Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μαλλον δεν πας καλα ....η μας δουλευεις....τοσο καιρο μια χαρα δουλευετε απο το Μαμπα με εμας εδω μεσα (80% των ραντεβου σας ειναι με ατομα του bourdela.com) και ειστε ολες σας κρυφοκοπελαρες. Μολις γραψουμε κατι το ασχημο, αμεσως βαζετε τους πιρφορους να μας βριζουν. Μολις κατι παει στραβα αμεσως να θυμηθειτε το Bou.com...Γειά σας να σας ενημερώσω ότι μέσα στο Μαμπα υπάρχουν άτομα που δεν σεβάστηκαν το λειτούργημα που προσφέρω και ίσως συνεχίζουν να το κάνουν και σε άλλα κορίτσια, αυτές που ανήκουν σε γραφεία έχουν μία προστασία οι άλλες που είναι μόνες τους, εκτός από το γεγονός ότι γίνονται κακόβουλα σχόλια που δεν ισχύουν, είμαστε έρμαια του κάθε ένα. Άτομο από το Μαμπα με εγκατέλειψε σε δρόμο μακριά από το σπίτι μου,μετά την εκτόνωση του για να μη με πληρώσει.Ενας άλλος μου έδωσε τρύπιο χαρτονόμισμα.Ο επόμενος με είχε στο σπίτι του 9 ώρες και δεν με άφηνε να φύγω, επιπλέον δεν με πλήρωσε.ενα άλλο άτομο που με πήγε στο ξενοδοχείο ντύθηκε όταν ήμουν στο μπάνιο και έφυγε.Αν υπάρχει σελίδα μέσα εδώ να κάνουμε παράπονα παρακαλώ διαφωτηστε με αν όχι, παρακαλώ πολύ να έχουμε το δικαίωμα τουλάχιστον να βάζουμε το λινκ να μην το κάνουν και σε άλλες.Με όλο το σεβασμό κυριοι και με εκτίμηση ήθελα να σας ενημερώσω ευχαριστω
καποια πραγματα κατα καιρους εχουν συμβει ειναι αληθεια εγω εχω αποψη απο ενα μελος εδω μεσα που ξερει και ο ιδιος σε ραντεβου με κοπελα οχι μονο δεν πληρωσε αλλα της πηρε και τα χρηματα της αν θελει ο σε εισαγωγικα κυριος τα λεμε και στον αερα και οσον αφορα της τριχες για προσωπικα δεδομενα και αλλες αηδιες συτα στα ελληνικα δικαστηρια βρισκονταιΓειά σας να σας ενημερώσω ότι μέσα στο Μαμπα υπάρχουν άτομα που δεν σεβάστηκαν το λειτούργημα που προσφέρω και ίσως συνεχίζουν να το κάνουν και σε άλλα κορίτσια, αυτές που ανήκουν σε γραφεία έχουν μία προστασία οι άλλες που είναι μόνες τους, εκτός από το γεγονός ότι γίνονται κακόβουλα σχόλια που δεν ισχύουν, είμαστε έρμαια του κάθε ένα. Άτομο από το Μαμπα με εγκατέλειψε σε δρόμο μακριά από το σπίτι μου,μετά την εκτόνωση του για να μη με πληρώσει.Ενας άλλος μου έδωσε τρύπιο χαρτονόμισμα.Ο επόμενος με είχε στο σπίτι του 9 ώρες και δεν με άφηνε να φύγω, επιπλέον δεν με πλήρωσε.ενα άλλο άτομο που με πήγε στο ξενοδοχείο ντύθηκε όταν ήμουν στο μπάνιο και έφυγε.Αν υπάρχει σελίδα μέσα εδώ να κάνουμε παράπονα παρακαλώ διαφωτηστε με αν όχι, παρακαλώ πολύ να έχουμε το δικαίωμα τουλάχιστον να βάζουμε το λινκ να μην το κάνουν και σε άλλες.Με όλο το σεβασμό κυριοι και με εκτίμηση ήθελα να σας ενημερώσω ευχαριστω

Αμ ο άλλος που ζηταγε τζαμπα για να μην γραψει ψευτικη κριτικη ?καποια πραγματα κατα καιρους εχουν συμβει ειναι αληθεια εγω εχω αποψη απο ενα μελος εδω μεσα που ξερει και ο ιδιος σε ραντεβου με κοπελα οχι μονο δεν πληρωσε αλλα της πηρε και τα χρηματα της αν θελει ο σε εισαγωγικα κυριος τα λεμε και στον αερα και οσον αφορα της τριχες για προσωπικα δεδομενα και αλλες αηδιες συτα στα ελληνικα δικαστηρια βρισκονταιοπως και κατα καιρο εξυπνακηδες εχουν στειλη κοπελες σε ξενοδοχεια και δεν εμφανιστηκαν... τελος παντων κατα ποσο η κυρια τα συμβαν που αναφερει εγιναν αυτο ειναι κατι αλλο.... αλλα μην το παιζουν εδω μεσα ολοι παρθενες ;)
![]()
![]()
αστο φιλαρακι μην τα σχολιασουμε αυτα εχει πολλους που ειναι για πολλες κλωτσιες και μπουνιεςΑμ ο άλλος που ζηταγε τζαμπα για να μην γραψει ψευτικη κριτικη ?
παντως εγω ειμαι στην διαθεση του οποιος θελει 
καποια πραγματα κατα καιρους εχουν συμβει ειναι αληθεια εγω εχω αποψη απο ενα μελος εδω μεσα που ξερει και ο ιδιος σε ραντεβου με κοπελα οχι μονο δεν πληρωσε αλλα της πηρε και τα χρηματα της αν θελει ο σε εισαγωγικα κυριος τα λεμε και στον αερα και οσον αφορα της τριχες για προσωπικα δεδομενα και αλλες αηδιες συτα στα ελληνικα δικαστηρια βρισκονταιοπως και κατα καιρο εξυπνακηδες εχουν στειλη κοπελες σε ξενοδοχεια και δεν εμφανιστηκαν... τελος παντων κατα ποσο η κυρια τα συμβαν που αναφερει εγιναν αυτο ειναι κατι αλλο.... αλλα μην το παιζουν εδω μεσα ολοι παρθενες ;)
![]()
![]()
Αμ ο άλλος που ζηταγε τζαμπα για να μην γραψει ψευτικη κριτικη ?
αστο φιλαρακι μην τα σχολιασουμε αυτα εχει πολλους που ειναι για πολλες κλωτσιες και μπουνιεςπαντως εγω ειμαι στην διαθεση του οποιος θελει
![]()
διαφωνο εγω προσωπικα δεν εχω δεχτει εδω μεσα καμμια απειλη ουτε συμφωνο οι προστατες δεν με ενδιαφερουν αλλα τωρα η μαgik exei προστατες? κατσε ρε φιλε....... τελος παντων εγω αντιπαραθεση δεν θελω να εχω γιατι εχω αποψη για πολλους και πολλα και το ξερεις................ αστη καλυτερα αυτη την κουβεντα και παρε ενα καπελακιΤα εν οικω μη εν δημω...[size=10pt]Ολα τα γνωριζουμε[/size]...Ομως καποιες δεν εχουν παιξει σωστα με εμας απο το Μαμπα...Ας μην τους λεμε και τι παιζει απο εδω μεσα...Προστατες εχουν...Οταν ειναι ολα καλα μας γραφουν στο μουνι τους και μας λενε να σβησουμε οτι εχει γραφτει για αυτες εδω μεσα...ειτε καλο ειτε κακο....Απειλουν μελη που ψαρωνουν...Να λουστουν τωρα τα αποτελεσματα αυτης τους της συμπεριφορας...

Παλι γκρινιες?Βλεπω ολα τα καλα παιδια εδω.Της καλημερες σε zad-τασο και στα αλλα παιδια.Τα εν οικω μη εν δημω...[size=10pt]Ολα τα γνωριζουμε[/size]...Ομως καποιες δεν εχουν παιξει σωστα με εμας απο το Μαμπα...Ας μην τους λεμε και τι παιζει απο εδω μεσα...Προστατες εχουν...Οταν ειναι ολα καλα μας γραφουν στο μουνι τους και μας λενε να σβησουμε οτι εχει γραφτει για αυτες εδω μεσα...ειτε καλο ειτε κακο....Απειλουν μελη που ψαρωνουν...Να λουστουν τωρα τα αποτελεσματα αυτης τους της συμπεριφορας...
γεια σου καυλιαρη γκρινιες οχι διαφωνια απλως... παντως οποιος θελει το συζηταμε το θεμα με ονοματα Je n'ai pas problème........ ;)Παλι γκρινιες?Βλεπω ολα τα καλα παιδια εδω.Της καλημερες σε zad-τασο και στα αλλα παιδια.

Λεω να ξαναπαω μια βολτα στο ντινακι πριν τη δουλεια.ετσι για να ξεδωσω πριν την δουλειαγεια σου καυλιαρη γκρινιες οχι διαφωνια απλως... παντως οποιος θελει το συζηταμε το θεμα με ονοματα Je n'ai pas problème........ ;)αν και φοβαμαι τα προσωπικα δεδομενα
![]()
![]()
![]()
εσυ δεν εχεις τον θεο σου πραγματικαΛεω να ξαναπαω μια βολτα στο ντινακι πριν τη δουλεια.ετσι για να ξεδωσω πριν την δουλεια
Για σου ρε zad!Αρχηγαρα!καλημερα σε ολη την παρεα...
Αφου δεν δινεις τιποτα καλο ρε τασο!θα παω στην φιλη μου το κομοδινακι να φτιαχτω κ μετα δουλειαεσυ δεν εχεις τον θεο σου πραγματικα![]()
![]()
παντως σου προσαπτω καποια πραγματα διοργανωνεις λαθος παρτυ .... το παρτυ του αγαπουλη κλαρινογαμπρου επρεπε να διοργανωσειςκαλημερα σε ολη την παρεα...

τι θελεις απο τηνζωη μου πες και αν εχω θα στο δινωΑφου δεν δινεις τιποτα καλο ρε τασο!θα παω στην φιλη μου το κομοδινακι να φτιαχτω κ μετα δουλεια

Σε λαθος μαγαζι ψαχνεις!!Αφου δεν δινεις τιποτα καλο ρε τασο!θα παω στην φιλη μου το κομοδινακι να φτιαχτω κ μετα δουλεια

αγαπουληδες και κλαρινα απαγορευονται εκει μεσα ρε Τασσο!!!!παντως σου προσαπτω καποια πραγματα διοργανωνεις λαθος παρτυ .... το παρτυ του αγαπουλη κλαρινογαμπρου επρεπε να διοργανωσεις![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
σωστα σε λαθος μαγαζι ψαχνεις παρε απο τον ζαντ...............Σε λαθος μαγαζι ψαχνεις!!![]()
![]()
Κατι με δικο του χωρο.το τι το αφηνω πανω σου.Για να σε δω!τι θελεις απο τηνζωη μου πες και αν εχω θα στο δινω![]()
![]()
![]()