Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 3 άτομα (0 μέλη και 3 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
Λίγες ψάχνουν ραντεβού διαρκείας.
Δεν τις συμφέρει γενικά γιατί οι πιο πολλές πάνε για το χρήμα.
Δηλαδη: Ένα ραντεβού 6 ωρών μπορεί κάποια σαν την Βερόνικα να στο χρεώσει 800 σωστά ; (Τυχαία νούμερα). Ουσιαστικά δηλαδή είναι σαν τρία μονόωρα ραντεβού. Φαντάσου λοιπόν μια Παρασκευή βράδυ να έχεις τρια τέτοια ραντεβού. Γιατί να πας στο long ?

Δεν πιστεύω ότι η Βερόνικα που διαβάζεις εδώ είναι ίδια με την Βερόνικα έξω. Μαγκάκι ναι αλλά όχι αυτό που γράφει εδώ.

Αν θες να κάνεις long date και διαθέτεις το κεφάλαιο το ψάχνεις τύπε.
Και όταν λέμε το ψάχνεις το κάνεις σοβαρά.
Πχ δεν μπαίνεις σε νήμα της Jenny teen και το βλέπεις σαν κάτι νέο όταν η κοπέλα έχει προϊστορία σε δύο γραφεία και κριτικές.
Αν δεν ψάχνετε και πάτε στο ότι κάτσει, ναι και θα το πληρώσετε και δεν θα σας κάτσει καλά.



Καλά για την έρευνα αγοράς δεν διαφωνώ.
Στο άλλο που είπες στα 3 μονόωρα θα φάει η άλλη σπρωξιμο δυόμισι ώρες και έξι χυσιματα.
Στο άλλο θα έχει και την έξοδο κάνα ποτάκι klp.
Ακόμα και κοπέλες γραφείων μου έχουν πει ότι γουστάρουν τέτοιες φάσεις.
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Εκτός βέβαια αν δεν σε ενδιαφέρει να σκάσεις 400 για μια χορεύτρια στο Κρεολή και να σου βγει και μπάζο.

Και γενικά η έρευνα αγοράς συστήνεται για αυτους που τους νοιάζει να μην χαλάνε πολλά λεφτά. Αν είσαι large δεν το διαπραγματεύεσαι ούτε το ψάχνεις. Σκας όσα σου ζητήσουν.

ναι ναι ρε γαμωτο
τι τραβαω και εγω με τα μπαζα ελεος
με εχουνε πεθανει
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Με την άδειά σου πάντα, έχω πάρει ραντεβού 2ωρο με 300 λίρες.
Όχι επωνυμη, μοντέλα ή πορνοστάρ εννοείται (δεν ήθελα κάτι τέτοιο).
Αλλά ΛΕΥΚΗ , ΕΥΡΩΠΑΙΑ ΚΑΙ ... ΠΑΝΩ ΑΠΟ 1,70.
Και incall.
Έδωσα με το που μπήκα 300 και έκατσα παρά κάτι ψιλά 2 ώρες.
Είχε και μπάνικο διαμέρισμα, αν θυμάμαι καλά σε καθετο δρόμο στη τζωρτζ στρητ , 2 δρόμους πιο πάνω από τη μαρμπλ αρκ.
ΟΚ τυπε εσυ ξερεις καλυτερα
τι να γνωρίζω κ εγω που ζουσα εκει τοσα χρονια  :coffee:
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Αν είσαι large δεν το διαπραγματεύεσαι ούτε το ψάχνεις. Σκας όσα σου ζητήσουν.

Αν είσαι πολύ λάρτζ όμως, με βάση τύπους που έχω υπόψη μου ..
δεν ψωνίζεις εκδιδόμενες.

Είσαι γνωστός σε κάποια ... μέρη , οπότε έρχονται μόνες τους κάτι αναπληρωματικές playmates κτλ ... και απλά τις έχεις υπό την προστασία σου για καιρό και τους αγοράζεις σανέλ τσάντες και λουμπουτέν γόβες ... αντί να πληρώνεις γαμησιάρικα ... και πέφτει και ... αίσθημα ....

Υπόθεση να είσαι σαν φέρελπις κοντός ρωμά με κώμη βαμβακούλα
και να ποζάρεις με το ξανθό 1,85 που σου δίνει ρομαντικά φιλάκια ...
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
ΟΚ τυπε εσυ ξερεις καλυτερα
τι να γνωρίζω κ εγω που ζουσα εκει τοσα χρονια  :coffee:

Πιθανόν τα ξέρεις καλύτερα για το ραντεβού που είχα εγώ.
Θυμάσαι και τι καπότες ειχα χρησιμοποιήσει και τι σώβρακο φόραγα ;
Γράφτα εσύ,  μην μπαίνω στον κοπο ....
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Πιθανόν τα ξέρεις καλύτερα για το ραντεβού που είχα εγώ.
Θυμάσαι και τι καπότες ειχα χρησιμοποιήσει και τι σώβρακο φόραγα ;
Γράφτα εσύ,  μην μπαίνω στον κοπο ....

χαχααχχααχχα τι μαλακας εισαι κλαιω χαχαχαχαχαχααχαχ
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
ναι ναι ρε γαμωτο
τι τραβαω και εγω με τα μπαζα ελεος
με εχουνε πεθανει

Τουλάχιστον αυξάνονται οι γνωριμιες σου.
Δεν μας λες όμως ποια ήταν η χορεύτρια.
Τουλάχιστον αν μας κάτσει εμάς να γλυτώσουμε την φόλα
 

kostasasximos86

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2016
Μηνύματα
4.918
Κριτικές
8
Like
616
Πόντοι
326
Τουλάχιστον αυξάνονται οι γνωρημίες σου.
Δεν μας λες όμως ποια ήταν οι χορεύτρια.
Τουλάχιστον αν μας κάτσει εμάς να γλυτώσουμε την φόλα

ναι ρε τις κραταω τις φολες για παρτυ μου
θελω να γλιτωσω κοσμο
προς θεου
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
χαχααχχααχχα τι μαλακας εισαι κλαιω χαχαχαχαχαχααχαχ

Ε μα του λέω ότι έδωσα 300 και μου λέει ότι δεν ξέρω πόσα έδωσα
και ξέρει αυτός, επειδή ζούσε χρόνια στο λονδίνο ...

τι να πω ;
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Αν είσαι πολύ λάρτζ όμως, με βάση τύπους που έχω υπόψη μου ..
δεν ψωνίζεις εκδιδόμενες.

Είσαι γνωστός σε κάποια ... μέρη , οπότε έρχονται μόνες τους κάτι αναπληρωματικές playmates κτλ ... και απλά τις έχεις υπό την προστασία σου για καιρό και τους αγοράζεις σανέλ τσάντες και λουμπουτέν γόβες ... αντί να πληρώνεις γαμησιάρικα ... και πέφτει και ... αίσθημα ....

Υπόθεση να είσαι σαν φέρελπις κοντός ρωμά με κώμη βαμβακούλα
και να ποζάρεις με το ξανθό 1,85 που σου δίνει ρομαντικά φιλάκια ...

Το large δεν πήγαινε ούτε σε σένα ούτε σε μένα.
Υπάρχουν ανάμεσα μας.
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Το large δεν πήγαινε ούτε σε σένα ούτε σε μένα.
Υπάρχουν ανάμεσα μας.

Σαφέστα δεν αναφέρθηκα σε ... εμένα ή σε κάποιον από όσους έγραψαν εδώ.
Από κουβέντες ... σωματοφυλάκων σε σκοπευτήριο πάντως, έχω ακούσει για επώνυμους, ότι μπαμπάδες, συχνά αναθέτουν σε σωματοφύλακες , να διώχνουν τις γκόμενες που γίνονται φόρτωμα στους κανακαρηδες. Γκόμενες , σαν αυτές των οποίων δημοσιεύονται εδώ φωτογραφίες στη στήλη ελληνίδες επωνυμες.Αυτές μονίμως κυνηγούν κάποιους γόνους με σκοπό να γαμηθούν μαζί τους (να τα πάρουν όλα μέσα και να τους μαδάνε για τα επόμενα 40 χρόνια).
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
To Large μετράει και σε βάρος ή μόνο σε τσέπη???   :grin: :grin: :grin:

Φιλε όλο το μυστικό είναι στην γυμναστική.
Για την ακρίβεια στο τρέξιμο.
Γιατί σκέψου τώρα το επόμενο Σάββατο βράδυ να είσαι σε club και να γίνει παρεξήγηση με την γκόμενα του Γιάννη του Βαρυχέρι ...
Αν δεν μπορείς να κάνεις τα 200 σε κάτω από ένα λεπτό ... το large γίνεται εύκολα thin είτε στην τσέπη είτε στα κιλά
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Φιλε όλο το μυστικό είναι στην γυμναστική.
Για την ακρίβεια στο τρέξιμο.
Γιατί σκέψου τώρα να είςαι το επόμενο Σάββατο βράδυ να είσαι σε club [size=16pt]και να γίνει παρεξήγηση με την γκόμενα του Γιάννη του Βαρυχέρι[/size] ...
Αν δεν μπορείς να κάνεις τα 200 σε κάτω από ένα λεπτό ... το large γίνεται εύκολα thin είτε στην τσέπη είτε στα κιλά

Σαφέστα δεν αναφέρθηκα σε ... εμένα ή σε κάποιον από όσους έγραψαν εδώ.
Από κουβέντες ... [size=16pt]σωματοφυλάκων σε σκοπευτήριο[/size] πάντως, έχω ακούσει για επώνυμους, ότι μπαμπάδες, [size=16pt]συχνά αναθέτουν σε σωματοφύλακες[/size] ,
να διώχνουν τις γκόμενες που γίνονται φόρτωμα στους κανακαρηδες. Γκόμενες , σαν αυτές των οποίων δημοσιεύονται εδώ φωτογραφίες στη στήλη ελληνίδες επωνυμες.
Αυτές μονίμως κυνηγούν κάποιους γόνους με σκοπό να γαμηθούν μαζί τους (να τα πάρουν όλα μέσα και να τους μαδάνε για τα επόμενα 40 χρόνια).
 

[size=24pt] :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:  :grin: :grin: :grin: :grin: [/size]
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Πιθανόν τα ξέρεις καλύτερα για το ραντεβού που είχα εγώ.
Θυμάσαι και τι καπότες ειχα χρησιμοποιήσει και τι σώβρακο φόραγα ;
Γράφτα εσύ,  μην μπαίνω στον κοπο ....
αναφερθηκα στην αγορα του Λονδινου οτι γνωριζω και οχι για το ραντεβου σου.
αν εσενα σου βρηκε κολλητος σου καλη τιμη επειδη τα ακουμπαει συχνά, δεν σημαινει οτι τα 150 την ωρα ειναι η τιμη του Λονδινου.
η πληροφορια αυτη ειναι λανθασμενη.
οπως και να εχει καλο απογευμα  :hi:

 

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Τελικά όλα τα νούμερα που το παίζουν εξπέρ στη μπουρδέλοζωη μαζεύτηκαν εδώ...
Ρε μαλακοκαβλαρχη διάβαζε πρώτα τα σχόλια μου, και μετά ξεκινά να με βρίζεις... Δεν φταίω εγώ που δεν μπορείς να γαμισεις ένα καλό μουνι τσαμπα... ρίξε τις απαιτήσεις σου εκεί που σε παίρνει, και άφησε τα φτωχομπινεδιαρικα, βρίζοντας όσους διαφωνούν μαζί σου
Γι αυτό σας προτείνω εναλλακτικές μπας και ξελαμπικαρεις τον λίγο, αλλά και καμένο, μυαλό που έχεις...

Ότι θέλω θα κάνω ρε κωλομπρουμτηδες, που μέσα στο φόρουμ γίνατε όλοι μάγκες, κρυβομενοι στην ανωνυμία του φόρουμ...
Ρωτάς για μένα, πες εσυ τι είσαι πρώτα στους ομοϊδεάτες σου περί Βερονικας...Ομαδική τραβάτε και έχετε τέτοια αλληλεγγύη?
ή αλλαξοκωλιες κάνετε?

Τώρα που εγκατέλειψε δεν έχει νόημα να διαβάζω και να απαντώ στη φτωχομπνεδολογια σας...
Όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι γαματε μουναρες 1,80 με 50 ευρω, όλα μέσα...Και ζητε σε έναν Αριστερό Παράδεισο!!!
ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ!!!
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!


Ώπα ρε φορτόγκα, λεφτά.... Κράτα το μαρούλι για να πάρεις πρώτες ύλες για το ζαχαροπλαστείο, μην τα χαλάς όλα στη ντόλτσεβίτα!!! :humpleg:


Ρε χερογλύκανε ή είσαι μαλάκας ή τον παριστάνεις δεν εξηγείται αλλιώς.... Ποιούς ομοϊδεάτες μου την παλεύεις ή σε έχει κάψει η μαλακία μπροστά στον υπολογιστή με τις φωτογραφίες της κοπέλας? Απαγορεύεται να λέμε τη γνώμη μας??? :jerking: :jerking: :jerking:

Καλά μην κάνεις κι απόπειρα αυτοκτονίας τώρα που σταμάτησε το κορίτσι  :headbang: :headbang: :headbang:
Άλλωστε είναι η 1294271023 φορά που σταματάς να γράφεις σε αυτό το νήμα



ΚΟΜΜΟΥΝΙΑ??? Εδω προσκυνώ το τερμάτισες......  :2on1:


ΒΕΡΟΝΙΚΑ μάδα τους κοπέλα μου, καλά ξηγιέσαι!!!  :thumbsup:
 

mars_ch

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
17 Απρ 2012
Μηνύματα
1.299
Κριτικές
7
Like
519
Πόντοι
316
ήμαρτον το κίτρινο κείμενο σε ασπρο φόντο δεν διαβάζεται με τπτ. πονέσανε τα μάτια μας ρε τύπε  :o
 
  • Like
Αντιδράσεις: spyvar

Kavlarxis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαΐ 2007
Μηνύματα
2.437
Κριτικές
4
Like
1.673
Πόντοι
216
Σ
ήμαρτον το κίτρινο κείμενο σε ασπρο φόντο δεν διαβάζεται με τπτ. πονέσανε τα μάτια μας ρε τύπε  :o

Σόρι τύπε μου, εγώ έχω σκούρο φόντο και δεν μου φάνηκε όταν το έγραφα  :sunglasses:
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
845
Πόντοι
376
Γιατί σκέψου τώρα το επόμενο Σάββατο βράδυ να είσαι σε club και να γίνει παρεξήγηση με την γκόμενα του Γιάννη του Βαρυχέρι ...

Και άλλοι μιλανε για τον Γιάννη... και εσύ για αυτόν τον Γιάννη μιλάς?????  :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:


16832389_1281229208630270_7773198150494337707_n.jpg

 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
Τελικά όλα τα νούμερα που το παίζουν εξπέρ στη μπουρδέλοζωη μαζεύτηκαν εδώ...
Ρε μαλακοκαβλαρχη διάβαζε πρώτα τα σχόλια μου, και μετά ξεκινά να με βρίζεις... Δεν φταίω εγώ που δεν μπορείς να γαμισεις ένα καλό μουνι τσαμπα... ρίξε τις απαιτήσεις σου εκεί που σε παίρνει, και άφησε τα φτωχομπινεδιαρικα, βρίζοντας όσους διαφωνούν μαζί σου
Γι αυτό σας προτείνω εναλλακτικές μπας και ξελαμπικαρεις τον λίγο, αλλά και καμένο, μυαλό που έχεις...

Ότι θέλω θα κάνω ρε κωλομπρουμτηδες, που μέσα στο φόρουμ γίνατε όλοι μάγκες, κρυβομενοι στην ανωνυμία του φόρουμ...
Ρωτάς για μένα, πες εσυ τι είσαι πρώτα στους ομοϊδεάτες σου περί Βερονικας...Ομαδική τραβάτε και έχετε τέτοια αλληλεγγύη?
ή αλλαξοκωλιες κάνετε?

Τώρα που εγκατέλειψε δεν έχει νόημα να διαβάζω και να απαντώ στη φτωχομπνεδολογια σας...
Όλοι εδώ μέσα καταλαβαίνουμε ότι γαματε μουναρες 1,80 με 50 ευρω, όλα μέσα...Και ζητε σε έναν Αριστερό Παράδεισο!!!
ΚΟΥΜΟΥΝΙΑ!!!
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!


:ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :ak: :ak:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom