Επισκέπτης
Καλημέρα μάγκες. Ξέρουμε τπτ για αυτό ή πολύ καλό για να είναι αληθινό;
Το κόβω για

Καλημέρα μάγκες. Ξέρουμε τπτ για αυτό ή πολύ καλό για να είναι αληθινό;


το μελλον ανηκει σε αυτους που πιστευουν στα ΟΝΕΙΡΑ τους....
Να σου πω ΠΑΠΑ(ρα)....και τι ωρα ξυπνησες απο ενα τετοιο κουραστικο ονειρο?![]()
Εσύ ειδικά... ξέρεις ότι όταν πάω για εξομολόγηση και αγιασμό... ΠΟΤΕ δεν κοιμάμε. Θέλεις μήπως να σου θυμίσω σκηνικό στα Σκόπια????![]()
![]()
![]()
![]()

Καλημέεεεερααααα στου Κύριους. Γνωστούς και άγνωστους.
Ακούστε πως πήγε το εχθεσινο απογευματο-βραδινό μου...
Εχθές, κανονίζω με την δικιά μου να περάσω στις 16:30 να την πάρω να πάμε χοτέλι. Της λέω σου έχω ΕΚΠΛΗΞΗ..!!
Περνάω την παίρνω και κατεβαίνουμε Bill. Βρίσκω ένα και μοναδικό πάρκιγκ μέσα. Λέω... τις αγίας πουτάνας γιορτή έχει σήμερα και είναι φουλ.
Τι ήθελα να το πω ο Παπά(ρας)??? Μπαίνουμε μέσα και πριν προλάβω να πω κουβέντα μου λέει ο τύπος "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..!!!"
ΟΚ λέω θα περιμένω... "Οχι να μην περιμένετε άδικα μόλις πριν λίγο τα κλείσαμε όλα τα δωμάτια".
Πφφφφφφφ....
Λέω στην δικιά μου... άντε απέναντι στο Prive και ρώτα εάν έχουν. Πάει απέναντι, βγάινει μετά στην είσοδο και μου λέει έχουν. Πάρε της λέω
πήγαινε πάνω και πάω να παρκάρο το Του-Του.
Παρκάρω και ανεβαίνω.
Άντε... γδύσου και κάνε ντους λέω. Γιατί βιάζεσαι? Τόσο πολύ με θέλεις... λέει.![]()
![]()
Ναι ρε... τόσο πολύ. Τελείωνε γιατί σου έχω έκπληξη... ξαναλέω.
Κάνει ντους, και με το που βγαίνει χτυπάει η πόρτα. Γρήγορα της λέω και αρχίζω να τις δένω τα μάτια με την ζώνη από το μπουρνούζι.
Γιατί καλέ? μου λέει...
Εν το μεταξύ η πόρτα να χτυπάει... μισό λεπτό. Τελείωνε καλή μου. Με τα πολλά τις δένω τα μάτια, ξαπλώνει με το μπουρνούζι στο
κρεβάτι και ανοίγω πόρτα. Νάτος ο μούνος.... ήρθε. Της κάνω νόημα να μην μιλήσει και μπάινει μέσα.
Η δικιά μου να ρωτάει... ποιος είναι? Μην ανοίξεις τα μάτια να λέω εγώ. Μιλάμε πολύ γέλιο.
Τίποτα καλέ... η καμαριέρα ήταν. Με ακούει που κλείνω την πόρτα και τις λέω... έλα ανοιξε μάτια. Λάθος αλαρμ.
Βγάζει την ζώνη από τα μάτια της και βλέπει το 19άχρονο μωράκι να της χαμογελάει.
Ποιάνουν τα γέλια την δικιά μου,... ποιάνουν και τα γέλια την πιτσιρίκα. Γαμώ τα σκηνικά μιλάμε. Να βλέπω δύο γυναίκες
αμήχανες να γελάνε μεταξύ τους. Πολύ γέλιο.
Άντε λέω... Σας αφήνω και πάω δίπλα που με περιμένει μία άλλη και όταν τελειώσετε μου λέτε. ΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Τα έπεξε η δικιά μου. ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΕ??? Εδω θα κάτσεις να σου πιουμε το μεδούλι.... μου λέει.
Αυτό ήταν... ο πάγος έσπασε.
Αρχίζει γδύνεται το 19χρονο μωράκι και μπαίνει για ντούζ.
Τώρα τι να σας πω για τα υπόλοιπα????? Τι να πρωτοπω????
Να πω ότι έγλυφε η μία την άλλη από πάνω μέχρι κάτω? Οτι η μικρή της έκανε γλυφομούνι και εγώ πίπονα την δικιά μου?
Ότι πήραν ένα διπλό dildo και το έβαλαν από την μία πλευρά η μία στο μουνί της και από την άλλη πλευρά η άλλη και αυτογαμιόντουσαν σε ότι στάση φανταστείτε?
Και τι δεν έκαναν...!!!
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν ήξερα πως θα αντιδράσει η δικιά μου να με δει να γαμάω άλλη.
Κάποια στιγμή είναι ξαπλωμένη η δικιά μου και η πιπίνα της κάνεις πάλι γλειφομούνι. Πάω πίσω από την μικρή και λέω στην δικιά μου.
Το κοριτσάκι είναι μούσκεμα.... τι να κάνω???? Ακόμα δεν μπήκες μέσα της??? Μου λέει...
Αυτό ήταν και αυτό ήθελα να ακούσω... μπάμ και μέσα. Όντως... η μικρή ήταν ΜΟΥΣΚΕΜΑ. Εσταζε από πάνω μέχρι κάτω.
Και εκεί αρχίζει το δικό μου σόου.... τι να τις έχω και τις δύο να με πιπόνουν. Τι να τον παίρνει η μία και να τον βάζει στην άλλη, τι να τις έχω και τις δύο
στα 4 και πότε να μπάινω στην μία και πότε στην άλλη. Ααααα ρε ΣΕΙΡΙΝΑΚΗ που ήσουν να με δεις φίλε. Θα ήσουν περίφανος για εμένα.![]()
![]()
Το πρώτο τελείωμα ήρθε με το να είμαι εγώ ξαπλωμένος, η δικιά μου να τρίβει την μουνάρα της πάνω στην μούρη μου και η γλώσσα μου μέσα της,
και η μικρή να μου κάνει ένα από ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΑΘΕΙΑ και ΥΓΡΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ που μου έχουν κάνει ποτέ..!! ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΕΜΕ..!!
Φυσικά το κοριτσάκι τα πήρε ΟΛΑ με ευχαρίστηση στο στόμα. Και μόλις χύνω να φεύγει η δικιά μου από πάνω μου και να αρχίζουν τα γλωσσόφιλα
με όλο το σπέρμα μου που είχε ήδη στο στόμα της η μικρή. ΑΑΑΑΑααααα ρε ΣΕΙΡΙΝΑΚΗ σου λέω... που είσαι να με έβλεπες????![]()
![]()
Για να μην γράφω και ολόκληρα κατεβατά... να πω το εξής.
Κάπως έτσι εξελίχθηκε το όλο σκηνικό για τις επόμενες 3 ώρες. ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 3 ΩΡΕΣ κύριοι..!!![]()
![]()
Πάει 20:30 ήμουν 1000 κομμάτια. Μία από την πρωινή δουλειά, μία το ότι ήμουν νηστικός, μία από αυτές που με είχαν ξεκάνει... και τους λέω...
ετοιμαστείτε να σας πάω για φαγητό. Ρωτάω την πιτσιρίκα... θέλεις να έρθεις μαζί μας παρέα. ΝΑΙ λέει χωρίς δισταγμό.
Αυτό μου άρεσε πιο πολύ από όλα γιατί αποδείχτηκε ότι ένιωθε άνετα μαζί μας, ότι πέρασε καλά μαζί μας και κατάλαβε ότι σίγουρα θα την ξαναδούμε.
Ντυνόμαστε και φεύγουμε και βοουρ για φαγητό. Κάτσαμε μέχρι τις 22:40 και μετά φύγαμε.
Το τα τιαύτα... 3 ώρες με το 19χρονο να γαμιέται ΑΣΥΣΤΩΛΑ με δύο λυσσασμένα άτομα (εμένα και την ερωμένη μου) 280 ευρώ. Αυτό ήταν VMF γιατί γαμιόταν με 2 άτομα για 3 φουλ ώρες..!!
Ξενοδοχείο για 3 άτομα 34 ευρώ.
Φαγητό και ποτό για 3 άτομα 42 ευρώ.
Με 356 ευρώ πέρασα 5 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ώρες.
Τώρα να σας πω δύο κουβέντες για την μικρή εταίρα.
Το κοριτσάκι ΔΕΝ είναι στον χώρο επαγγελματίας με την έννοια που εμείς ξέρουμε.
Από πρόσωπο θα την έλεγα πάρα πολύ όμορφη και της βάζω ένα 9.
Από στήθος επίσης θα της βάλω ένα 7,5. Δεν είναι μεγάλο αλλά ούτε μικρό. Είναι ΦΥΣΙΚΟ, στητό και χωρίς σιλικόνη, κάτι το οποίο το εκτιμώ ιδιαίτερα.
Από την μέση και πάνω είναι αδύνατη, ενώ από την μέση και κάτω είναι μπαμπάτσικη. Οπότε στο σώμα θα τις βάλω ένα 6 γιατί είναι νεανικό και με ωραία επιδερμίδα.
Επίσης από συμμετοχή θα τις βάλω ένα 10 με τόνο γιατί δεν ακούσαμε έτσω μία φορά, δεν θέλω αυτό, δεν θέλω εκείνο, μη αυτό και μη εκείνο. Ότι ΑΠΑΙΤΗΣΑΜΕ και
όχι απλά ζητήσαμε το έκανε..!!
Πίπα εννοήτε χωρίς προφυλακτικό, κάνει 69, CIM, COB, λεσβιακό, roll playing. Δεν δίνει ΔΥΣΤΗΧΩΣ πίσω κίνηση.
Θα την έβαζα στην κατηγορία πιο πολύ για GFE κατάσταση, αν και κάποιες στιγμές θα μπορούσα να την πω και PSE.
Στην πίπα ξέχασα να πω ότι της βάζω πάλι 10 με ΜΕΓΑΛΟ τόνο. Από τις καλυτερες πίπες που μου έχουν κάνει.!!
Εάν χάσει από την μέση και κάτω 5 κιλά θα είναι ΜΟΥΝΑΡΟΣ και θα έχει όλο το πακέτο.
Επείδη μεσα σε όλες αυτές τις ώρες ψιλογνωριστήκαμε... ξέρω τα εξής.
1) Το κάνει γιατί χρειάζεται κάποια χρήματα.
2) Φεύγει σύντομα από Αθήνα και δεν επιστρέφει. Και όταν λέω σύντομα εννοώ τόσο σύντομα που προλαβαίνεται δεν προλαβαίνεται να την δείτε.
3) Επειδή την ρώτησα εάν θέλει να της γνωρίσω κανένα φίλο... Μου είπε ότι επειδή χρειάζεται τους "εβραίους", να την προτείνω.
Οπότε... ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ είναι όπως είπα επαγγελματίας. ΔΕΝ θα βάλω εδώ μέσα ΚΑΜΙΑ απολύτως πληροφορία.
Όποιος ενδιαφέρεται να του δώσω ίνφο για την μικρή, ας μου στείλει πμ. και βλέπουμε. ΔΕΝ υπόσχομαι ότι θα δώσω σε όλους ίνφο.
Μόνο σε αυτούς που κρίνω ΕΓΩ ότι είναι εντάξει άτομα γιατί σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θέλω να εκτεθεί η μικρή και να έχει πρόβλημα.
Να ξέρεται ότι χρεώνει 100 ευρώ για 1 1/2 ώρα και κάνει τα πάντα όλα εκτός από κώλο. Οπότε μην μου στέλνεται πμ και με ρωτάτε τιμή.
Αυτά... καλή σας ημέρα..!!
![]()
![]()
![]()
τι κακος ανθρωπος εισαιΚαλημέεεεερααααα στου Κύριους. Γνωστούς και άγνωστους.
Ακούστε πως πήγε το εχθεσινο απογευματο-βραδινό μου...
Εχθές, κανονίζω με την δικιά μου να περάσω στις 16:30 να την πάρω να πάμε χοτέλι. Της λέω σου έχω ΕΚΠΛΗΞΗ..!!
Περνάω την παίρνω και κατεβαίνουμε Bill. Βρίσκω ένα και μοναδικό πάρκιγκ μέσα. Λέω... τις αγίας πουτάνας γιορτή έχει σήμερα και είναι φουλ.
Τι ήθελα να το πω ο Παπά(ρας)??? Μπαίνουμε μέσα και πριν προλάβω να πω κουβέντα μου λέει ο τύπος "ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΙΠΟΤΑ..!!!"
ΟΚ λέω θα περιμένω... "Οχι να μην περιμένετε άδικα μόλις πριν λίγο τα κλείσαμε όλα τα δωμάτια".
Πφφφφφφφ....
Λέω στην δικιά μου... άντε απέναντι στο Prive και ρώτα εάν έχουν. Πάει απέναντι, βγάινει μετά στην είσοδο και μου λέει έχουν. Πάρε της λέω
πήγαινε πάνω και πάω να παρκάρο το Του-Του.
Παρκάρω και ανεβαίνω.
Άντε... γδύσου και κάνε ντους λέω. Γιατί βιάζεσαι? Τόσο πολύ με θέλεις... λέει.![]()
![]()
Ναι ρε... τόσο πολύ. Τελείωνε γιατί σου έχω έκπληξη... ξαναλέω.
Κάνει ντους, και με το που βγαίνει χτυπάει η πόρτα. Γρήγορα της λέω και αρχίζω να τις δένω τα μάτια με την ζώνη από το μπουρνούζι.
Γιατί καλέ? μου λέει...
Εν το μεταξύ η πόρτα να χτυπάει... μισό λεπτό. Τελείωνε καλή μου. Με τα πολλά τις δένω τα μάτια, ξαπλώνει με το μπουρνούζι στο
κρεβάτι και ανοίγω πόρτα. Νάτος ο μούνος.... ήρθε. Της κάνω νόημα να μην μιλήσει και μπάινει μέσα.
Η δικιά μου να ρωτάει... ποιος είναι? Μην ανοίξεις τα μάτια να λέω εγώ. Μιλάμε πολύ γέλιο.
Τίποτα καλέ... η καμαριέρα ήταν. Με ακούει που κλείνω την πόρτα και τις λέω... έλα ανοιξε μάτια. Λάθος αλαρμ.
Βγάζει την ζώνη από τα μάτια της και βλέπει το 19άχρονο μωράκι να της χαμογελάει.
Ποιάνουν τα γέλια την δικιά μου,... ποιάνουν και τα γέλια την πιτσιρίκα. Γαμώ τα σκηνικά μιλάμε. Να βλέπω δύο γυναίκες
αμήχανες να γελάνε μεταξύ τους. Πολύ γέλιο.
Άντε λέω... Σας αφήνω και πάω δίπλα που με περιμένει μία άλλη και όταν τελειώσετε μου λέτε. ΑΑΧΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ
Τα έπεξε η δικιά μου. ΤΙ ΛΕΣ ΚΑΛΕ??? Εδω θα κάτσεις να σου πιουμε το μεδούλι.... μου λέει.
Αυτό ήταν... ο πάγος έσπασε.
Αρχίζει γδύνεται το 19χρονο μωράκι και μπαίνει για ντούζ.
Τώρα τι να σας πω για τα υπόλοιπα????? Τι να πρωτοπω????
Να πω ότι έγλυφε η μία την άλλη από πάνω μέχρι κάτω? Οτι η μικρή της έκανε γλυφομούνι και εγώ πίπονα την δικιά μου?
Ότι πήραν ένα διπλό dildo και το έβαλαν από την μία πλευρά η μία στο μουνί της και από την άλλη πλευρά η άλλη και αυτογαμιόντουσαν σε ότι στάση φανταστείτε?
Και τι δεν έκαναν...!!!
Αυτό που θέλω να πω είναι ότι δεν ήξερα πως θα αντιδράσει η δικιά μου να με δει να γαμάω άλλη.
Κάποια στιγμή είναι ξαπλωμένη η δικιά μου και η πιπίνα της κάνεις πάλι γλειφομούνι. Πάω πίσω από την μικρή και λέω στην δικιά μου.
Το κοριτσάκι είναι μούσκεμα.... τι να κάνω???? Ακόμα δεν μπήκες μέσα της??? Μου λέει...
Αυτό ήταν και αυτό ήθελα να ακούσω... μπάμ και μέσα. Όντως... η μικρή ήταν ΜΟΥΣΚΕΜΑ. Εσταζε από πάνω μέχρι κάτω.
Και εκεί αρχίζει το δικό μου σόου.... τι να τις έχω και τις δύο να με πιπόνουν. Τι να τον παίρνει η μία και να τον βάζει στην άλλη, τι να τις έχω και τις δύο
στα 4 και πότε να μπάινω στην μία και πότε στην άλλη. Ααααα ρε ΣΕΙΡΙΝΑΚΗ που ήσουν να με δεις φίλε. Θα ήσουν περίφανος για εμένα.![]()
![]()
Το πρώτο τελείωμα ήρθε με το να είμαι εγώ ξαπλωμένος, η δικιά μου να τρίβει την μουνάρα της πάνω στην μούρη μου και η γλώσσα μου μέσα της,
και η μικρή να μου κάνει ένα από ΤΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΒΑΘΕΙΑ και ΥΓΡΑ ΤΣΙΜΠΟΥΚΙΑ που μου έχουν κάνει ποτέ..!! ΔΕΝ ΥΠΗΡΧΕ ΛΕΜΕ..!!
Φυσικά το κοριτσάκι τα πήρε ΟΛΑ με ευχαρίστηση στο στόμα. Και μόλις χύνω να φεύγει η δικιά μου από πάνω μου και να αρχίζουν τα γλωσσόφιλα
με όλο το σπέρμα μου που είχε ήδη στο στόμα της η μικρή. ΑΑΑΑΑααααα ρε ΣΕΙΡΙΝΑΚΗ σου λέω... που είσαι να με έβλεπες????![]()
![]()
Για να μην γράφω και ολόκληρα κατεβατά... να πω το εξής.
Κάπως έτσι εξελίχθηκε το όλο σκηνικό για τις επόμενες 3 ώρες. ΜΑΛΙΣΤΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΕΠΟΜΕΝΕΣ 3 ΩΡΕΣ κύριοι..!!![]()
![]()
Πάει 20:30 ήμουν 1000 κομμάτια. Μία από την πρωινή δουλειά, μία το ότι ήμουν νηστικός, μία από αυτές που με είχαν ξεκάνει... και τους λέω...
ετοιμαστείτε να σας πάω για φαγητό. Ρωτάω την πιτσιρίκα... θέλεις να έρθεις μαζί μας παρέα. ΝΑΙ λέει χωρίς δισταγμό.
Αυτό μου άρεσε πιο πολύ από όλα γιατί αποδείχτηκε ότι ένιωθε άνετα μαζί μας, ότι πέρασε καλά μαζί μας και κατάλαβε ότι σίγουρα θα την ξαναδούμε.
Ντυνόμαστε και φεύγουμε και βοουρ για φαγητό. Κάτσαμε μέχρι τις 22:40 και μετά φύγαμε.
Το τα τιαύτα... 3 ώρες με το 19χρονο να γαμιέται ΑΣΥΣΤΩΛΑ με δύο λυσσασμένα άτομα (εμένα και την ερωμένη μου) 280 ευρώ. Αυτό ήταν VMF γιατί γαμιόταν με 2 άτομα για 3 φουλ ώρες..!!
Ξενοδοχείο για 3 άτομα 34 ευρώ.
Φαγητό και ποτό για 3 άτομα 42 ευρώ.
Με 356 ευρώ πέρασα 5 ΚΑΤΑΠΛΗΚΤΙΚΕΣ ώρες.
Τώρα να σας πω δύο κουβέντες για την μικρή εταίρα.
Το κοριτσάκι ΔΕΝ είναι στον χώρο επαγγελματίας με την έννοια που εμείς ξέρουμε.
Από πρόσωπο θα την έλεγα πάρα πολύ όμορφη και της βάζω ένα 9.
Από στήθος επίσης θα της βάλω ένα 7,5. Δεν είναι μεγάλο αλλά ούτε μικρό. Είναι ΦΥΣΙΚΟ, στητό και χωρίς σιλικόνη, κάτι το οποίο το εκτιμώ ιδιαίτερα.
Από την μέση και πάνω είναι αδύνατη, ενώ από την μέση και κάτω είναι μπαμπάτσικη. Οπότε στο σώμα θα τις βάλω ένα 6 γιατί είναι νεανικό και με ωραία επιδερμίδα.
Επίσης από συμμετοχή θα τις βάλω ένα 10 με τόνο γιατί δεν ακούσαμε έτσω μία φορά, δεν θέλω αυτό, δεν θέλω εκείνο, μη αυτό και μη εκείνο. Ότι ΑΠΑΙΤΗΣΑΜΕ και
όχι απλά ζητήσαμε το έκανε..!!
Πίπα εννοήτε χωρίς προφυλακτικό, κάνει 69, CIM, COB, λεσβιακό, roll playing. Δεν δίνει ΔΥΣΤΗΧΩΣ πίσω κίνηση.
Θα την έβαζα στην κατηγορία πιο πολύ για GFE κατάσταση, αν και κάποιες στιγμές θα μπορούσα να την πω και PSE.
Στην πίπα ξέχασα να πω ότι της βάζω πάλι 10 με ΜΕΓΑΛΟ τόνο. Από τις καλυτερες πίπες που μου έχουν κάνει.!!
Εάν χάσει από την μέση και κάτω 5 κιλά θα είναι ΜΟΥΝΑΡΟΣ και θα έχει όλο το πακέτο.
Επείδη μεσα σε όλες αυτές τις ώρες ψιλογνωριστήκαμε... ξέρω τα εξής.
1) Το κάνει γιατί χρειάζεται κάποια χρήματα.
2) Φεύγει σύντομα από Αθήνα και δεν επιστρέφει. Και όταν λέω σύντομα εννοώ τόσο σύντομα που προλαβαίνεται δεν προλαβαίνεται να την δείτε.
3) Επειδή την ρώτησα εάν θέλει να της γνωρίσω κανένα φίλο... Μου είπε ότι επειδή χρειάζεται τους "εβραίους", να την προτείνω.
Οπότε... ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ είναι όπως είπα επαγγελματίας. ΔΕΝ θα βάλω εδώ μέσα ΚΑΜΙΑ απολύτως πληροφορία.
Όποιος ενδιαφέρεται να του δώσω ίνφο για την μικρή, ας μου στείλει πμ. και βλέπουμε. ΔΕΝ υπόσχομαι ότι θα δώσω σε όλους ίνφο.
Μόνο σε αυτούς που κρίνω ΕΓΩ ότι είναι εντάξει άτομα γιατί σε καμία περίπτωση ΔΕΝ θέλω να εκτεθεί η μικρή και να έχει πρόβλημα.
Να ξέρεται ότι χρεώνει 100 ευρώ για 1 1/2 ώρα και κάνει τα πάντα όλα εκτός από κώλο. Οπότε μην μου στέλνεται πμ και με ρωτάτε τιμή.
Αυτά... καλή σας ημέρα..!!
![]()
![]()
![]()
παντως πολυ ωραιος για να κλεισουν και καποια στοματα που σε χαρακτηριζουν συνταξιουχο 
34 ευρω για 3 ατομα?
Αφου το Prive δεν χρεωνει το 3ο ατομο
(να μη πω κι εγω μια παπαριά?) χα χα

δεν τα ξερεις καλα χρεωνει εχω δεχτει εξτρα χρεωση ;)34 ευρω για 3 ατομα?
Αφου το Prive δεν χρεωνει το 3ο ατομο
(να μη πω κι εγω μια παπαριά?) χα χα
τι κακος ανθρωπος εισαι![]()
![]()
θα το κανεις το νημα πρωι πρωι μπουρδελο
![]()
![]()
![]()
παντως πολυ ωραιος για να κλεισουν και καποια στοματα που σε χαρακτηριζουν συνταξιουχο
![]()
![]()
![]()
δεν σε βλεπω καλα σημεραΣυνταξιούχος είμαι.... ΠΑΠΠΟΥΣ δεν είμαι..!! ΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ.
ΟΚ... άστους να λένε πάντως. Αυτοί που με ξέρουν, βλέπουν πόσο συνταξιούχος γέροντας είμαι.![]()
![]()
![]()

δεν σε βλεπω καλα σημερα![]()
![]()
ετοιμασου ερχεται ο ζαντρεν με τoν the scorpio
![]()
![]()
![]()
![]()

mας εκλεψες και την δουλεια τι θα γραψω τωρα την κυριακη μετα το ραντεβου που εχω με της δυο μαμποκυριες εχω βεβαια διαφοροποιηση ειναι και οι δυο επαγγελματιες ;)Καλώς να έρθουν... του περιμένω για τις ευλογίες..!! Μου έχει περισσέψει λίγος αγιασμός από εχθές..!!!![]()
![]()
![]()
παντως επιβαιβεωνω καποια κομματια στην περιγραφη σου εγω πηγα 15.00 ωρα στο bill και ειχε πολυ κοσμο 17.00 εφυγα και το παρκιν ηταν ακομη γεματοmας εκλεψες και την δουλεια τι θα γραψω τωρα την κυριακη μετα το ραντεβου που εχω με της δυο μαμποκυριες εχω βεβαια διαφοροποιηση ειναι και οι δυο επαγγελματιες ;)![]()
παντως επιβαιβεωνω καποια κομματια στην περιγραφη σου εγω πηγα 15.00 ωρα στο bill και ειχε πολυ κοσμο 17.00 εφυγα και το παρκιν ηταν ακομη γεματο
ναι ρε πλακα κανωΩχ... δεν το είχα σκεφτεί έτσι φίλε. Άλλωστε θα είναι διαφορετική και λόγο ηλικίας.![]()
![]()
![]()
Ναι στο Bill πρώτη φορά έφαγα τέτοια ήττα. Ούτε να με αφήσει να περιμένω δωμάτιο δεν ήθελε. Σκέψου.
δεν εχω τετοια προβληματα παντως πρωτη φορα ειδα τοσο κοσμο ειχαι και ενα μωρο που περιμενε καποιον... μπαμπατσικο λιγο αλλα με κατι ματαρες μελαχροινο και κατι βυζαρες πολυ καλο με κοιταξε αλλα συνοδευομουν ;) παντως ο συναγωνιστης που την πηρε καλο ειναι να ενημερωσει ;) ωρα ειπαμε κατα της 15.00 ηταν εκει το μωροΚαλημέεεεερααααα στου Κύριους.
.......
Αυτά... καλή σας ημέρα..!!
![]()
![]()
![]()
ναι ρε πλακα κανω![]()
δεν εχω τετοια προβληματα παντως πρωτη φορα ειδα τοσο κοσμο ειχαι και ενα μωρο που περιμενε καποιον... μπαμπατσικο λιγο αλλα με κατι ματαρες μελαχροινο και κατι βυζαρες πολυ καλο με κοιταξε αλλα συνοδευομουν ;) παντως ο συναγωνιστης που την πηρε καλο ειναι να ενημερωσει ;) ωρα ειπαμε κατα της 15.00 ηταν εκει το μωρο
Ωχ... δεν το είχα σκεφτεί έτσι φίλε. Άλλωστε θα είναι διαφορετική και λόγο ηλικίας.![]()
![]()
![]()
Ναι στο Bill πρώτη φορά έφαγα τέτοια ήττα. Ούτε να με αφήσει να περιμένω δωμάτιο δεν ήθελε. Σκέψου.