Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Κι εγω οταν βλεπω στα προφιλ τους μια και μονο φωτο τοτε συνηθως ειναι fake προφιλ , ευχαριστουμε πολυ κυριε pilo για την διευκρινισηη πρωτη ειναι μουνος φοβερος αλλα δε μιλαει! κανα ψευτο προφιλ θα ειναι ή θελει μια μαγικη λεξη για να ανταποκριθει
ειδες που εισαι μπουμπακι ακομα? ο xaris3621 εβαλε ενα ακομα προφιλ που δεν ειναι direct link στο μαμπα.δειτε το κ πειτε αν εχει καποιος να πει κατιΚι εγω οταν βλεπω στα προφιλ τους μια και μονο φωτο τοτε συνηθως ειναι fake προφιλ , ευχαριστουμε πολυ κυριε pilo για την διευκρινιση![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
και εργόσημο δεν πληρώνω ;)Η πρωτη ενταξει μια χαρα το μωρο , το δινουμε , αλλα η δευτερη 50αρι και ενα χερι ασταρι το πολυ , ουτε σεντ παραπανω![]()
![]()
![]()
... και μπουμπι να με λες εγω θα κουναω την ουριτσα μου συνεχεια να ουμε , αλλωστε εχει πολλες στην ντουλαπα του κι ο Chicha ..... αρκετες γιναν φαντασματα διοτι φυγαν απο Ελλαδα αλλες παραμενουν ακομα στην ντουλαπα του Chicha , παντως δεν ειναι κακο το μπουμπι , εσυ ειδικα μπορει να με λες και μπουμπι ο Καρολινοφαγος ;) ;)ειδες που εισαι μπουμπακι ακομα? ο xaris3621 εβαλε ενα ακομα προφιλ που δεν ειναι direct link στο μαμπα.δειτε το κ πειτε αν εχει καποιος να πει κατι
μπουμπι θα σε λεω για να μαθεις

καρολινομάχος της βραζιλίας!... και μπουμπι να με λες εγω θα κουναω την ουριτσα μου συνεχεια να ουμε , αλλωστε εχει πολλες στην ντουλαπα του κι ο Chicha ..... αρκετες γιναν φαντασματα διοτι φυγαν απο Ελλαδα αλλες παραμενουν ακομα στην ντουλαπα του Chicha , παντως δεν ειναι κακο το μπουμπι , εσυ ειδικα μπορει να με λες και μπουμπι ο Καρολινοφαγος ;) ;)![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
φίλε μου δεν ειμαιτοσο νέος στο site οσο νομίζεις, ουτε εχω μονο δυο μηνηματα. Απλα ο παλιος μου λογαριασμος αχρηστευτηκε και ετσι εφτιαξα καινουργιο. Και κριτικές εχω κανει, και σχόλια έχω κάνει και συμβουλες σε αλλους χρήστες έχω δώσει. Πάντως εχεις δίκιο για αυτο που λές, παρασύρθηκα και έγραψα περισότερα απο οτι επρεπε.αδερφε,με τα 2 μυνηματα....το μονο που μας ενδιαφερει ειναι τι κανουν οι κοπελες,ΜΕΣΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΟΡΤΑ ΤΟΥ ΔΩΜΑΤΙΟΥ....τα υπολοιπα,ειναι αχρηστες πληροφοριες.το μυνημα σου τροποποιηθηκε.το λογο τον ξερεις.
Πολυ βουνισια φατσα , πολυ βουκολικο κορμι και σουλουπι , για τον Chicha δεν κανει παντως ...Συνάδελφοι εχει πάρει κανείς το τεμάχιο???
Φαίνεται καλό, όσες φορές εχω στείλει μηνυμα δεν έχω πάρει απάντηση....
Ξέρει κανείς τι παίζει? Είναι του "χώρου" ή όχι
;)

50 για μία φορά...Για δύο- ζητάει 80Σαν νέος στο άθλημα που ψάχνεται σαν τρελός που θα το χώσει βρήκα αυτό στο mamba:
Σχετική αναφορά έγινε στο νήμα για τις μαύρες-μιγάδες cg:
...Την πρότεινα 50 για 1 ώρα- δεν δέχτηκε
ας περιμένει...Έχει αδιάβαστα μηνύματα=VIP κατάσταση και δε σε αφήνει αν στείλεις. Αν κατάφερε κάποιος να μας δώσει τα φώτα του.
Συμπαθητικό το κοντό πάντως!
Αν εχεις τηλ στειλε το σε p.m50 για μία φορά...Για δύο- ζητάει 80...Την πρότεινα 50 για 1 ώρα- δεν δέχτηκε
![]()
ας περιμένει...
ΤΗΝ εκλεισα στα 60 2 φορες πηγαμε χοτελ εκανα το λαθος και τελειωσα επανω της.. τη ακουλουθησε αστο φωναζε σαν τρελλη μας ακουσε ολο το χοτελ της εδωσα τα λεφτα και την εστειλα50 για μία φορά...Για δύο- ζητάει 80...Την πρότεινα 50 για 1 ώρα- δεν δέχτηκε
![]()
ας περιμένει...
που εισαι ρε τασο!ελεγα να την παρω για κανενα ραντεβου.λες οχι!ΤΗΝ εκλεισα στα 60 2 φορες πηγαμε χοτελ εκανα το λαθος και τελειωσα επανω της.. τη ακουλουθησε αστο φωναζε σαν τρελλη μας ακουσε ολο το χοτελ της εδωσα τα λεφτα και την εστειλα![]()
αδελφε δεν μπορεις να φανταστης τι εγινε λες και την σκοτωσα λιγο σπερμα σταπου εισαι ρε τασο!ελεγα να την παρω για κανενα ραντεβου.λες οχι!
οκ εκανε μπανιο και εβριζε προφανως στην γλωσσα της.... για εμενα δεν λεεει αεροπιπα με προφυλαξη και στο σεξ μηδεν συμετοχη σουφριδι δινειαδελφε δεν μπορεις να φανταστης τι εγινε λες και την σκοτωσα λιγο σπερμα σταοκ εκανε μπανιο και εβριζε προφανως στην γλωσσα της.... για εμενα δεν λεεει αεροπιπα με προφυλαξη και στο σεξ μηδεν συμετοχη
![]()
αυτο θα πει σεβασμος στον πελατη, μαυροαδελφε δεν μπορεις να φανταστης τι εγινε λες και την σκοτωσα λιγο σπερμα σταοκ εκανε μπανιο και εβριζε προφανως στην γλωσσα της.... για εμενα δεν λεεει αεροπιπα με προφυλαξη και στο σεξ μηδεν συμετοχη
![]()
αν δεν πεσει πεινα δε θα αλλαξουν ποτε κατι τετοιες μαλακισμενες
