καμια κριτικη για αυτην ¨ ?
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ηταν εδω περισυ και τωρα εχει ξαναγυρισει..τοτε εκανε ραντεβου για 50 ευρω,τα παντα ανευ λοκου...επειδη ειναι πρωην κλασατη γυναικα και καθηγητρια πανεπιστημιου (ξεπεσμενη τωρα) θελει ενα τακτ στον τροπο προσεγγισηςΡε παιδιά είσαστε σίγουροι? Εγώ όταν της υπα για δωράκι μου έριξε μαύρο
βρε,βρε,σαν τα χιονια....ηταν εδω περισυ και τωρα εχει ξαναγυρισει..τοτε εκανε ραντεβου για 50 ευρω,τα παντα ανευ λοκου...επειδη ειναι πρωην κλασατη γυναικα και καθηγητρια πανεπιστημιου (ξεπεσμενη τωρα) θελει ενα τακτ στον τροπο προσεγγισης
καμια κριτικη για αυτην ¨ ?
TI θελεις να μαθεις?Εχει βρεθει κανενας παιχτης προσφατα με την Άλλα?
Εχει βρεθει κανενας παιχτης προσφατα με την Άλλα?
TI θελεις να μαθεις?![]()
εξαρταται τι θελεις εγω εχω περασει καλα μαζι της ;)
αν την κατευθινης σωστα καλα περναςΕιχα διαβασει πιο παλια καποιες κριτηκες αλλα επειδη δεν θυμαμαι αξιζει η οχι?
ενταξει αλλα μια αναφορα μπορουμε να κανουμε.. οντως νευριαζει με της αναφορες ;)ειναι μεγαλοκοπελα οι φωτο ειναι παλαιοτερες . απο σερβις οπως ειπε και ο κυριος Καριπιδης εχουν πει καλα λογια. δεν της αρεσει να γραφουν εδω γι αυτη
το Ναταλακι εχει αλλαξει τηλεφωνο...ζητα το απο το προφιλ στο μαμπα...αν δεν σου απαντησει,σημαινει απλα οτι δεν της κανεις..κουκουΞέρει κάποιος φίλος αν εξακολουθεί να "εργάζεται" το κορίτσι? Το τηλ. που έληγε σε 3350 δεν απαντά ποτέ...
σκέφτομαι να φέρω αυτό στην Αθήνα. υπάρχει καμία πληροφορία?
. αν το φέρεις το τακτοποιούμε
και βάζουμε όλοι ενα χεράκι 
για πε για πε.μιλαω κ γω μαζι της αλλα ακομα δε μου εριξε το παρασυνθημα...
σκέφτομαι να φέρω αυτό στην Αθήνα. υπάρχει καμία πληροφορία?