Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Ο Deviliasmenos , γράφει στη μοναδική κριτική του, ότι είναι κάτω από 1,70 ο ίδιος. Οπότε για αυτόν δεν τίθεται θέμα ύψους.

Δικαίωμά του να τη γουστάρει και να της τα σκάει.
(Μεταξύ μας, κανείς δεν είπε ότι είναι άσχημο γκομενάκι).


ΑΛΛΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ , ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΔΙΝΕΙ 250 ΣΤΗ ΒΕΡΟΝΙΚΑ
είναι φτωχομπινές και περιθωριακός και ότι ...
αυτή είναι CALL GIRL ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ και ότι έτσι είναι η αγορά ...


ΑΠΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ...
ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΕΣ ΤΕΤΟΙΕΣ ΜΑΛΑΚΙΕΣ.


Όποιος έχει πάει και στο Λονδίνο ....
έχει δεί ότι με 150 λίρες, γαμάς μουνέτα προδιαγραφών μπάνικης στρίπερ.
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
εσυ ολο στο λονδινο πας και ολο εδω εισαι  :grin:
οποιος ηθελε ερχοτανε απλα πραγματα δεν γινεται να αρεσουμε σε ολους ο καθενας εχει τα γουστα του για ολους υπαρχουν επιλογες απειρες  δεν υπνοτιζω κανεναν απλα πραγματα δεν χρειαζεται καν αναλυση
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Στο Λονδινο,παντως,οι πραγματικα καλες παιρνουν απο 400 λιρονια/ωρα και πανω,πολυ πανω λεμε
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Ο Deviliasmenos , γράφει στη μοναδική κριτική του, ότι είναι κάτω από 1,70 ο ίδιος. Οπότε για αυτόν δεν τίθεται θέμα ύψους.

Θα μπερδευτηκε τυπε, ειναι γνωστο οτι ολα τα μελη του site ειναι πανω απο 1.90  :S :S :S
 

andyj66

Ανώτατος
Εγγρ.
17 Ιουλ 2008
Μηνύματα
1.208
Κριτικές
64
Like
2.227
Πόντοι
10.165
Τύπε , ειλικρινά εισαι πάνω από 25 ετών ;
Αν ναι , είσαι σπάνια περίπτωση χαζού.
Μου λες ότι επειδή εκφράζω ελεύθερα την άποψή μου, ότι θεωρώ πολλά τα 250 για μια ΚΟΝΤΗ , είμαι "φτωχός" που δεν έχει να δώσει τα 250 ;
Ειλικρινά, πιστεύεις ότι με ενδιαφέρει να πείσω ΕΣΕΝΑ , που όπως είπα μου φαίνεσαι για ΤΕΡΑΣΤΙΟΣ ΧΑΖΟΣ , ότι έχω λεφτά ή όχι ;
Στα αρχίδια μου σε έχω γραμμένο και εσένα και το ποιον θεωρείς ΕΣΥ , πλούσιο ή όχι. Αν όμως θέλεις να με κάνεις να ... πάψω να γράφω αυτό που πιστεύω, ΑΠΛΑ ΑΠΕΤΥΧΕΣ . Η παπαριά σου ,του στυλ "πάψτε να την κράζετε, αλλιώς θα σας πω φτωχομπινέδες" , δεν πιάνει σε εμένα. Δεν νομίζω ότι θα έπιανε σε κανέναν ... άνω των 25 ... εκτός κι αν ήταν σχεδόν τόσο χαζός όσο εσύ (το ίδιο με εσένα, είναι απίθανο).


Το άλλο φοβερό που γράφεις ...
ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ CALL GIRL ΠΟΛΥΤΕΛΕΙΑΣ ...


Αυτό είναι Μνημείο Βλακείας !
Αυτοί που έχουν πολλά λεφτά και ψωνίζουν καθημερινά call girls πολυτελείας
δεν στέλνουν email , να περιμένουν μερικές βδομάδες , να τους στείλει μια κοντή το κινητό της για να κλείσουν ραντεβού μετά από ... ΜΕΡΙΚΕΣ ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΑΚΟΜΗ.


Έλεος δηλαδή .
Αυτό θυμίζει ραντεβού με ιατρό του ... ΙΚΑ !!!
Που δεν ταιριάζει σε ... λεφτάδες !!!


Οι λεφτάδες, παίρνουν τηλέφωνο όποτε τους καβλώσει και γαμάνε σε λίγα λεπτά!
Αυτό είναι χλιδή για μένα.
Το όποτε, μπορεί να είναι και καθημερινές που βρεχει στις 04.10.
Αυτή είναι πολυτέλεια.
Και βέβαια να γαμήσουν και κανένα άλογο ... όχι πινέζες.
Για μένα αυτό έχει ... τεράστια σημασία.
Κάτω από 1,65, δεν γαμάω ΝΑ ΜΕ ΠΛΗΡΩΝΟΥΝ , ΟΧΙ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΩ.
Σίγουρα ούτε τσάμπα.


Πες τώρα στα κολλητάρια σου, ότι οι χλίδες , που έχουν liar jet και γιωτ
παίρνουν τη συγκεκριμένη ... που είναι cg πολυτελείας !!!


Κατ αρχήν να σε ευχαριστήσω πολυ που με κανεις 25αρη.... Έστω και αν ξέρω καλα  ποςο υποτιμητικά το γράφεις , για μενα και την ...ηλικία μου ειναι κοπλιμέντο, οπως και να το παρω.. Κατα τα λοιπά , δεν θα επεκταθώ και δεν θα ανταποδώσω σε βρισιές. Δεν το χω κανει ποτε , δεν θα το κανω τωρα. Απλα όλοι όσοι παραπονιούνται και κριτικάρουν τη Βερονικα για τα λεφτα κυρίως γραφουν. Για την εμφανιςη και τις υπηρεσίες σε σχέση με την τιμη της και μονο. Το vfm ειναι το μόνιμο θέμα.Πως απο τα 70 πήγε στα 250 και πως ζητάει 250 ενώ ειναι 1.65 κλπ κλπ. Κι εγω λοιπον, αν και δεν ειμαι δυστυχώς καθολου λεφτάς, για χρήματα και τιμές  μίλησα. Υπαρχουν πολυ  καλες και φτηνότερες λυςεις, αν αυτο ειναι το πρόβλημα του οποιουδηποτε. Ουτε είπα ποτε οτι η Βερονικα ειναι  VFM. Τωρα αν εσυ τα χεις χοντρά μπραβο σου. Ουτε μείωσα, ουτε υποτίμησα ποτε κανέναν εδώ μεςα. Απλα κουράστηκα να διαβάζω τα ίδια και τα ίδια, με τον επίλογο παράλογα ακριβή. Δώστα αλλου λοιπον κι άσε μας κι εμάς τους "ανόητους"να ευχαριστηθούμε που τα "πετάμε" στη Βερόνικα. Ο καθένας κανει το κέφι του Για διασκέδαση ειναι το site και για την πολυτέλεια που λέγεται  πληρωμενος έρωτας. Η μήπως ουτε αυτο που κάνουμε όλοι εμείς εδώ μεςα ειναι πολυτέλεια;
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Στο Λονδινο,παντως,οι πραγματικα καλες παιρνουν απο 400 λιρονια/ωρα και πανω,πολυ πανω λεμε

Έτσι είναι. Οι τιμές εκεί αρχίζουν από 400/500 και τραβάνε την ανηφόρα.
Αλλα : Οι μισθοί και το κόστος ζωής στο Λονδίνο είναι 30% πάνω από οποιαδήποτε άλλη πόλη στην Αγγλία και τουλάχιστον το διπλάσιο σε σχέση με την σημερινή Αθήνα.
Όταν λέμε εκει για luxury call girls κυριολεκτούμε από όλες τις απόψεις. Εμφάνιση Ντύσιμο Συμπεριφορά Υπηρεσίες. Η κάθε μία τους θα μπορούσε άνετα να διεκδικήσει τίτλο ομορφιάς στην Ελλαδίτσα άνετα.
Μιλάμε για άλλη χώρα άλλες τιμές άλλο επίπεδο άλλη πελατεία άλλες απαιτήσεις
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Έτσι είναι. Οι τιμές εκεί αρχίζουν από 400/500 και τραβάνε την ανηφόρα.
Αλλα : Οι μισθοί και το κόστος ζωής στο Λονδίνο είναι 30% πάνω από οποιαδήποτε άλλη πόλη στην Αγγλία και τουλάχιστον το διπλάσιο σε σχέση με την σημερινή Αθήνα.
Όταν λέμε εκει για luxury call girls κυριολεκτούμε από όλες τις απόψεις. Εμφάνιση Ντύσιμο Συμπεριφορά Υπηρεσίες. Η κάθε μία τους θα μπορούσε άνετα να διεκδικήσει τίτλο ομορφιάς στην Ελλαδίτσα άνετα.
Μιλάμε για άλλη χώρα άλλες τιμές άλλο επίπεδο άλλη πελατεία άλλες απαιτήσεις
Σωστοτατος σκορπιε,το λεω γιατι καποιος εγραφε για 150 λιρες.
Τοσα χρεωνουν οι πιο ασχημες Ταυλανδεζες στο Λονδινο
Την καλησπερα μου
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.142
Πόντοι
9.345
Θα μπερδευτηκε τυπε, ειναι γνωστο οτι ολα τα μελη του site ειναι πανω απο 1.90  :S :S :S

τυπε μπερδεψε και τον τραμουντανα με τον λακη, ο πρωτος είναι στο λονδινο  :S

σημασια εχει όμως ότι δεν λεει να φυγει από κοντα μας, κατά βαθος μας αγαπάει  :grin:
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Όποιος έχει πάει και στο Λονδίνο ....
έχει δεί ότι με 150 λίρες, γαμάς μουνέτα προδιαγραφών μπάνικης στρίπερ.
τυπε εχω σπουδασει, ζήσει και δουλεψει πολλαααα χρονια στην Αγγλία.
Επίσης λόγω δουλειάς αλλά και φίλων πηγαίνω Λονδίνο κάθε χρόνο.
Δεν υπάρχει αυτό που λες εκτός αν εννοείς για πρόγραμμα 15-20 λεπτών.
την καλημέρα μου  :coffee:
 

TheScorpio

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2009
Μηνύματα
1.359
Κριτικές
8
Like
332
Πόντοι
36
Σωστοτατος σκορπιε,το λεω γιατι καποιος εγραφε για 150 λιρες.
Τοσα χρεωνουν οι πιο ασχημες Ταυλανδεζες στο Λονδινο
Την καλησπερα μου

Απλά εκεί μπορεί μια φορά και να τα σκάσεις.
Πόσο συχνά βρίσκεις κάποια επιπέδου Μικαέλας Φωτιάδη πχ ;

Και μετά προσγειώνεσαι στο Ελευθέριος Βενιζέλος ....
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
τυπε μπερδεψε και τον τραμουντανα με τον λακη, ο πρωτος είναι στο λονδινο  :S

σημασια εχει όμως ότι δεν λεει να φυγει από κοντα μας, κατά βαθος μας αγαπάει  :grin:

Μπορει να εχουνε κατι τα μελη του bou που την τραβαει τυπε. :S :S :S

URL]]
 

The_Greek

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Νοε 2010
Μηνύματα
2.100
Κριτικές
4
Like
843
Πόντοι
376
[size=16pt]Συμφωνώ και διαφωνώ με όλους σας! [/size]
Παρόλα αυτά, εάν θέλετε την γνώμη μου... Εγώ, πάντως θα γούσταρα τρελά να την πετσώσω την κορασίδα σε ένα
γερό δίωρο σφυροκόπημα.  Ασώψετε η νηστεία γαμώ την τρέλα μου!!!  Που θα πάει όμως... θα περάσει και αυτό.

:hi:
 

Θησέας

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
303
Κριτικές
8
Like
651
Πόντοι
301
ppgiorgos σημαίνει ο Γιώργος που λέει πίπες;
 

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Κοντολογής από κανένα που ΠΑΡΕΧΕΙ ΥΠΗΡΕΣΙΕΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΝΕΚΤΗ ΑΝΟΔΟΣ ΤΙΜΗΣ
ΚΑΤΑ ... 208% .

Για την ίδια ακριβώς υπηρεσία.
Γι'αυτό πέφτει το κράξιμο.


ΓΙΑΤΙ ΑΠΟ ΤΑ 120 ΤΟ ΠΗΓΕ ΣΤΑ 250.


Και λίγο κράξιμο πέφτει.
Αυτοί που υπερασπίζονται αυτή την ... "αυξηση" για μένα,
αν δεν είναι ύποπτοι , είναι πανηλίθιοι , ακραία περίπτωση αγαπούληδων πυρφορών.

Υ.Γ. Μάθετε να κάνετε και post.
Μην πέφτει το post μέσα στο ... quote .
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.119
Κριτικές
16
Like
19.142
Πόντοι
9.345
Μπορει να εχουνε κατι τα μελη του bou που την τραβαει τυπε. :S :S :S

http://[URL unfurl="true"]www.bluemaize.net/im/wallets/fat-wallet-5.jpg[/img[/URL]]
[/quote]

τυπε μονο ο λακης επιμενει να μιλαει για χρηματα, οι πιο πολλοι το 'χουν ριξει στο αισθημα  :S
 
  • Like
Αντιδράσεις: zeljko

zeljko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2016
Μηνύματα
9.748
Κριτικές
4
Like
241
Πόντοι
346
Σωστοτατος σκορπιε,το λεω γιατι καποιος εγραφε για 150 λιρες.
Τοσα χρεωνουν οι πιο ασχημες Ταυλανδεζες στο Λονδινο
Την καλησπερα μου


Μάγκα ... δεν ξέρω τι λες ,δεν σε ξέρω και δεν με νοιάζει.
Όσοι με ξέρουν .... ξέρουν πάντως ότι δεν θα έπαιρνα ποτέ ταϋλανδή, σχιστομάτα , μαύρη ή τσιγγάνα.
ΠΗΡΑ ΟΜΩΣ ΟΥΚΡΑΝΕΖΑ ΚΑΙ ΡΟΥΜΑΝΑ ... πάνω από 1,70 και οι δύο
με αυτή ακριβώς την τιμή.

Δεν αμφισβητώ ότι υπάρχουν ακριβότερες.
Ούτε αμφισβητώ ότι στην ελλαδα υπάρχουν κλόουν , που δεν θα γούσταραν
φθηνότερες από 400 λίρες την ώρα. Δεν με ενδιαφέρουν όμως.

Θέλεις μήπως να κάνουμε αναζήτηση , να δούμε αν παίζουν ρουμάνες , ουκρανές, ρωσίδες , τσέχες κτλ ΨΗΛΕΣ, ΛΕΥΚΕΣ , ΞΑΝΘΙΕΣ που παίζουν στις 150 λίρες την ώρα ;;



Πολύ αριστοκρατία ρε πούστη αυτό το φόρουμ.
Από 500 λίρες και πανω μόνο κοιτάνε στην αγγλία,
όπως στην ελλάδα από .... 300 ευρώ την ώρα.
Που πέσαμε ...
 

bagg.

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2009
Μηνύματα
223
Κριτικές
3
Like
79
Πόντοι
1
Καλά αυτό που πέρασε στο ντούκου και προσωπικά κόντεψα να πνιγώ γιατί την ώρα που το διάβαζα έπινα καφέ και μου βγήκε από την μύτη από το γέλιο είναι τι είπε η κοπέλα για τον ένα από τους δύο που ο άλλος κατηγορεί ως κλώνους αγαπούληδες...
Λέει χαρακτηριστικά... μετά την τελευταία συνάντηση μπήκε black list.
Έτσι κοπελάρα μου. Να σκάνε ένα σκασμό λεφτά και να τρώνε και πόρτα, στην μαύρη λίστα. Βασικά για μένα, πρέπει να τους βαράς και όλας... το έχεις σκεφτεί ; Σαν αυτές τις τύπισες που φοράνε κάτι μπότες και Βαράνε κόσμο που τις πληρώνει ... για σκέψου το... καλά λεφτά και χωρίς κούραση !




Κοιτα τα ραντεβού διάρκειας δεν είναι εύκολη υπόθεση.  Εγώ μια φορά πήρα εκτός Ελλάδας και το μετάνιωσα.
Σε ραντεβού μιας ώρας δεν μπορείς να καταλάβεις τον άλλον. Τα 50 λεπτά πάνε στον αγώνα και τα 5-10 στο σοσιαλ.
Με τον χαρακτήρα και την συμπεριφορά που έχει η Βερόνικα στο φορουμ αν τον έβγαλε και στο ραντεβού που λες του αγαπούλη είναι πιθανό να έγινε παρεξήγηση.
Μπορεί να τα ψάχνουν πολλές τέτοια ραντεβού αλλά δεν είναι εύκολο να τα υποστηρίξουν.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom