Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
εγινε καλα αυτη ρε φιλε, η ακομα παιρνει Xanax?

πες το ετσι...ετσι εξηγουνται ολα......παντως σε καποιες φωτος σαν γιαγια δεν φαινεται???????
διαβαζει εδω το μωρο μου.......τα παντα
Οχι δεν ειναι αυτη στις φωτο. Ειναι η θεια που θες να γαμησεις. Για το φουλ προγραμμα τα αξιζει τα λεφτα της. Στην αρχη θα σας πει τρελα ποσα αλλα με ενα 100 μπορει και 80 το παιρνεται.αντε μου στο διαολο! αυτη με μπλοκαρε με το καλημερα!ειναι οντως αυτη στις φωτος?orestis?
εσυ εδω τωρα τι κανεις? απολογισμο... και παρακατω ... μαλλον βγηκες να γραψεις τα απωθημενα σου και δεν ξερω ποιον ενδιαφερουν ολα αυταπες το ετσι...ετσι εξηγουνται ολα......παντως σε καποιες φωτος σαν γιαγια δεν φαινεται???????
αυτες τις μποτες το καλοκαιρι θα της βγαλει πια.
διαβαζει εδω το μωρο μου.......τα παντα....με την αλλη την λαμια την Αλα.......κοροιδευουν οτι παμε με γυναικες που θελουν μονο ενα πενηνταρικο....τοσο ξεφτυλλισμενες ειναι και οι δυο και τοσο μυαλο εχουν.......κατα τα αλλα εγω δεν θα ειχα κανενα παραπονο .....μιλφ ειναι

μια φορα την πηρα και το μετανιωσα. Η Γυναικα δεν ειναι μιλφ. Μιλφ ηταν καποτε.Οσον αφορα το στορυ ,σου πρηζει τα @@@,εψαχνε γκομενο κλπ. Καλύτερα στη φυλης με 20 και να περιμενεις στην ουρά παρα με την γιαγια.πες το ετσι...ετσι εξηγουνται ολα......παντως σε καποιες φωτος σαν γιαγια δεν φαινεται???????
αυτες τις μποτες το καλοκαιρι θα της βγαλει πια.
διαβαζει εδω το μωρο μου.......τα παντα....με την αλλη την λαμια την Αλα.......κοροιδευουν οτι παμε με γυναικες που θελουν μονο ενα πενηνταρικο....τοσο ξεφτυλλισμενες ειναι και οι δυο και τοσο μυαλο εχουν.......κατα τα αλλα εγω δεν θα ειχα κανενα παραπονο .....μιλφ ειναι
δωσεεεεεεεε Α χα χα χα χα χα χα χα!!!!!μια φορα την πηρα και το μετανιωσα. Η Γυναικα δεν ειναι μιλφ. Μιλφ ηταν καποτε.Οσον αφορα το στορυ ,σου πρηζει τα @@@,εψαχνε γκομενο κλπ. Καλύτερα στη φυλης με 20 και να περιμενεις στην ουρά παρα με την γιαγια.
που εισαι ρε τασουλη!φορτωμενο σε ακουω!εσυ εδω τωρα τι κανεις? απολογισμο... και παρακατω ... μαλλον βγηκες να γραψεις τα απωθημενα σου και δεν ξερω ποιον ενδιαφερουν ολα αυτα![]()
εδω φιλαρακι σιγα σιγα εγκλημα(τηζομε)... δεν με ενδιαφερουν ομως και τα απωθημενα του καθενος εδω το φορουμ ειναι για ενημερωση σωστα και οχι γιατι ο αλλος στραβογαμησε μην τρελαθουμε κιολας ;)που εισαι ρε τασουλη!φορτωμενο σε ακουω!

το "λίγο " τι το θες φίλε μου ;αυτή είναι με τις ώρες τις.δεν φταίει πάντως,εμείς φταίμε που γράφουμε στην κωλογριά και αυτή διαλέγει.περιμενω να μπει ο γκομενοφυλακας να μας τα πρηξει....παντως εννοω οτι ειναι λιγο ευεξαπτη!
εδω φιλαρακι σιγα σιγα εγκλημα(τηζομε)... δεν με ενδιαφερουν ομως και τα απωθημενα του καθενος εδω το φορουμ ειναι για ενημερωση σωστα και οχι γιατι ο αλλος στραβογαμησε μην τρελαθουμε κιολας ;)![]()
εδω φιλαρακι σιγα σιγα εγκλημα(τηζομε)... δεν με ενδιαφερουν ομως και τα απωθημενα του καθενος εδω το φορουμ ειναι για ενημερωση σωστα και οχι γιατι ο αλλος στραβογαμησε μην τρελαθουμε κιολας ;)![]()
δωσεεεεεεεε Α χα χα χα χα χα χα χα!!!!!
. ..όλα κι όλα ....Η γιαγιά. ...τούμπανο;)Τα παίρνει καλά στο στόμα όμως. ..όλα κι όλα ....Η γιαγιά. ...τούμπανο
ξερω κολπος 75 φαινεται κιολας
Όταν γράφεις κάτι αρνητικό είναι απωθημένα για σένα. ...καθόλου δεν στραβογαμησα, είπα τι μου την έσπασε σε αυτές τις δύο. .....το τρομπαρισμα ξέρεις πως είναι να μας το περιγραψεις επίσης
καλα θυμασαι.....οταν της ξανακανεις παιδακι φιλε, πες της οτι την εχω γραμμενη στα αρχιδια μου...και αυτην αλλα και τους γκομενοφυλακες εδω μεσα...Α, και αν και το έχω ξαναπεί. ...Όταν ανάφερε το όνομα σου άρχισε και τσιρίζε......το θυμάμαι καλά. ...
γιγαντα αρπαγμενο σε βλεπω τελευτσαιακαλα θυμασαι.....οταν της ξανακανεις παιδακι φιλε, πες της οτι την εχω γραμμενη στα αρχιδια μου...και αυτην αλλα και τους γκομενοφυλακες εδω μεσα...
Ρε φιλε Δημητρη! Την εχεις βολταρει? Την εχεις ακουσει πως μιλαει για μας εδω μεσα? Την εχεις ακουσει με τι τροπο μιλαει για το site ολοκληρο? Εχεις ιδεα τι εχει ξαμολυσει εδω μεσα να τρομοκρατει τα μελη που τολμουν και λενε κατι ασχημο για δαυτην? Εχει αμολυσει κλασομπανιερες εδω μεσα ρε φιλε. Και λιγα λεω. Απο μενα αυτη δεν προκειται να λαβει καμια προσευχη!γιγαντα αρπαγμενο σε βλεπω τελευτσαια