Νέα

Μια βραδινη λιγουρα..

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα P_a_u_l_i_n_a{24}.gr
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 294
  • Εμφανίσεις 25K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 9 άτομα (0 μέλη και 9 επισκέπτες)

paparotriftoulas

Ανώτατος
Εγγρ.
13 Σεπ 2014
Μηνύματα
12.291
Κριτικές
67
Like
38.997
Πόντοι
10.656
δεν τα διαβασα ολα γιατι εχετε γραψει πολλα, αλλα εχω μια ερωτηση

τα χυσια του πακιστανου μυριζαν παστουρμα ;
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
η πενταγιο ειναι μια γνησια καυλιαρα

καιρο εχω να ανακαλυψω τετοια γυναικα

νομιζα πως η τελευταια φορα ηταν οταν ξεφυλιζα ενα κειμενο του μαρκησιου ντε σαντ
 

Don Pornos

Ανώτατος
Εγγρ.
18 Δεκ 2008
Μηνύματα
5.562
Κριτικές
27
Like
9.127
Πόντοι
13.295
ο γκομενος μου δεν ειναι ινδος, ο ινδος ηταν για τις βραδινες λιγουρες..

Νιωθω περηφανη που δεν εχω συνορα και στενο μυαλο! Ενας άληθινος Λογοτεχνης ετσι θα πρεπε να ναι..
και να φανταστεις εγω δεν ειμαι λογοτεχνισα :P
σωστή, στενό κώλο πρέπει να έχεις όχι μυαλό :grin:   :hi:
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
βλεπω οτι η πενταγιο χρησιμοποιησε την εκφραση μου ως υπογραφη στο προφιλ της

μαθαινεις πενταγιο

αργα αλλα σταθερα θα το βαλουμε χωρις αγωνα τιποτα δεν κατακτιεται  :erection:
 

SIRSTEPHEN

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2010
Μηνύματα
2.692
Like
17
Πόντοι
16




Πενταγιώτισσα: Ιέρεια της καύλαςςςς  :o Τώρα το είδα!!  :o



Το θεωρείς ανήθικο να βγάλεις και κανά ψιλό από την καύλα - ιερόδουλη δηλαδή;    :rockon:






 

SIRSTEPHEN

Μέλος
Εγγρ.
11 Απρ 2010
Μηνύματα
2.692
Like
17
Πόντοι
16
Πενταγιώτισσα: Ιέρεια της καύλαςςςς  :o Τώρα το είδα!!  :o



Το θεωρείς ανήθικο να βγάλεις και κανά ψιλό από την καύλα - ιερόδουλη δηλαδή;    :rockon:





Ας το ανεβάσει κάποιος, γιατί βαριέμαι να το κάνω εγώ...  :cheesy:













 

MAD MAX(1)

Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2005
Μηνύματα
708
Κριτικές
9
Like
368
Πόντοι
26
πενταγιωτισα δεν ειπες απο που εισαι...επισης εχεις κανει ΚΑΛΟ τριο???
 
Δ

Διαγραμμένο μέλος 136408

Επισκέπτης
Λίγα με τον Νικ, διότι θα σκάσουν μύτη τα ενωμένα παππούδια...  :grin:  :s&m_2:

317630ac43e549284b81855458cac9bd.jpg
 

blizardeye

Τιμημένος
Εγγρ.
27 Δεκ 2013
Μηνύματα
85.750
Κριτικές
48
Like
33.541
Πόντοι
29.086
Έρχομαι ήδη από Μαϊάμι...  :)
008-USA-New-York-Coney-Island-Beach-Old-Men-Swimsuits-Penguin-American-Flag-1985.jpg
 

The Saint*

Τιμημένος
Εγγρ.
28 Ιουλ 2010
Μηνύματα
64.826
Κριτικές
93
Like
56.976
Πόντοι
40.655
Kαλημερα! Διαβασα το κειμενο σου! Καταρχην χαιρομαι που γνωριζω ενα μελος της βδσμ κοινοτητας που δεν εχει κολλημα να αναφερει τη λεξη μαστιγιο σε τουτο δω το φορουμ!
Εχεις δικιο οτι η ιστορια σου ειναι ερωτικη/ρομαντικη μονο! Εγω δεν εχω μελετησει ερωτικη λογοτεχνια απλα σαν αναγνωστρια θα συμφωνησω οτι η ιστορια σου ειναι πιο ρομαντικη γιαυτο και δε βρηκε απηχηση εδω μεσα. Οι αντρες δεν ειναι τοσο ρομαντικοι. Επισης καταλαβα οτι το σκεφτεσαι σε πιο επαγγελματικο επιπεδο δλδ να εκδοσεις κλπ..οποτε θα σου ελεγα να σκεφτεις την ερωτικη φυσεως γραφη των 50 αποχρωσεων που εκαναν θραυση αλλα και το ματι του Βορια της Δημουλιδου σε εγχωριο επιπεδο. Το να αναφερθεις στα πεπραγμενα με γλωσσα αληθινη και οχι επιτηδευμενη δεν ειναι καθολου χυδαιο. Στο κειμενο σου δε μου αρεσε η επιτηδευση..οι ομορφες περιποιημενες καλοβαλμενες λεξεις που υφαινονται σαν υφαντο. Προτιμω γλωσσα αληθινη εναλλακτικη και πιο aggressive αλλα αυτο ειναι μονο το γουστο μου το προσωπικο.
Τελος να πω οτι δεν γραφω πορνο..απλα διηγουμαι..αποτυπωνω τα γεγονοτα τι σκεψεις και τα συναισθηματα μου...

:effemine:

Ας είμαστε ειλικρινείς τουλάχιστον με τους εαυτούς μας.  :)

Πορνό γράφετε!  :)

Μέσα στα πλαίσια του τρολο-attention whore νικ που έχετε δημιουργήσει, δεν περιορίζεστε στο να διηγείστε  ρεαλιστικά τα γεγονότα, αλλά καταπιάνεστε  με το να αποτυπώνετε τους ευσεβείς σας πόθους. Αυτούς  μάλιστα, τους αποτυπώνετε επίτηδες  μέσα σε ένα ανδροκρατούμενο περιβάλλον, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι αυτό θα προκαλέσει μία ανάδραση (feedback), η οποία φαίνεται να είναι και ο τελικός σας πραγματικός σκοπός και στόχος.  :)
 

pussy wagon

Σεβαστός
Εγγρ.
13 Οκτ 2010
Μηνύματα
28.736
Κριτικές
18
Like
5.578
Πόντοι
1.796
Ας είμαστε ειλικρινείς τουλάχιστον με τους εαυτούς μας.  :)

Πορνό γράφετε!  :)

Μέσα στα πλαίσια του τρολο-attention whore νικ που έχετε δημιουργήσει, δεν περιορίζεστε στο να διηγείστε  ρεαλιστικά τα γεγονότα, αλλά καταπιάνεστε  με το να αποτυπώνετε τους ευσεβείς σας πόθους. Αυτούς  μάλιστα, τους αποτυπώνετε επίτηδες  μέσα σε ένα ανδροκρατούμενο περιβάλλον, γνωρίζοντας εκ των προτέρων ότι αυτό θα προκαλέσει μία ανάδραση (feedback), η οποία φαίνεται να είναι και ο τελικός σας πραγματικός σκοπός και στόχος.  :)


εγω θα γαμησω η οχι τελικα??
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom