Βερονικα 20
Call-Girl
- Εγγρ.
- 12 Ιουν 2016
- Μηνύματα
- 552
- Like
- 121
Γιατι εσυ απαντας όταν σε προκαλουν, εγω προφανώς θέλω να αποφύγω την φακελοποιηση. Παρολα αυτά θα ποστάρω τα μηνύματα αν απαντησεις στα 2 ποστ που είχα κανει για το εάν εχεις τα κοτσια.
Μαγκακι δεν λενε ότι είσαι οριστε η Ρόδος, πήδα.
κλεινω με πμ απο εδω και απτην αγγελια εχω τα νικ ναιμς ολων οσων συναντησα! να τα πεις αλλου αυτα δεν πιανουν
Σου απαντησα καταλληλα αλλα αφου η μνημη σου ειναι φτωχη να στο ξαναπω!
πολλα εχω και πολλα δεν εχω!!οποιοσδηποτε μπορει να το ξερει !!! υπαρχουν απειρες πληροφοριες για μενα οπως και απειρες φωτο σε διαφορες στασεις για να κρινει κανεις! επισης η φωτο προφιλ μου ειναι ορθια αλλα μαλλον στραβωθηκες απτην εμμονη και δεν βλεπεις
το νημα δεν ειναι για να μαλωνω μαζι σου φτιαξε ενα νημα δικο σου να την βρισκεις αφου δεν εχεις με τι να ασχοληθεις
σχολιασε την καθε φωτο που ανεβαζω αρνητικα η θετικα αποψη σου και μεχρι εκει


επειδη κανω πολλα ταξιδια μεσα στο ετος αυτο που γραφεις δεν γινεται.

