zeljko
Ενεργό Μέλος
- Εγγρ.
- 2 Μαρ 2016
- Μηνύματα
- 9.748
- Κριτικές
- 4
- Like
- 241
- Πόντοι
- 346
Ασχετό ,αλλά η Βερόνικα είναι τόσο μουνάρα όσο αυτή παρακάτω; Αν είναι τοτε τα αξίζει τα 250ε. Αν οχι, τότε σας κοροιδευει.
Το τι αξίζει κάθε μουνί είναι σχετικό και υποκειμενικό.
Αυτό που είναι αντικειμενικό και βέβαιο , είναι
ΟΤΙ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΗ ΓΚΟΜΕΝΑ ΕΧΕΙ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ ΑΠΟ 120
ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΤΟ ΠΑΕΙ ΣΤΑ 250
τους πιάνει μαλάκες και δεν αξίζει ούτε 100 να δώσει κανείς.
ΤΕΛΟΣ.
