Νέα

Βερονικα 20

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα c35
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 12K
  • Εμφανίσεις 1M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

Τι να θέλετε να γίνει με το νήμα δημοφιλής εταίρας, πορτρέτο της πλέον απρόσιτης πλην επιβλητικά υπε

  • Να μείνει ως έχει

    Ψήφοι: 223 35,7%
  • Να κλειδωθεί μέχρι νεωτέρας

    Ψήφοι: 78 12,5%
  • Να κλειδωθεί και να ανοίγει 1 φορά το μήνα για να μας τα ψάλλει

    Ψήφοι: 77 12,3%
  • Να διαγραφεί τελείως

    Ψήφοι: 246 39,4%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    624

The Lover

Μέλος
Εγγρ.
9 Οκτ 2005
Μηνύματα
1.838
Like
447
Πόντοι
36
sorry π γραφω εδω απλα δεν 3ερω απαυτα κ που πρεπει ν γραψω!ειμαι η ΒΕΡΟΝΙΚΑ-ΑΝΤΡΙΑΝΑ κ θελω ν ενημερωσω οτι η κριτικη του supervans13 ειναι προς εκδικιση μου,καθως ειναι ο λεγομενος κωστας ενα απτα ατομα π μ σηκωνουν τα τηλεφωνα!!κ αφου χτες μ πηρε τα μισα χρηματα π εβγαλα κ με τραμπουκιζε κ εβριζε ολη μερα!!! πηρα τ πραγματα μ κ τ κινητο της αγγελιας ν φυγω κ ν διακοπη η συνεργασια!!ν σημειωσω οτι παλια ηταν κ πρωην μοθ! μ αδειασε ολα τ πραγματα ψαχνοντας τ κινητο ΕΧΟΝΤΑς ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ κ τραμπουκιζοντας κ αφου ειχα σπαρα3ει στ κλαμα κ αφου δεν τ βρηκε γτ τ ειχα κρυψει, μ ειπε θα μεκδικηθει με καθε τροπο,τι εγινε supervans13??σου κοπηκε τ μεροκαματο κ θες οπως ειπες ν μην εχω ουτε εγω δουλεια! αλλα ολοι οσοι με πηραν αυτες τις μερες ΞΕΡΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΠΕΝΤΑΚΑΘΡΗ ΜΕ ΚΩΛΑΡΑ Κ ΣΩΜΑΤΑΡΑ Κ ΔΕΝ ΜΥΡΙΖΩ ΨΑΡΙΛΑ ΟΥΤΕ ΒΓΑΖΩ ΥΓΡΑ! κ αν μ τ παι3εις τρελα κ ανιξερος θα σε παω μεσα ,αυτα!προς ενημερωση κ συμορφοση με ΑΓΑΠΗ ΒΕΡΟΝΙΚΑ
Η ΜΟΝΗ ΠΑΡΑΚΜΗ ΕΙΣΑΙ ΕΣΥ !ΑΝΤΡΑΣ ΧΩΡΙΣ ΑΡΧΙΔΙΑ

...κάπως έτσι ξεκίνησε την παρουσία της στο bou
...και ο νοών νοητω....... ;)
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
νωρις - νωρις επιασε σημερα τη κουβεντα η φιλη μας  :tits2:,

τη περιπτωση να βρισκεται τωρα σε καποιο πενταστερο στην ευρωπη και να εχει αναθεσει τη κουβεντουλα με το λαο σε καποιον κολλητο ή κολλητη την εχει σκεφτει κανεις?  :think:
 

shuri

Μέλος
Εγγρ.
17 Σεπ 2014
Μηνύματα
116
Κριτικές
2
Like
48
Πόντοι
1
Πάμε πάλι, ξεκινάτε να μας τα πρήζετε...    Game Of Malakes Season 04, episode 658
 

g.s.m.arena

Σπουδαίος
Εγγρ.
2 Φεβ 2007
Μηνύματα
550
Κριτικές
24
Like
149
Πόντοι
2.277
Και μετα εγω ειμαι ο μαλακας που σας εκανα ενα νημα να σκοτωνεστε και να σταματησετε να μας πρηζετε ολη μερα τον πουτσο.Ρε 100 χρονια μνημονια οχι για τα 250 ευρω που χρεωνει ομως γιατι τα αξιζει και τα χρεωνει αλλα για την μαλακια που δερνει τον Ελληνα να καθετε ολη μερα σε ενα νημα να ξεκατινιαζετε.
 

dagger rough

Μέλος
Εγγρ.
19 Φεβ 2015
Μηνύματα
414
Κριτικές
14
Like
39
Πόντοι
11
Τυφλα ναχει η γυναικεια κατινια μπροστα στην αντρικη
 

cretan_nudist

Μέλος
Εγγρ.
25 Απρ 2013
Μηνύματα
462
Κριτικές
8
Like
935
Πόντοι
81
μαγκες σορρυ που θα το γράψω για μερικους ... πέρα από το χαβαλέ ... η βερονικα κάνει τη δουλεια της και από ότι φαινεται έχει βαλει στοχο να τα αρπάξει χοντρά.

Σε κάποιους δεν θα σας βγει σε καλο η πουτανοκαψουρα. Γελάω με τις περιγραφες που διαβαζω αλλα όχι κοροϊδευτικα. Βαδιζετε σε επικινδυνους σε δρομους .... εδώ οι εξω γκομενες δεν είναι να τις ερωτευεσαι ποσο μάλλον οι ιεροδουλες. Το γράφω απλα επειδή βλέπω κριτικές που τεινουν στην καψουρα .... κατά τα αλλα καντε ότι γουστάρετε τα φραγκα σας. Λογική τιμή πάντως δεν είναι. Αυτή είναι η δικιά μου γνωμη.

:rockon: Συμφωνώ ΑΠΟΛΥΤΑ!
 

pantilikis

Μέλος
Εγγρ.
25 Ιαν 2015
Μηνύματα
47
Κριτικές
2
Like
62
Πόντοι
0
Βερονικα εισαι καυλα και σφαζονται στα ποδια σου κοριτσαρα μου.....
 

hobit13

Μέλος
Εγγρ.
3 Νοε 2013
Μηνύματα
183
Κριτικές
1
Like
229
Πόντοι
1
ΒΕΡΟΝΙΚΑ ΓΑΜΗΣΕ ΤΟΥΣ ΟΛΟΥΣ ΜΕ ΤΡΕΛΑ....
 

Duke Nukem

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
8 Σεπ 2015
Μηνύματα
13.368
Like
494
Πόντοι
186
Το πλασμα ειναι εμπειρια!
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
To φορουν είναι της κοπέλας και δεν μπορεί να βγαίνει ο καθένας να γράφει αρνητικά σχόλια στο φορουμ της.
Η Βερονικα δεν έχει κανένα ψεγάδι ούτε αρνητικό για αυτό και έχει διαφορετική τιμή,
είναι 250 ευρω η ώρα και σε όποιον αρέσει για τους άλλους δεν θα μπορέσει!
Kαι εσυ που τα ξερεις ολα αυτα ρε τυπε?
Ημερομηνία εγγραφής: 14/12/16, 17:05    :think: :think: :think: :think: :think:
 

apoc

Σπουδαίος
Εγγρ.
28 Δεκ 2005
Μηνύματα
17.705
Κριτικές
31
Like
393
Πόντοι
3.115
δεν θυμαμαι να σου ειπα κατι για την κοπελα ουτε που την ξερω
Aυτα σε μενα δεν πιανουν :) δειξε μας τα μηνυματα !
ολα τα κραταω και εσενα δεν σε συναντησα !
δειξε λοιπον τα μηνυματα αφου λες αληθεια :) αλλα δεν το κανεις γιατι μηνυματα δεν υπαρχουν οπως και συναντηση δεν υφιστανται.!Αυτο κατσε να δεις πως το λενε....ααα παραπληροφορηση!και για πιο λογο γινεται?και πως λεγετε οποιος λεει πραγματα του αερα  που δεν μπορει να τα υποστηριξειγια να εξυπηρετησει δικα του συμφεροντα ?Παπαντζης και μη εγκυρος συναγωνiστης :) αλλα το παπαντζης μ αρεσει καλυτερα :)
Τα απειλιτικα pm που σου εστειλα ποτε θα τα βαλεις αφου τα κρατας ολα!!
 

Επισκέπτης
Ακόμα δεν το κλειδωσανε το νήμα?  Τοχασα το στοιχημα
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Να μην κλειδωσει το νημα,απλα να παψουν να γραφουν οσοι δεν τη γουσταρουν χωρις να την ξερουν
Ελεος πια,ο καθε  :jerking: να πει τη χολη του
Στ αρχιδια μας ειναι Ελληνιδα η οχι,αν ειναι κοντη η ψηλη,αν,αν,αν........
 

geoMan

Ανώτερος
Εγγρ.
24 Μαΐ 2009
Μηνύματα
30.127
Κριτικές
16
Like
19.151
Πόντοι
9.345
να μη κλειδωσει το νημα, εχει κι αλλα φιδια ο ιακωβος  :orchestra:
 

kourtakis

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
24 Οκτ 2008
Μηνύματα
270
Κριτικές
12
Like
248
Πόντοι
601
Να μην κλειδωσει το νημα,απλα να παψουν να γραφουν οσοι δεν τη γουσταρουν χωρις να την ξερουν
Ελεος πια,ο καθε  :jerking: να πει τη χολη του
Στ αρχιδια μας ειναι Ελληνιδα η οχι,αν ειναι κοντη η ψηλη,αν,αν,αν........

Ναι αλλα φαντάζομαι σε ενδιαφέρει να ξέρεις , αν το παίρνει κωλο, αν αφήνει να τις ακουμπήσεις το πρόσωπο, αν πρέπει πρώτα να την χτενίσεις, αν θα είναι εύκολο να την συναντήσεις. Αν θα πρέπει να δώσεις, νικ, τηλ, και ΑΜΚΑ .

Το σημαντικότερο αν είναι επαγγελματίας, αν είναι εχέμυθη και αν σέβεται τον πελάτη.

Όλα αυτά τα μαθαίνεις επειδή κάποιοι μπήκαν στον κόπο να ασχοληθούν.

Αν την ξέρεις τώρα η όχι έχει να κάνει με το αν γουστάρει, δηλαδή γίνεται face control . Το προβλημα είναι ότι αυτό επιτρέπει να ελέγξει η βαθμολογια, γιατί καταλαβαίνω να μην μπορούν να την γνωρίσουν οσοι δεν τα έχουν αλλα και όσοι τα φύσαμε δεν παίζει εύκολα. Που σημαίνει ότι αν γαμησεις και γράψεις κριτική που είναι έστω και ελαφρώς αρνητική τότε θα πάρεις τον Πούλο, και δεν θα την ξαναδείς ποτε.


Πέρα από όλα αυτά, τέτοιο γέλιο δεν θα βρεις πουθενά .
 

ΒΛΑΣΣΗΣ13

Μέγας
Εγγρ.
19 Μαΐ 2015
Μηνύματα
4.434
Κριτικές
33
Like
5.697
Πόντοι
4.316
Πέρα από όλα αυτά, τέτοιο γέλιο δεν θα βρεις πουθενά .

+1000 :hi:
 

Άλλα thread (ενδεχομένως σχετικά)

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Δείτε τα όλα τα  escorts  στον κατάλογο
Top Bottom