Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
Γιατι εσυ απαντας όταν σε προκαλουν, εγω προφανώς θέλω να αποφύγω την φακελοποιηση. Παρολα αυτά θα ποστάρω τα μηνύματα αν απαντησεις στα 2 ποστ που είχα κανει για το εάν εχεις τα κοτσια.
Μαγκακι δεν λενε ότι είσαι οριστε η Ρόδος, πήδα.

κλεινω με πμ απο εδω και απτην αγγελια εχω τα νικ ναιμς ολων οσων συναντησα! να τα πεις αλλου αυτα δεν πιανουν
Σου απαντησα καταλληλα αλλα αφου η μνημη σου ειναι φτωχη να στο ξαναπω!
πολλα εχω και πολλα δεν εχω!!οποιοσδηποτε μπορει να το ξερει !!! υπαρχουν απειρες πληροφοριες για μενα οπως και απειρες φωτο σε διαφορες στασεις για να κρινει κανεις! επισης η φωτο προφιλ μου ειναι ορθια αλλα μαλλον στραβωθηκες απτην εμμονη και δεν βλεπεις
το νημα δεν ειναι για να μαλωνω μαζι σου φτιαξε ενα νημα δικο σου να την βρισκεις αφου δεν εχεις με τι να ασχοληθεις
σχολιασε την καθε φωτο που ανεβαζω αρνητικα η θετικα αποψη σου και μεχρι εκει

 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Αφού δεν θα την ξαναπάρεις την κοντή,άκωλη,τσιγγάνο-ρουμανο-μυτόγκα,γιατί σε νοιάζει η φακελοποίηση;
Αφού δεν θα την ξαναδείς..
Όχι ότι την έχεις δει,αλλά λέμε τώρα...



Τον βλακα κάνεις η βλάκας είσαι ?
Χαμπάρι δεν πήρες ότι μερικές ανεξάρτητες "μιλάνε"  Κι όχι μόνο μεταξύ τους  :uglystupid:
Επίσης πουθενά δεν έγραψα για Ρουμανία και μύτη μπουμπουνα. :idiot:
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
κλεινω με πμ απο εδω και απτην αγγελια εχω τα νικ ναιμς ολων οσων συναντησα! να τα πεις αλλου αυτα δεν πιανουν
Σου απαντησα καταλληλα αλλα αφου η μνημη σου ειναι φτωχη να στο ξαναπω!
πολλα εχω και πολλα δεν εχω!!οποιοσδηποτε μπορει να το ξερει !!! υπαρχουν απειρες πληροφοριες για μενα οπως και απειρες φωτο σε διαφορες στασεις για να κρινει κανεις!



Άλλα νταλλων,  μαγκακι της πλάκας
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
Επειδή πραγματι ο ηλιος βγαινει από Ανατολη δηλ. από Ρωσια , να σου τονισω ότι με 250 +ξενοδ. = 300 ευρω, παιρνεις το αεροπλανο, πας Αγ. Πετρουπολη , περνας ολη νυχτα με μια 20χρονη , τρως ωραιο πρωινο και επιστρεφεις στο Ελλαδισταν. Ο.ε.δ.
brittania  :hi: επειδη κανω πολλα ταξιδια μεσα στο ετος αυτο που γραφεις δεν γινεται.
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Τον βλακα κάνεις η βλάκας είσαι ?
Χαμπάρι δεν πήρες ότι μερικές ανεξάρτητες "μιλάνε"  Κι όχι μόνο μεταξύ τους  :uglystupid:
Επίσης πουθενά δεν έγραψα για Ρουμανία και μύτη μπουμπουνα. :idiot:

Εδώ δε γράφεις περί καταυλισμού;Γύφτισσα δεν υπονοείς ότι είναι;

Ισχύει,  για αυτό έχει στηθεί αυτό το μάρκετινγκ και το προμοσιον γιατί πωλούνται φαντασιωσεις.
Αν έκανε σαλοναρισμα σε στούντιο τι θα έκανε, θα έβγαινε με την όπισθεν στα 4 ?
Άπατη θα πάει αν δουλέψει σε στούντιο.
Επίσης η τιμή σε προδιαθέτει για σώμα πασαρέλας μου μετράει όπως κι αν την δεις.
Αυτή την στιγμή γραφείο έχει με την ίδια τιμή κομμάτι από καλλιστεία όχι υπόλοιπο από τον καταυλισμό στο Χαλάνδρι.

Σε ποιον τα πουλάς αυτά ρε χαλβά;
Είχες να κάνεις Post από το 2014,έκανες ξαφνικά το 2017 όλα στο συγκεκριμένο thread.
Εσύ και κάτι άλλα φρούτα σαν τον kourtaki που γράφετε μόνο σε αυτό το thread,σε ποιους νομίζετε ότι απευθύνεστε;

 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εδώ δε γράφεις περί καταυλισμού;Γύφτισσα δεν υπονοείς ότι είναι;

Σε ποιον τα πουλάς αυτά ρε χαλβά;
Είχες να κάνεις Post από το 2014,έκανες ξαφνικά το 2017 όλα στο συγκεκριμένο thread.
Εσύ και κάτι άλλα φρούτα σαν τον kourtaki που γράφετε μόνο σε αυτό το thread,σε ποιους νομίζετε ότι απευθύνεστε;




Καλά εσύ είσαι τελείως στόκος μάλλον επειδή έχεις μεγάλη πουτσα το πάνω κεφάλι έμεινε άδειο.
Διάβαζε μπετόστοκε,  αρνήθηκα την μύτη και το Ρουμανία όχι τα υπόλοιπα  :uglystupid:
Εκτός αν πιστεύεις ότι στον οικισμό των Ρομα είναι Ρουμανοι με μυτογκα.  :idiot:
 
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Καλά εσύ είσαι τελείως στόκος μάλλον επειδή έχεις μεγάλη πουτσα το πάνω κεφάλι έμεινε άδειο.
Διάβαζε μπετόστοκε,  αρνήθηκα την μύτη και το Ρουμανία όχι τα υπόλοιπα  :uglystupid:
Εκτός αν πιστεύεις ότι στον οικισμό των Ρομα είναι Ρουμανοι με μυτογκα.  :idiot:

Nαι,πιστεύω ότι οι Ρομά είναι Ρουμάνοι,όσο και ότι εσύ συνάντησες τη Βερόνικα..


 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Εγγρ.
25 Απρ 2016
Μηνύματα
7.751
Κριτικές
1
Like
9.940
Πόντοι
2.356
Έχουμε καταλάβει ότι δεν βλέπεις τα πράγματα όπως είναι αλλά όπως εσύ θα ήθελες να είναι.

Όντως τύπε,εσένα πιστεύει ο κόσμος που μετά από 3 χρόνια μούγκας,σκέφτηκες να γράψεις σε μια βδομάδα 30 μηνύματα σε ένα thread ενός call girl που μάλιστα δε σου άρεσε..

Μάλιστα από το πρώτο σου μήνυμα σε αυτό το thread εκθείασες την MOnika3

Έτσι είναι όντως το είχα γράψει και στην κριτική η σουφρα είναι παραδουλεμενη, αλλά και από μπροστά τα ίδια φαίνονται τα χιλιόμετρα που έχει γράψει και είναι νέο κορίτσι.
Λιγες μέρες μετά είχα πάρει την Monika3 από glamour στενό μουνάκι εφηφικο γαματο και καταπληκτική κωλοτρυπιδα στενοτατη. Παρακαλαμε τις ντίβες επειδή τις αποθεονουν οι γερο-ματσο.

πριν λίγο postαρες φωτό τον κώλο της Λίζας..

Είσαι απόλυτα πιστευτός,κανένας δε σε περνάει για προμότορα...
 
Εγγρ.
12 Ιουν 2016
Μηνύματα
552
Like
121
ειναι αυτονοητο πες μας γιωργο ποσα σ λειπουν επιτελους να στα δωσουμε να μην κλαις  :2funny:
αντε καληνυχτες  :cheesy: σε 6 μερουλες φευγω  :rockon:

 

Συνημμένα

  • jpgww.jpg
    jpgww.jpg
    27,2 KB · Εμφανίσεις: 113

agios69

Μέλος
Εγγρ.
10 Φεβ 2014
Μηνύματα
1.141
Κριτικές
6
Like
123
Πόντοι
16
Εδώ δε γράφεις περί καταυλισμού;Γύφτισσα δεν υπονοείς ότι είναι;

Σε ποιον τα πουλάς αυτά ρε χαλβά;
Είχες να κάνεις Post από το 2014,έκανες ξαφνικά το 2017 όλα στο συγκεκριμένο thread.
Εσύ και κάτι άλλα φρούτα σαν τον kourtaki που γράφετε μόνο σε αυτό το thread,σε ποιους νομίζετε ότι απευθύνεστε;


είναι όλοι κλώνοι,απο ένα άτομο. Οι περισσότεροι που γράφουν εδώ είχαν να γράψουν post χρονιά.  Ξαφνικά γράφουν εδώ ήμερα και νύχτα. Αν δεις στον κάθε ένα "Εμφάνιση τελευταίων μηνυμάτων αυτού του μέλους." θα πάθεις πλάκα, γράφουν μόνο εδώ. Γράφουν διαφορετικές απόψεις για να συγκρούονται μεταξύ τους, ώστε να υπάρχει ένα θέμα συζητησης και το φορουμ Βερονικα20 να φιγουραρει στην  αρχική του bourdela,μπας και τσιμπήσει κανένας και κλείσει ραντεβού. Ο ίδιος που γράφει τα αρνητικά, ο ίδιος(απο διαφορετικόυς κλώνους) γράφει και τα θετικά, δηλαδή μιλάει και τσακώνεται μόνος του.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Όντως τύπε,εσένα πιστεύει ο κόσμος που μετά από 3 χρόνια μούγκας,σκέφτηκες να γράψεις σε μια βδομάδα 30 μηνύματα σε ένα thread ενός call girl που μάλιστα δε σου άρεσε..

Μάλιστα από το πρώτο σου μήνυμα σε αυτό το thread εκθείασες την MOnika3

πριν λίγο postαρες φωτό τον κώλο της Λίζας..

Είσαι απόλυτα πιστευτός,κανένας δε σε περνάει για προμότορα...



Ωραίο το παραμύθι σου πούτσοκλαιγανε αλλά δεν έχει δράκο.
Η Λίζα δεν έχει ανάγκη από προμοσιον η ουρά είναι πιο μεγάλη και από την πουτσα σου και για την αλλη όταν το έγραψα έφευγε.
Παίξε λοιπόν το πράγμα σου και αν στρίβει βάλτο εκεί που ξέρεις  :birdman:
 

manos230

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
6 Αυγ 2016
Μηνύματα
354
Κριτικές
13
Like
308
Πόντοι
291
Αν και δεν θεωρω σωστο να μιλας στο νημα αλλης κοπελας για την Λιζα ,
ας εκανε η Λιζα 250 να σου ελεγα εγω τι θα επερνε :2funny: το βρακι της στο χερι :grin:
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Συμφωνώ απόλυτα,  άλλωστε εγώ εμφανισιακά πιο κάτω βαθμολόγησα την Λίζα.
Ο άλλος ο εξυπνάκιας ο garry που είπε την Βερόνικα τοπ την βαθμολόγησε πιο χαμηλά και από την Λίζα.
Και όπως και να το κάνουμε δεν είναι τοπ για τους λόγους που αναφέρθηκαν.
Αν είναι τοπ να το κανει και 400.
Επίσης άμα είσαι τοπ δεν ξεκινάς από τα 70 έστω και για μισάωρο. Σε μαναντζαρουν αυτοί που πρέπει και χτυπάς 500αρια.
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
Συμφωνώ απόλυτα,  άλλωστε εγώ εμφανισιακά πιο κάτω βαθμολόγησα την Λίζα.
Ο άλλος ο εξυπνάκιας ο garry που είπε την Βερόνικα τοπ την βαθμολόγησε πιο χαμηλά και από την Λίζα.
Και όπως και να το κάνουμε δεν είναι τοπ για τους λόγους που αναφέρθηκαν.
Αν είναι τοπ να το κανει και 400.
Επίσης άμα είσαι τοπ δεν ξεκινάς από τα 70 έστω και για μισάωρο. Σε μαναντζαρουν αυτοί που πρέπει και χτυπάς 500αρια.
είναι ΤΟΠ σε καλη τιμη.Πες μας ρε φιλε εσυ μια καλυτερη εμφανισιακά.Κανενας δεν την απανταει αυτή την ερωτηση.Η Βερονικα είναι αντίστοιχης ομορφιας με αυτές που παιζουν σε πολύ κλειστους κυκλους,αν όχι καλυτερη.Οι τιμες τωρα αλλαζουν.Ποτε κατι δεν κανει την πραγματικη τιμη του στην αρχη,η τιμη διαμορφώνεται με τον καιρο.
 

ppgiorgos

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
389
Κριτικές
7
Like
332
Πόντοι
281
Είσαι λάθος,τις προάλλες η τύπισσα μοστραρε σε μια φώτο και την τσάντα της αξίας ενός μισθού. νομίζεις ότι ξεκίνησαν να την πουλάν από τα 70 και μόλις έγινε γνωστή ανέβασαν τιμή ?
Το τοπ ξεκινά από αυτό που αξίζει,  δεν δίνει κώλο στα 100,  και όταν της τον κάνουν σουρωτηρι προσπαθεί με το προμοσιον να αλλάξει κατηγορία.

Κοίτα πιο πάνω την φώτο ακόμα και πάνω στην σκάλα δεν φτάνει τις τοπ.  :grin:
 

aaaa51

Μέλος
Εγγρ.
21 Δεκ 2015
Μηνύματα
277
Κριτικές
4
Like
75
Πόντοι
1
η τιμες γενικα διαμορφώνονται.Δεν παιρνω απαντηση βεβαια.Πες μου μια καλυτερη η εστω ισαξια σε πακετο εμφανιση-υπηρεσιες.Νομιζω και στα δυο η μικρη τις σκιζει ολες και εχει και ευχαριστη αυρα γενικα.Νομιζω όταν αρχισε ηταν ανεξαρτητη αρα λογικο να εχει αρκετα χαμηλη τιμη.Δες το αντικειμενικα.Οσο για την φωτο τα λεει όλα,αν την ειχες δει από κοντα θα το ξερες.Ειδικα το προσωπο της δε θα το βρεις στο χωρο αυτό.
 

alamiariis

Μέλος
Εγγρ.
19 Ιαν 2017
Μηνύματα
18
Like
0
Πόντοι
0
:rockon: Μπορει καποιος να στηλει σε pm το τηλεφωνο εχω ενα παλιο και ειναι παντα κλειστω. Ευχαρηστω.
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom