Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796
Αυτη την αμαξαρα να χεις και να γαμας εκει μεσα και το πιπινι μετα απο ποτακια..
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Ελα φίλε, αν η κοντή Ελληνίδα ζητάει 300ε , η συγκεκριμένη παρακάτω πρέπει να ζητάει 1.000.000ε για 10 λεπτά


Ρε παίχτη μην αρχιζεις τα ίδια τα έχουμε πει αυτά εκατό φορές,  αλλά η κοπέλα δεν ασχολείται πια τουλάχιστον για τους πολλούς.
Δεν έχει νόημα,  πολλά ζητούσε αλλά αφού τα έβρισκε μαγκιά της μάζεψε ότι μάζεψε και κάνει ότι γουστάρει.

Και δεν ήταν 300 που λες 250 ήταν,  300 πήγαν να πλασάρουν το άλλο το αλλοδαπο το Τζενακι.
 

tasouras21

Σεβαστός
Εγγρ.
15 Σεπ 2013
Μηνύματα
696
Κριτικές
17
Like
1.393
Πόντοι
1.606
Αυτη την αμαξαρα να χεις και να γαμας εκει μεσα και το πιπινι μετα απο ποτακια..
ετσι ακριβως!!!αν ειχα εγω τετοιο αμαξι θα πηδαγαν μεσα απο μονες τους οι γκομενες!!!
 

SatoshiNakamoto

Τιμημένος
Εγγρ.
10 Οκτ 2015
Μηνύματα
10.248
Κριτικές
35
Like
6.371
Πόντοι
6.796

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Τους πουστηδες τους Γερμανους..μπραβο τους πάντως, ειναι μαγκες
Ασε τυπε ΞΕΝΕΡΩΣΑ με τα μουνια τους γερμαναραδες. Πηγα να δω την νεα GLA και μου λενε οτι εχει κινητηρα Renault. Ρε τους απαταεωνες!!!
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
Ρε παίδες που είστε ειδικοί πόσο σύμπτωση είναι το ότι σταματησε η Βερόνικα 2 μέρες μετά την εμφάνιση της Jenny?
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Ρε παίδες που είστε ειδικοί πόσο σύμπτωση είναι το ότι σταματησε η Βερόνικα 2 μέρες μετά την εμφάνιση της Jenny?

λες να εκανε πλαστικες η βερονικα να μεταμορφωθηκε σε τζενη προς την αναζητηση νεων πελατων με 300αρια ?

too good to be true ?
 

fredm5

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Ιαν 2012
Μηνύματα
562
Κριτικές
8
Like
364
Πόντοι
286
λες να εκανε πλαστικες η βερονικα να μεταμορφωθηκε σε τζενη προς την αναζητηση νεων πελατων με 300αρια ?

too good to be true ?


Όχι δεν εννοούσα τέτοιο που λες μήπως επειδή ήταν ακριβή και όταν ο ανταγωνισμός βγάζει ένα καλο κομματι θα σε κόψει. Οπως φανηκε ολοι οι πελατες ενδιαφερθηκαν να κλεισουν στο νεο.
 

Stathis1988

Μέλος
Εγγρ.
16 Ιαν 2017
Μηνύματα
55
Like
33
Πόντοι
0
Αν το παρουμε σε φαντασια και πουτανια.εγω λεω οτι το τζενακι ειναι κολλητακι της βερονικας.και αφου μαζεψε ενα 50χιλιαρο η βερονικα εκανε πισω να μαζεψει και το τζενακι.μολις μαζεψει και αυτη ενα 50χιλιαρο γιατι αποτι βλεπω πολλοι σκιζονται για 300αρια να μοιρασουν θα εξαφανιστει.δεν υπαρχει πιο ευκολη δουλεια απο την πουτανα με τοσα καλα λεφτα.καλυτερα και απο δημοσιο
 

nickos99

Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2010
Μηνύματα
1.169
Κριτικές
14
Like
187
Πόντοι
26
Δεν υπάρχει αυτό που λες το Τζενακι είναι στο ίδιο γραφείο με άλλες γνωστές που δεν γουστάραν την Βερονικα.
Τωρα να φοβήθηκε τον ανταγωνισμο δεν φαινόταν κοπέλα που μασάει. Ποιο πιθανο δείχνει να μάζεψε ένα καλό ποσό και τώρα χωρίς ρίσκο να δουλεύει με αυτους που ξεκαθάρισε αφού έχει τηλέφωνο ανοιχτό.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Καμια σχεση η βερονικα με τον νταβα που εχουν οι δυο αλβανιδες Λιζα Τζενη.
Η Βερονικα εκανε την δουλεια με ασχετο με τον χωρο τυπο που ηταν γκομενος και την στηριζαν καποιοα ατομα για να κλεινει ραντεβου.
Το μονο κοινο με Τζενη ειναι οτι το παιζαν και οι 2 φοιτητριουλες τραβαει κοσμο αυτο παραπέμπει σε μικρές.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Καμια σχεση η βερονικα με τον νταβα που εχουν οι δυο αλβανιδες Λιζα Τζενη.
Η Βερονικα εκανε την δουλεια με ασχετο με τον χωρο τυπο που ηταν γκομενος και την στηριζαν καποιοα ατομα για να κλεινει ραντεβου.
Το μονο κοινο με Τζενη ειναι οτι το παιζαν και οι 2 φοιτητριουλες τραβαει κοσμο αυτο παραπέμπει σε μικρές.

μαλακα γιωργο πραγματικα εισαι πολυ scouter ρε φιλε
νταξει και εγω ψαχνω κανω ερευνα αγορας καμια φορα να δω τι παιζει με τα πουτανακια κανα κουτσομπολιο και τετοιο
αλλα εσυ ρε φιλε μονο βιογραφικο δεν παιρνεις χαχααχ

ελπιζω να τις γαμας και καθολου και να μην εισαι μονο ερωτησεις στο ραντεβου (φιλικα παντα)
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
Ρε παίδες που είστε ειδικοί πόσο σύμπτωση είναι το ότι σταματησε η Βερόνικα 2 μέρες μετά την εμφάνιση της Jenny?

:2funny: :2funny: :2funny:

Είσαι προκατειλημμένος τύπε..... Συμβαίνουν τέτοιες συμπτώσεις???  :headbang:

Είναι παρόμοιο με το φαινόμενο των κριτικών.... Μόλις γραφτούν 2-3 καλές κριτικές , ώς εκ θαύματος ανεβαίνει και μία αρνητική.... Σαν τις πίτσες ένα πράγμα στις 3 η μία δώρο!!! :S
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Η πιο μεγάλη συμπτωση ειναι οτι μολις γραψαμε οτι το τηλεφωνο ειναι ανοιχτο βγηκε ο Ρικαλ να μας πει οτι ειναι κλειστο και ο boldoras που εγραφε συνεχεια στο νημα εδω με το όνομα deviliadmenos έβαλε ξεκαρφωτη κριτικη νσ μας πει οτι σταματησε. Τωρα θα βγει ο Καρελιας να πει οτι εγω εκανα παρτουζα με Μαριαλενα σοφία αγγελικη αλλα η βερονικα δεν ηρθε γιατι σταματησε και ο Γιαν θα μας πει οτι εγω εκλεισα με την Τζενη γιατι δεν έβρισκα την Βερόνικα που σταματησε.
 

adreasfairways

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2017
Μηνύματα
2.438
Κριτικές
2
Like
1.301
Πόντοι
216
Αμα σταματησε αυτη την δουλεια εγω ειμαι αστροναυτης στην νασα..
 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.436
Κριτικές
4
Like
1.671
Πόντοι
216
Η πιο μεγάλη συμπτωση ειναι οτι μολις γραψαμε οτι το τηλεφωνο ειναι ανοιχτο βγηκε ο Ρικαλ να μας πει οτι ειναι κλειστο και ο boldoras που εγραφε συνεχεια στο νημα εδω με το όνομα deviliadmenos έβαλε ξεκαρφωτη κριτικη νσ μας πει οτι σταματησε. Τωρα θα βγει ο Καρελιας να πει οτι εγω εκανα παρτουζα με Μαριαλενα σοφία αγγελικη αλλα η βερονικα δεν ηρθε γιατι σταματησε και ο Γιαν θα μας πει οτι εγω εκλεισα με την Τζενη γιατι δεν έβρισκα την Βερόνικα που σταματησε.

Κατά βάθος ζηλεύεις τύπε..... Είσαι πολύ μικρός και δεν έχεις τα 500 ευρώ την ώρα, που αξίζει το κορίτσι....!!!!  :2funny: :2funny: :2funny:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom