Νέα

Ελευθερία Ελευθερίου

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα kosamf
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 2K
  • Εμφανίσεις 845K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

iakovos

Σπουδαίος
Εγγρ.
11 Ιαν 2007
Μηνύματα
23.054
Κριτικές
9
Like
13.831
Πόντοι
2.606
Με το ζορι κρατιεμαι να μην τον βροντήξω.  :cum: :cum: :cum:  :S :S
 

delja

Μέλος
Εγγρ.
13 Αυγ 2015
Μηνύματα
180
Like
10
Πόντοι
1
11226191_10154194950354129_7791487519934689643_n.jpg


και γαμωλαβές έτοιμες
 

lexritis

Μέλος
Εγγρ.
23 Οκτ 2015
Μηνύματα
975
Κριτικές
2
Like
480
Πόντοι
26
Που είναι αυτό το κορμί πατριώτες? :erection:
 

Marie-ann

Μέλος
Εγγρ.
7 Απρ 2012
Μηνύματα
3.255
Like
6
Πόντοι
16
την είχα δει απο κοντά πριν γίνει διάσημη όταν ακόμη ήταν στο παιχνίδι
απίστευτα όμορφη
και απίστευτα κοντή
όχι πως αν ήμουν άντρας θα με χάλαγε το ύψος
 

Pecados

Μέλος
Εγγρ.
25 Σεπ 2015
Μηνύματα
3.780
Like
162
Πόντοι
16
Ε, κοινώς πουτσομεζές κυριολεκτικά.
 

dopamina

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
1 Μαΐ 2014
Μηνύματα
19.867
Like
70
Πόντοι
166
παιζει ειχε παει στο αρναουτογλου κ του ελεγε οτι δεν βγαινει σε μπαρ πλεον κ αμα της την πεσει αντρας θα τον διωξει κ κατι τετοια  :gay: :gay: :gay: :gay:
 

kontolagnos

Ανώτερος
Εγγρ.
2 Μαρ 2007
Μηνύματα
35.748
Κριτικές
1
Like
47.364
Πόντοι
6.256
παιζει ειχε παει στο αρναουτογλου κ του ελεγε οτι δεν βγαινει σε μπαρ πλεον κ αμα της την πεσει αντρας θα τον διωξει κ κατι τετοια  :gay: :gay: :gay: :gay:
Ε βεβαια θα τον διωξει αν δεν ειναι εφοπλιστης, ποσοι εφοπλιστες πιστευουν υπαρχουν στην ελλαδα.
 

DSF515

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2015
Μηνύματα
1.111
Like
1.601
Πόντοι
216
Μια πλευρά μου θυμάται το θεσπέσιο κωλαράκι της, αλλά μια άλλη μου φωνάζει ΕΊΝΑΙ ΚΟΝΤΗΗΗΗΗ.
 

JOULIANI

Μέλος
Εγγρ.
10 Ιαν 2006
Μηνύματα
1.520
Κριτικές
7
Like
93
Πόντοι
16
Αυτο το κοντοπουτανο ....εχει ενα στυλ που λεει....γαμιεμαι χωρις αυριο και ανευ οριων.....
 

DSF515

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Απρ 2015
Μηνύματα
1.111
Like
1.601
Πόντοι
216
Και τι έγινε που είναι κοντή ρε τύπε; Γυναίκα ψάχνουμε, όχι σέντερ για την ομάδα μας.
Τη θεωρώ υπερβολικά κοντή για τα γούστα μου. Είναι καλό πουτανάκι όμως, δεν αντιλέγω.
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom