mallias20
Τιμημένος
- Εγγρ.
- 10 Αυγ 2013
- Μηνύματα
- 5.272
- Κριτικές
- 216
- Like
- 29.591
- Πόντοι
- 34.518
Τυπε gif ή jpeg προτιμας:S :S :S
Ρίχτο....
Τυπε gif ή jpeg προτιμας:S :S :S
???????
Ρίχτο....
Τύπε τα έχω ακούσει και από άλλον, παίζει να στέκει. Μη σπαταλάς gif, εξάλου είναι και κοντή όπως υπονοεί η άλλη....Τυπε ας τον αφησουμε να επιλεξει. :S :S :S
Τυπε gif ή jpeg προτιμας:S :S :S
Τύπε τα έχω ακούσει και από άλλον, παίζει να στέκει. Μη σπαταλάς gif, εξάλου είναι και κοντή όπως υπονοεί η άλλη....
Έχει αγώνα σήμερα τύπε, ούτε με τη Βερόνικα δεν ασχολούνται....Οκ τυπε , θα περιμενω μηπως σκασει Κυριακάτικο θεμα κατα το βραδάκι :S :S :S
Να σου πω φίλε, έχεις κανένα πρόβλημα μαζί μου και με ειρωνεύεσαι συνέχεια τελευταία ? Μήπως με ξέρεις από κάπου και εγώ δεν σε ξέρω ?Οκ τυπε , θα περιμενω μηπως σκασει Κυριακάτικο θεμα κατα το βραδάκι :S :S :S
Να σου πω φίλε, έχεις κανένα πρόβλημα μαζί μου και με ειρωνεύεσαι συνέχεια τελευταία ? Μήπως με ξέρεις από κάπου και εγώ δεν σε ξέρω ?
τι θα γινει,θα περιμενουμε τον Διαμαντη πολυ ακομη:S :S :S
τυπε τελειωνει η Κυριακη,παλι τιποτα σπουδαιο,λιγες ελπιδες μονο απο τη διαβολοβδομαδα των SEALS σε λιγο :S :S :SΤυπε καταντια, Κυριακη και θα την βγαλουμε με νερόφιδα :S :S :S