jaden902
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Σεπ 2016
- Μηνύματα
- 249
- Like
- 6
- Πόντοι
- 1
Φυλάξου καλύτερα μην σε δούμε και σε κραξουμε κ από κοντά.
Υ.γ. Βρε μπας και εισαι ο ζεβου;
Μέλος απο το 08 ,44 μηνύματα και σχεδον όλα στο νημα της βερονικας
Υγ: και ουτε μια κριτικη
Φυλάξου καλύτερα μην σε δούμε και σε κραξουμε κ από κοντά.
Υ.γ. Βρε μπας και εισαι ο ζεβου;
Ναι την Αλεξια απο AGN. Στα 150. Σ αυτη την κατηγορια ανηκει και η Βερονικα. Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλη αλλα cg ειναι οχι σιτιτουρ.φιλε μου την εχεις δει από κοντα? μπορεις να πεις εστω και μια ισαξια ωραια αυτή τη στιγμη ?
Ναι την Αλεξια απο AGN. Στα 150. Σ αυτη την κατηγορια ανηκει και η Βερονικα. Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλη αλλα cg ειναι οχι σιτιτουρ.

Να πεσεις στα 120 οπως ησουνα αντε βαρια στα 150. Γιατι εκει ανηκεις. Μια χαρα κοπελα εισαι αλλα με τοσα θεωρω οτι εχω πιο καλη επιλογη. Τωρα εγω θα φταιω αν ειμαι δυσπιστος οτι υπαρχει πολυς κοσμος που δινει 250αρες και οτι αναλογει σε πολλες ωρες ή και μερες. Δεν μου φαινεται και οτι πιο νορμαλ στην Ελλαδα του 3ου μνημονιου. Φιλικα παντα.Αναλυτικα εδω υπηρεσιες και τιμες τι κανω κ τιδεν κανω τιποτα δεν ειναι κρυφο κουρτακη
οσο και να κραζετε τιποτα δεν καταφερνετεεχω την ιδια ανταποκριση οπως και πριν και ακομα καλυτερα!
το αν σας πειραξαν τα χρηματα που εδωσε ο ανθρωπος για το 6 ωρο περαστικα σας απλα ζηλευετε
εχω κανει μεχρι 4ημερο φαντασου εκει τι θα λεγατε
τον αλλο μηνα θα παω και εξωτερικο 5 μερουλες
απλα πραγματα οποιος θελει ερχεται οποιος δεν θελει οχι
δεν βαρεθηκατε να μασατε επι 200 σελιδες τα ιδια και τα ιδια
οποιος εχει καποια παραπανω πληροφορια ας την γραψει
οχι τα ιδια κ τα ιδια επι 300 σελιδες τοσο πολυ σας χαλαω την δουλεια? ;)
ποιον προσπαθητε να πεισετε εμενα η τους πελατες μου?
η μηπως τον εαυτο σας
:-* :-*
καμμια σχεση δεν τη μειωνω σε καμμια περιπτωση αλλα άλλο γρηγορο αυτοκινητο άλλο σουπερκαρΝαι την Αλεξια απο AGN. Στα 150. Σ αυτη την κατηγορια ανηκει και η Βερονικα. Δεν ειπα οτι δεν ειναι καλη αλλα cg ειναι οχι σιτιτουρ.
υπαρχουν μπλουζες με 1ε κ μπλουζες με 1000
και οι δυο πρακτικα κανουν την δουλεια τους οπως και με τα αυτοκινητα
Οι φωτογραφιες φτανουν για να καταλαβω σε τι κατηγορια ανηκει.Την έχεις πάρει και ξέρεις σε τι κατηγορια ανήκει να υποθέσω?![]()
μα ολο εξω πέφτεις Mercedes είναι αλλα όχι απλη AMG δηλαδή ηχος καλυτερος από πορσε τουλάχιστον με φερραρι ισαξιος αν όχι καλυτεροςΑν σε παρομοιαζα με μπλουζα θα ησουν των 50 ευρω. Και αν σε παρομοιαζα με αυτοκινητο εισαι Audi ή BMW δεν εισαι ουτε Φεραρι ουτε Πορσε. Φιλικα.
Τον συνάδελφο bourdeliaris δεν τον γνωρίζω, ουτε εχει ανάγκη υπεράσπισης.
Το γεγονός οτι ειναι απο τους πιο παλιούς χρηςτες του boy & οτι εχει συντάξει κριτικές (άρα έμπειρος παίκτης), δεν σημαίνει οτι ξερει περισσότερα για τα ct;
Στο κατω-κατω ουτε δεν βρίζει. Εκφράζει ενα λογικό ερώτημα.
Εσυ σκέψου κατι που ειναι επακόλουθο: για ποιο λόγο η εργαζομένη του τρέχοντος νήματος δεν εχει ενταχθεί ακομα στην κατηγορία των ct στο bou;
με 50 ευρω
Οι φωτογραφιες φτανουν για να καταλαβω σε τι κατηγορια ανηκει.

Κανεις δεν αντιλεγει ρε Βερ με το οτι εισαι -πραγματικα ομορφη- καλη στο κρεβατι200 σελιδες τα ιδια κ τα ιδιααλλη δουλεια δεν εχετε τοσο σας πειραξε
καθεστε κ κραζετε τον ανθρωπο με το 6 ωρο ενω εχω κανει μεχρι 4ημεροφαντασου εκει τι θα λεγατε απτη ζηλεια σας
υπαρχουν μπλουζες με 1ε κ μπλουζες με 1000
και οι δυο πρακτικα κανουν την δουλεια τους οπως και με τα αυτοκινητα
αυτος που επιλεγει να παρει αυτην με τα 1000 δεν σημαινει οτι ειναι μαλακας !
οποιος εχει κατι παρσαπανω να προσθεσει ας το γραψει
οποιος θελει ερχεται οποιος δεν θελει οχι δεν σας φωναξα με το ζορι
αναλυτικα στ en αναγραφονται τιμες κ υπηρεσιες και ολα τιποτα δεν ειναι κρυφο
οσο και να σας πειραζει τιποτα δεν προκειτε να αλλαξει εχω την ιδια ανταποκριση με παλια κ παραπανω!
τον αλλο μηνα θα παω και εξωτερικο 5 μερες
ποιον προσπαθειτε να πεισετε εμενα, τους πελατες μου, η τον εαυτο σας?
οσοι με κραζετε δεν με εχετε δει καν!αυτο ειναι το αξιοπεριεργο
μεχρι και ψευτικη κριτικη μου γραψατε !
οση λασπη κ να ριξετε η αληθεια παντα θα ειναι μια !
αναλυτικα αναγραφονται τα κιλα μου το υψος μου και ολα!
σας πειραζει γτ δεν θελετε να εχω δουλεια κ αυτο θελετε να καταφερετε απτην ζηλεια σας και απτο συμφερον σας
κοιταχτε λοιπον την δουλεια σας να κοιταξω κ εγω την δικη μου
:-* :-*
Κλαίω !!!!διάβασα μια εξομολόγηση στο κοσμοπόλιταν που έγραφε : "Αγαπητό Κοσμοπόλιταν, είμαι εδώ και καιρό καψούρης με την Β. ένα call girl που όταν μου παίρνει πίπα (σπάνια, είναι η αλήθεια, πια) με κοιτάει στα μάτια όπως δεν με έχει κοιτάξει ποτέ άλλη γυναίκα.Εγώ λιώνω για πάρτι της ,την αγαπάω πραγματικά, δεν με νοιάζει που πηγαίνει με άλλους αρκεί να μην μιλάνε άσχημα για αυτή , ανέλαβα να γράφω σε ένα φορούμ για να ανέβω στα μάτια της και για μπορώ να απαντάω σε όσους μας ζηλεύουν. Παρ'όλα αυτά νιώθω να απομακρύνεται το τελευταίο διάστημα. Η αλήθεια είναι ότι είναι πολυάσχολη (σπουδάζει ταυτόχρονα) και ότι κουράζεται πολύ (εχει χασει και 2 κιλά) αλλά εγώ ανυσηχώ , κάνω κάτι λάθος?
Υ.γ.1 θέλω να την παντρευτώ, μια φορά με άφησε να χαιδέψω τα μαλλιά της, έχω ελπίδες λέτε?
Υ.γ.2 τα μονόωρα ραντεβού της δεν με πειράζουν αλλά στα 4ωρα και 8ωρα που κάνει τελευταία νιώθω να ζηλεύω , σαν να με απατάει , είναι νορμάλ αυτό? "

Κανεις δεν αντιλεγει ρε Βερ με το οτι εισαι -πραγματικα ομορφη- καλη στο κρεβατι
και καλο παιδι, στα λεφτα εχουν προβλημα καποιοι και μερικοι ισως νομιζουν οτι τους τρολαρεις...
Μην τα παιρνεις οταν σου λενε κατι που δεν σου αρεσει...
Αν μαλιστα θεωρεις τον εαυτο σου επαγγελματια ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΕ αυτα που σου γραφουν
και φτιαξε οτι μπορεις να φτιαξεις και ΔΕΝ εννοω τις τιμες, αυτες εχουν να κανουν με προσφορα-ζητηση και δεν χωρουν εξαιρεσεις ή χαρες.
Τελος γιατι το ΠΑΡΑΚΟΥΡΑΣΑΜΕ εισαι κυρια του εαυτου και πας οταν θες, με οποιον θες,
για οσα θες και ΔΕΝ χρειαζεται να βγαζεις κακια σε κανενα.
Καποτε με 100-150 καθοσουν 1,5-2 ωρες και εδινες κωλο απο μονη σου οπου ηθελες
ή στο ζηταγαν ισως...
Σημερα δε δινεις και χρεωνεις την ωρα 250 ΔΙΚΑΙΩΜΑ σου!!
Μην κραζεις κανενα, στα λεω αυτα γιατι εχουμε πει και 2 ανθωπινες-προσωπικες κουβεντες
και φαινοσουν κατι παραπανω απο ενταξει,παντα θα υπαρχουν ατομα που θα προσπαθουν να σε εκνευρισουν να βγαλουν τον κακο σου ευατο και να πουν "κοιταξτε τι καριολακι ειναι..."
εκτος και αν δε γραφεις εσυ πια...