Έχω μιλήσει εγώ. Δεν έχω καταφέρει τίποτα. Μου είπε ότι απλώς μιλάει, δε βγαίνει έξω (και καλά)με αυτό έχει μιλήσει κανεις
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Έχω μιλήσει εγώ. Δεν έχω καταφέρει τίποτα. Μου είπε ότι απλώς μιλάει, δε βγαίνει έξω (και καλά)με αυτό έχει μιλήσει κανεις
δεν μου απαντάει,τις έχω στείλει 4 φορεςοχι ευκαιρια να μας πης να μαθουμε και εμεις ;)![]()
δεν ειναι fake οι φωτογραφιες ???80 μια φορα
ΝΑΙ αλλα στην πρωτη λεει οτι μιαζει πολυδεν ειναι fake οι φωτογραφιες ???
δεν ειναι του..επαγγελματος..με αυτό έχει μιλήσει κανεις
περασα και εγω.50 ευρω,αρκετα γαμευσιμο τα πηρε στο στομαΤις προάλλες μίλησα με τη "Magic life" .Στην αρχή μου λέει βρες κάποιον της ηλικίας σου. anyway, μιλάμε λίγο και μου ξεκινάει μιά κλάψα ότι δεν έχει να φάει, ότι την απέλυσαν απο τη δουλειά της κλπ, ότι είναι άνεργη, δεν έχει να φάει κλπ/ Για να μην σας τα πολυλογώ, διότι άλλο θέλω να κριτικάρω, μου δίνει τηλ. και κλείνουμε ραντεβού στο χώρο της στον Πειραιά. Συμβπαθητική γκαρσονιέρα, συμπαθητική γκόμενα γύρω στα 50. Της άφησα 30 γιούρια και ομολογώ ότι ήταν πολύ περιποιητική. Ε ρε πούστη μου, μετά από λίγες μέρες, φιλος μου που κατόπιν δικής μου προτροπής μίλησε μαζί της στο μαμπα (δεν του δωσα τηλέφωνο) του ζήτησε 100 ευρώ με back door!!!!!
.πολυ χαλαρη ηθελε και δευτερο γυρο
αλλα πολυ κλαψα και εφυγαΔεν απαντάει στα τηλ?H κελλη απο αργυρουπολη που βοσκει???
ειναι οπως στης φωτο?περασα και εγω.50 ευρω,αρκετα γαμευσιμο τα πηρε στο στομα.πολυ χαλαρη ηθελε και δευτερο γυρο
αλλα πολυ κλαψα και εφυγα
ναι ,φοραγε και το ιδιο φορεμαειναι οπως στης φωτο?
Δυστυχώς υπάρχουν πολλοί...!Είχα βγει με τη Λενα 46 από το mamba. Πάμε για καφέ Αιγάλεω σιτι. Της κάνω πρόλογο για παρακάτω και μου απαντάει ότι δεν είμαι καμιά πουτ@ν@ εγώ και σηκώνεται και φεύγει. Δεν κολώνω και συνεχίζω να της μιλάω από το μαμπα. Μου λέει ότι είναι πολύ όμορφη και πολύ κοινωνική και ότι αν θέλει κάποιος να βγει για καφέ μαζί της η τιμή είναι 20 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!! Και αναρωτιέμαι πόσο μ@λ@κες πρέπει να υπάρχουν που της δίνουν και 20αρικα για να βγουν για καφέ μαζί της. Εγώ δεν ξαναβγήκα.
η κυρα Λενα ειναι τωρα Ισραηλ?!Είχα βγει με τη Λενα 46 από το mamba. Πάμε για καφέ Αιγάλεω σιτι. Της κάνω πρόλογο για παρακάτω και μου απαντάει ότι δεν είμαι καμιά πουτ@ν@ εγώ και σηκώνεται και φεύγει. Δεν κολώνω και συνεχίζω να της μιλάω από το μαμπα. Μου λέει ότι είναι πολύ όμορφη και πολύ κοινωνική και ότι αν θέλει κάποιος να βγει για καφέ μαζί της η τιμή είναι 20 ευρω!!!!!!!!!!!!!!!! Και αναρωτιέμαι πόσο μ@λ@κες πρέπει να υπάρχουν που της δίνουν και 20αρικα για να βγουν για καφέ μαζί της. Εγώ δεν ξαναβγήκα.
Γραφε ελληνικα γιατι θα σε παρει και θα σε σηκωσειExoume info gi ayto?milisa kai edose kinito filhs ths mou eipe,.....alla mh po poios to edose.....de pairno mexri epivevaiosh ap tous gnostes edo
Onoma filhs alina...
Ε όχι και η ιδια. Αν ηταν αυτή θα ειχε η Φρατζη συγκοινωνιακο μπουκωμαΗ ίδια με τις φώτο είναι. ..προτιμάει να πηγαίνεις εσύ στην φρανζη από το να έρχεται....αν έχει μικρές ευκαιρες στέλνει αυτές
ηρεμια βρετανος...Γραφε ελληνικα γιατι θα σε παρει και θα σε σηκωσει
Ε όχι και η ιδια. Αν ηταν αυτή θα ειχε η Φρατζη συγκοινωνιακο μπουκωμα