Νέα

Ελευθερία Ελευθερίου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 847K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 4 άτομα (0 μέλη και 4 επισκέπτες)

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.765
Κριτικές
1
Like
47.393
Πόντοι
6.256
Αν ημουν μαρινακης θα τη σουβλιζα νυχθημερον.
 

antisthenis

Administrator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
20 Ιαν 2006
Μηνύματα
20.923
Κριτικές
148
Λύσεις
5
Like
10.925
Πόντοι
17.085
:erection:
 

Συνημμένα

  • elefthjpg.jpg
    elefthjpg.jpg
    111,3 KB · Εμφανίσεις: 142

Γαμιαδών33

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2016
Μηνύματα
548
Like
21
Πόντοι
6
..σπάσιμο γοφού εφάμιλλο σε τιτανομαχία Νίκου Γκάλη με Αχιλλέα Δεμέναγα..  :kissass:
 

aeternitas

Μέλος
Εγγρ.
22 Νοε 2014
Μηνύματα
38
Like
40
Πόντοι
0
Την είδα τις προάλλες στο Mall. Ηταν σοκαριστικά κοντή. Φορούσε και αθλητικά. Πάνω απο 1.50 δεν ήταν με τπτ. Όμορφο πρόσωπο αλλά Hobbit.
 

GOATPENIS

Μέλος
Εγγρ.
27 Νοε 2016
Μηνύματα
10
Like
0
Πόντοι
0
Για σκισιμο ειναι μια χαρα ειναι.....τωρα καποιους σας χαλαει.....προφανως γαματε καλυτερες!!!Ρε ειστε σοβαροι;;;;;; :idiot: :S
 

Gunnar

Μέλος
Εγγρ.
27 Φεβ 2013
Μηνύματα
6.328
Κριτικές
26
Like
80
Πόντοι
76
Δε φαντάζεστε πόσο τσιγγούνα είναι η τύπισσα ! Κάποτε πήγε σε εστιατόριο στην Αγγλία και αντί να πληρώσει τραγούδησε κάτι τραγούδια στον εστιάτορα και έφαγε τσάμπα!Το χειρότερο όλων όταν επισκέφθηκε ένα συγγενή μου διαιτολόγο, πήγε σε 2,3 ραντεβού και πήρε κάποιες συμβουλές και μετά εξαφανίστηκε χωρίς να πληρώσει και δε σήκωνε ούτε τα τηλέφωνα !! 'Αρρωστη τσιγγούνα !
 

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Δε φαντάζεστε πόσο τσιγγούνα είναι η τύπισσα ! Κάποτε πήγε σε εστιατόριο στην Αγγλία και αντί να πληρώσει τραγούδησε κάτι τραγούδια στον εστιάτορα και έφαγε τσάμπα!Το χειρότερο όλων όταν επισκέφθηκε ένα συγγενή μου διαιτολόγο, πήγε σε 2,3 ραντεβού και πήρε κάποιες συμβουλές και μετά εξαφανίστηκε χωρίς να πληρώσει και δε σήκωνε ούτε τα τηλέφωνα !! 'Αρρωστη τσιγγούνα !

Τυπε gif ή jpeg προτιμας  :think: :S :S :S
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom