χαχαχα οχι φτωχαδακι , που να μας κοιταξει εμας πλουσιαμπραβο τασο.ειναι και η δικια σου πλουσια με πατερα επιχειρηματια?χαχαχαχ
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
χαχαχα οχι φτωχαδακι , που να μας κοιταξει εμας πλουσιαμπραβο τασο.ειναι και η δικια σου πλουσια με πατερα επιχειρηματια?χαχαχαχ
υπαρχει καποιος λογος να ανεβασεις κατι; να αποδειξης τι;
@ ποποβ
μεγαλο φαουλ που επιτιθηκες με φωτογραφια του φιλου.....κατινια....
@ ρομποτ
εχεις να αποδειξης κατι σε αγνωστους αλλη μια φορα το λεω


μαλ...ες λες τωρα και συ για τον popov
που ξαναειδες τετοιο βρωμοστομα σαν του μπουλη? εχει καταβρισει ολο τον κοσμο ,το ιδιο εκανε και σαν fidelio
σιγα να μην τον παμε με το κυριλε κιολας

Δεν ήμουν πάντα έτσι ούτε γεννήθηκα 48 ετών.Μην αγχώνεσαι εκεί που είσαι ήμουν και εκεί που είμαι θαρθείς.Πάλι καλά να λες, πολλοί γνωστοί μου ούτε εδώ δεν έφτασαν. Και περιττο να σου πω ότι αυτά που έχω ζήσει ούτε σε 5 ζωές θα τα ζήσειςΛοιπον μιας και σχολιασες την δικια μου ως σκιαχτρο σχολιαζω κι εγω ανετα το μπας κλας σιτυ τουρ σου,ρε φιλε σορρυ
απο το ντυσιμο η γκομενα ειναι β διαλογης,το παπουτσι της τα σπαει!!!!!!! απο απχαζια την βρηκες ???Την πηγες και σε αλλα μερη οπως σε κανα πιροσκι καλλιθεας????
και εσυ ομως μορφονιος και με καραφλιτσα!!!!μπραβο τυπε,γιαυτο πανε τζαμπα ε? καυκασιος εισαι?μου θυμιζεις ενα γεωργιανο που εχει ελληνικο ρεστωραν κιεβ!!!!![]()
![]()
ειστε ολοι γαματοι!!!ΤΕΛΟΣ
συμφωνω σε ολα μαζι σου.πρωτιστος παω για νορμαλ που σχεδον παντα βρισκω και μετα για πουτανεσ αν δεν βρω.ευχαριστουμε για τισ σωστεσ πλιροφοριεσ που δινεισ παντα.

Έλα ρε Πόποβιτς που θα σταματήσεις να γράφεις κιόλαςΦίλε Σλάβι, στον συγκεκριμένο κομπλεξικό κλώνο, έδωσα πολλές φορές την ευκαιρία να κάνουμε ανθρώπινη και σοβαρή συζήτηση-αντιπαράθεση
με επιχειρήματα, παρότι, αν θυμάσαι εκείνος ξεκίνησε προκλητικά και με ειρωνική-απαξιωτική διάθεση, όχι μόνο προς εμένα
αλλά και προς όλους. Δεν ξεκίνησα εγώ την επίθεση, αντιθέτως από την αρχή προσπάθησα να μιλήσω με επιχειρήματα και σεβασμό
και να κρατήσω την κουβέντα σε άλφα επίπεδο, όμως ο εν λόγω ντουράκ συνέχισε το ίδιο τροπάριο και οι προκλήσεις έδωσαν τη θέση
σε προσωπικές προσβολές. Μάλιστα αναζήτησε στοιχεία και στο προφίλ μου για να ανακαλύψει τάχα "αδύναμα σημεία" και "διαπίστωσε" ο φωστήρας
ότι επειδή δηλώνω ηλικία 104, γράφω στο νήμα των παππούληδων και μικροτσούτσουνων (το λέει άλλωστε και στην υπογραφή μου) και ανοίγω νήμα
για παλιές σταρ του σινεμά, ότι οπωσδήποτε είμαι γέροντας συνταξιούχος και ένα βήμα πριν από τον τάφο...
Εννοείται ότι του απάντησα όπως του άξιζε, διαπιστώνοντας από το δικό του προφίλ, ότι είναι κλώνος του μπούλη Fidelio_gr
με την ίδια προσβλητική συμπεριφορά και την ίδια διάθεση αυτοπροβολής και κομπλεξικής επιδειξιομανίας. Την φωτογραφία την
αναπαρήγαγα από δικό του ποστάρισμα, για να φανεί ποιός κάνει τελικά άχρηστη φιγούρα εδώ μέσα, και ποιός κοιτάζει να ενημερώνει
(διότι αν θυμάσαι από φωτογραφίες της αγγελίας που πόσταρα ξεκίνησε η επίθεση, ότι τάχα προσπαθώ εγώ να πουλήσω μούφα μούρη).
Δηλαδή, φίλε Σλάβι, εκεί που μας χωστούσανε, να μας πήραν και το βόδι; Πώς αλλιώς να απαντήσω του κόπανου, εφόσον
αποφεύγει να κάνει ουσιαστική συζήτηση και καταφεύγει στο προφίλ μου, ψάχνοντας εκεί αποκούμπι και μεταχειριζόμενος φτηνά
μέσα, τάχα για να με μειώσει. Δεν έχω να αποδείξω κάτι σε κανέναν, και δόξα τω θεώ, υπάρχουν αρκετοί φίλοι εδώ μέσα,
τους οποίους εκτιμώ, και με γνωρίζουν και στην πραγματική ζωή (κοινός μας φίλος είναι και ο Mindreader) καθώς και την ηλικία μου
και τα πεπραγμένα μου. Αρκούμαι στην τιμή της φιλίας τους.
Δίνουμε στοιχεία, ενημερώνουμε καλοπροαίρετα και βγαίνει το κάθε κομπλεξικό να μας κατηγορεί
ότι πουλάμε μούφα μούρη, ενώ εκείνος έχει το πρόβλημα. Είπα ό,τι είχα να πώ και δεν πρόκειται να επανέλθω.
Επειδή αρκετά τράβηξε η κουβέντα, δεν σκοπεύω να συμμετέχω περισσότερο στα ανατολικά νήματα υπό αυτές τις συνθήκες.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος μέσα από επιθέσεις κομπλεξικών να μαγαρίζονται τα νήματα και να θάβονται οι χρήσιμες
πληροφορίες που ενδεχομένως θα ενδιέφεραν αρκετούς φίλους που μας διαβάζουν. Καλή συνέχεια και θα τα λέμε ιδιωτικά πλέον.![]()
Έτσι θα πάμε στον πόλεμο? Θα το βάλουμε στα πόδια με το πρώτη τρακατρούκα που θα πέσει?Έλα ρε Πόποβιτς που θα σταματήσεις να γράφεις κιόλαςΈτσι θα πάμε στον πόλεμο? Θα το βάλουμε στα πόδια με το πρώτη τρακατρούκα που θα πέσει?

σκορδα,φτου φτου θα με ματιασετε παλιογεροι,στο τελος θα κολησω γεροντιαση εδω μεσαδηλαδη ρε τασο να ξαναγινουμε μπαχαλακηδες?
ο κωλογερας ο μιδας φταει
ειναι αληθεια οτι ειναι τοσο γερος που ειναι ανικανος οχι στην ψωλη αλλα στην γλωσσα και τα δακτυλα ακομα;![]()
....

σκορδα,φτου φτου θα με ματιασετε παλιογεροι,στο τελος θα κολησω γεροντιαση εδω μεσα
ξουτ ξουτ ραμολιμεντα.......
![]()
![]()
![]()

ελα τωρα που θα κολλησεις; αφου εισαι ο ασθενης 0.....εσυ γεννηθηκες γεροςσκορδα,φτου φτου θα με ματιασετε παλιογεροι,στο τελος θα κολησω γεροντιαση εδω μεσα
ξουτ ξουτ ραμολιμεντα.......
![]()
![]()
![]()

ελα τωρα που θα κολλησεις; αφου εισαι ο ασθενης 0.....εσυ γεννηθηκες γερος![]()

το ειπα σε αλλο ποστ οτι αυτος ξεκινησεΦίλε Σλάβι, στον συγκεκριμένο κομπλεξικό κλώνο, έδωσα πολλές φορές την ευκαιρία να κάνουμε ανθρώπινη και σοβαρή συζήτηση-αντιπαράθεση
με επιχειρήματα, παρότι, αν θυμάσαι εκείνος ξεκίνησε προκλητικά και με ειρωνική-απαξιωτική διάθεση, όχι μόνο προς εμένα
αλλά και προς όλους. Δεν ξεκίνησα εγώ την επίθεση, αντιθέτως από την αρχή προσπάθησα να μιλήσω με επιχειρήματα και σεβασμό
και να κρατήσω την κουβέντα σε άλφα επίπεδο, όμως ο εν λόγω ντουράκ συνέχισε το ίδιο τροπάριο και οι προκλήσεις έδωσαν τη θέση
σε προσωπικές προσβολές. Μάλιστα αναζήτησε στοιχεία και στο προφίλ μου για να ανακαλύψει τάχα "αδύναμα σημεία" και "διαπίστωσε" ο φωστήρας
ότι επειδή δηλώνω ηλικία 104, γράφω στο νήμα των παππούληδων και μικροτσούτσουνων (το λέει άλλωστε και στην υπογραφή μου) και ανοίγω νήμα
για παλιές σταρ του σινεμά, ότι οπωσδήποτε είμαι γέροντας συνταξιούχος και ένα βήμα πριν από τον τάφο...
Εννοείται ότι του απάντησα όπως του άξιζε, διαπιστώνοντας από το δικό του προφίλ, ότι είναι κλώνος του μπούλη Fidelio_gr
με την ίδια προσβλητική συμπεριφορά και την ίδια διάθεση αυτοπροβολής και κομπλεξικής επιδειξιομανίας. Την φωτογραφία την
αναπαρήγαγα από δικό του ποστάρισμα, για να φανεί ποιός κάνει τελικά άχρηστη φιγούρα εδώ μέσα, και ποιός κοιτάζει να ενημερώνει
(διότι αν θυμάσαι από φωτογραφίες της αγγελίας που πόσταρα ξεκίνησε η επίθεση, ότι τάχα προσπαθώ εγώ να πουλήσω μούφα μούρη).
Δηλαδή, φίλε Σλάβι, εκεί που μας χρωστούσανε, μας πήραν και το βόδι; Πώς αλλιώς να απαντήσω του κόπανου, εφόσον
αποφεύγει να κάνει ουσιαστική συζήτηση και καταφεύγει στο προφίλ μου, ψάχνοντας εκεί αποκούμπι και μεταχειριζόμενος φτηνά
μέσα, τάχα για να με μειώσει. Δεν έχω να αποδείξω κάτι σε κανέναν, και δόξα τω θεώ, υπάρχουν αρκετοί φίλοι εδώ μέσα,
τους οποίους εκτιμώ, και με γνωρίζουν και στην πραγματική ζωή (κοινός μας φίλος είναι και ο Mindreader) καθώς και την ηλικία μου
και τα πεπραγμένα μου. Αρκούμαι στην τιμή της φιλίας τους.
Δίνουμε στοιχεία, ενημερώνουμε καλοπροαίρετα και βγαίνει το κάθε κομπλεξικό να μας κατηγορεί
ότι πουλάμε μούφα μούρη, ενώ εκείνος έχει το πρόβλημα. Είπα ό,τι είχα να πώ και δεν πρόκειται να επανέλθω.
Επειδή αρκετά τράβηξε η κουβέντα, δεν σκοπεύω να συμμετέχω περισσότερο στα ανατολικά νήματα υπό αυτές τις συνθήκες.
Δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος μέσα από επιθέσεις κομπλεξικών να μαγαρίζονται τα νήματα και να θάβονται οι χρήσιμες
πληροφορίες που ενδεχομένως θα ενδιέφεραν αρκετούς φίλους που μας διαβάζουν. Καλή συνέχεια και θα τα λέμε ιδιωτικά πλέον.![]()
κι εσυ οταν ξεκινησες να γραφεις γτο νικ σου ηταν νεος και ανοιχτμυαλος
κι εσυ οταν ξεκινησες να γραφεις γτο νικ σου ηταν νεος και ανοιχτμυαλος
εγραψε ο μιδας απο κατω σου κι αμεσως μεταλαχτηκε το νικ σου σε παππους παραξενος
ο μιδας οτι επιανε στα χερια του γινονταν χρυσαφι
ο δικος μας ο μιδας69 οτι πιανει κι οτι γραφει μεταμορφωντε σε γερους σαν κι αυτον
ευτυχως που εχω αντισωματα και μενω γλυκουλης κι ομορφουλης και με θελουν ολες

ξουτ μαυρογατες κατσικοποδαροι εδω μεσα..σκορδα!!
κατσε να βαλω κανα γουρι απο τα παλια....

παλια να φανταστω οταν η Ρωσσια ητν αυτοκρατορι και ειχε τσαρο ακομαξουτ μαυρογατες κατσικοποδαροι εδω μεσα..σκορδα!!
κατσε να βαλω κανα γουρι απο τα παλια....

νανι γεροντια...παλια να φανταστω οταν η Ρωσσια ητν αυτοκρατορι και ειχε τσαρο ακομα
(δεν φατιω εγω εσυ ειπες παλια) Γερο με γ κεφαλαιο![]()
