το granus είναι φυτικό το παίρνεις κάθε μέρα;;...
Όχι κάθε μέρα, πήρα μόνο 2 ένα ΣΚ που ήθελα. Λέει να το παίρνεις μια ώρα περίπου πριν την συνεύρεση με άδειο στομάχι.
το granus είναι φυτικό το παίρνεις κάθε μέρα;;...
Όχι κάθε μέρα, πήρα μόνο 2 ένα ΣΚ που ήθελα. Λέει να το παίρνεις μια ώρα περίπου πριν την συνεύρεση με άδειο στομάχι.
Καταρχας εγω μιλάω για το Tribulis
Δηλαδη εχεις παρει ΜΑCΑ ή Tribulis και σου τον έκανε καγκελο;
Πήγαινε τοτε στις εταιρείες που το διαθετουν μπας και βγάλεις κανα φραγκο.
Εγώ αυτό που λέω και είπα πριν απο κάποια posts είναι μην εμπιστευστε ότι βλακεια κυκλοφορεί στην αγορα
!. Δεν εμπιστευομαστε αυτά που λενε ότι περιέχουν και δεν μασαμε ότι κουτοχορτο μας πουλανε
2. Προτιμαμε πάντα προιόν φαρμακευτικό και καλύτερα οχι γεννόσημο, όποιος γνωρίζει την διαδικασία παραγωγης φαρμακου ξέρει τις διαφορές
3. Εδώ ισχύειε ότι πληρώνεις παίρνεις
Τώρα σςχετικά με τον έξυπνο ποιο πάνω, μάλλον μπερδρψε την π... με την βούρτα.
Καθότι και τα δύο είναι απλά συμπληρωματα και τπτ περισσότερο.
30 χρόνια στα γυμναστηρια, δεν εχω και ουτε προκειται να παρω αναβολικα, γιατι απλα δεν με ενδιαφερει.
Αν κατάλβα καλα πηρες 2 χαπια ταυτόχρονα;
Σε ρωτάω γιατί στις οδηγίες γραφει οχι πανω απο ενα ανα 24ωρο.
καλημερα
το granus κάνει καλή δουλεία για 24 ώρες σαν να εχεις πάρει Cialis , σαν λέω το cilalis είναι για ένα τέλειο 48ωρο. αλλά μπορείς να πάρεις ένα Granus Κάθες 24 ώρες και είναι το ίδιο , και σε τιμή πολύ πιο φτηνό .
Όντως; Δεν έχω πάρει cialis ποτέ, το βρήκες ( το γκρανους) τόσο ισχυρό;
36χρονος κατάπιε «για πλάκα» 35 βιάγκρα![]()

Λοιπόν φιλάράκο επειδή είμαι ...επιλεκτικά ομοιοπαθής με σένα, άκου μια γνώμη.Καλησπερα συναγωνιστες
Το τελευταιο 2μηνο γαμαω κορασιδα 31 ετων μετριας εμφανισης,αλλα πολυ καλης αποδοσης στο κρεβατι σε γενικες γραμμες,ισως ειναι η πιο ασχημη γκομενα που εχω γαμησει και ουδεποτε αντιεμτωπισα προβλημα στυσης μαζι της,το προηγουμενο σαββατο μετα απο εναα πετυχημενο πρωινο πρωτο γυρο,το εργαλειο σιγησε παρα τις 2 προσπαθειες εντος 2ωρου,κατι που με εβαλε σε σκεψεις..το προβλημα ειναι οτι σαββατο βραδυ μεσω κοινης παρεας εγινε μια γνωριμια που εκκρεμουσε καιρο με κοπελα με προοπτικη μονιμοτητας και μεχρι το ξημερωμα ειχε δεσει το γλυκο,λογω κουρασης και σκεψης αποτυχιας δεν οδηγηθηκα στο κρεβατι,αλλα ανανεωσαμε το ραντεβου μας για την επομενη μερα,οπου το μυαλο μου ηταν κολλημενο στην αποτυχια,δεν σηκωνομουν με τπτ και οποτε επιανα στυση με το εβαζα την καποτα μου επεφτε,μετα απο ωρα εριξα ενα μελατο γαμησι,απο τα χειροτερα που εχω κανει,την επομενη μερα παλι τα ιδια,ενω νιωθω οτι ανεβαινω με το που βγαλω παντελονι ή βαλω καποτα πεφτει η σημαια..τεσπα μετα απο ωρα εριξα εναν ψιλοκαλο αρκετα σκληρο,αλλα με αρκετη προσπαθεια και ακολουθησαν αλλες 2 αποτυχημενες προσπαθειες.το θεμα ειναι οτι απο τοτε εχω χασει διαθεση για σεξ και δεν ν νιωθω πρωινες στυσεις ή νυχτερινες,σηεμρα μεσα στη μερα ειχα μια καπως καλη στυση σε ακυρη στιγμη..σημερα εχω συναντηση μαζι της,αγορασα ενα netra να δω πως θα παει...

Η δική μου εμπειρία με viagra 100, levitra 20 και Granus, εχει ως εξης:
Καταρχάς το φαγητό πράγματι επηρεάζει την απορρόφηση των ουσιών και επομένως την απόδοση των χαπιών.
1. Viagra 100: φοβερή στύση, το εργαλείο χτυπάει ταβάνι, είναι πέτρα και δεν πέφτει με τπτ όσο και να το ταλαιπωρήσεις (όσο υπάρχει ερέθισμα). Έχεις την εντύπωση ότι θα εκτοξευτεί , ούτε στα 18 τέτοια καβάλα (κανενα προβλημα πριαπισμου).
Στα συν επίσης η διάρκεια του, που σε μένα μου φάνηκε τουλάχιστον 24ωρη.
Στα μείον, η όχι καλή αίσθηση επαφής κυρίως στο δεύτερο γύρο με συνέπεια να μην τελειώνω με τπτ. Μπορεί να έφταιγαν και τα προφυλακτικά. Και η αίσθηση έξαψης κάτι σαν να έχεις πυρετό, η το μπούκωμα των ρουθουνιών (το οποιο αντιμετώπισα με Ronal).
Συνολικά το έχω τεστάρει δύο φορές μέχρι τώρα.
Πρώτη φορά είχα φάει πριν 1,5-2 ώρες. Μετά ραντεβού με ανεξάρτητη 3 ώρες, την οποία πρώτη φορά έβλεπα. Δυστυχώς εμπιστεύτηκα το γούστο κάποιου εδώ μέσα. Η γκόμενα μια μεγάλη απογοήτευση. Αποτέλεσμα των παραπάνω δύο, το εργαλείο δεν σηκώθηκε καθόλου!!! Φεύγω ανήσυχος. Κατεβαίνω φυλής μετά από 1 ώρα και βρίσκω μια γνωστή. Με το που μπαίνει η γκόμενα το εργαλείο εκτοξεύτηκε. Τη σφυροκοπούσα τουλάχιστον 15 λεπτά μέχρι να τελειώσω. Κάνω μια βόλτα τσιμπάω κάτι γιατί πείναγα και επιστρέφω μετα από 1,5-2 ώρες σε άλλη γκόμενα. Πίπα κάνα πεντάλεπτο και κανα δεκάλεπτο σφυροκόπημα κώλου και μετα κατάθεση.
Τη δεύτερη φορά, η λήψη του χαπιού ήταν περισσότερο προσεγμένη.
Δεν ειχα φάει τπτ 3 ωρες πριν, αλλά και αυτό που ειχα φάει ηταν ελαφρύ. Το χρησιμοποίησα 2 ωρες πριν παω σε συγκεκριμένη γκόμενα σε Στούντιο και μετα θα πήγαινα στη φυλής.
Πρώτος γύρος στο Studio: μπορεί να σφυροκοπούσα συνεχόμενα κανα 20λεπτο μεχρι να χύσω. Στύση απίστευτη αίσθηση γαματη. Στο καπάκι φεύγω και πάω φυλης. Στυση ξανα φοβερη. Αισθηση στην αρχη αρκετά καλη, αλλα προοδευτικά μειωνόταν. Πέρασα δύο γυρους με την κορασίδα γιατί διαμαρτυρόταν η τσατσά. Κάθε φορά σφυροκόπημα κωλου-μουνιου τουλάχιστον κανα τεταρτο) αλλά εκσπερμάτωση μηδεν.
2. Levitra 20: δεν είχα κανένα σημαδι-παρενεργεια τυπου viagra, μονο λίγη έξαψη, αλλά το εργαλείο όταν χρειάστηκε ανταποκρίθηκε πολύ καλά και είχε διάρκεια. Αίσθηση επαφής καλύτερη.
Όμως η ένταση της στύσης, δεν είχε καμία σχέση με αυτή του viagra. Δεύτερος γύρος δεν έπαιξε γιατι δεν υπήρχε ο χρόνος
3. Granus: Καμία απολύτως παρενέργεια, αλλά και καμμιά σχέση με τα δύο παραπάνω.
Προσωπικά, αυτό που αισθάνθηκα ήταν να μου ανεβάζει τη διάθεση.
Το πήρα όταν βγήκα με μια γκόμενα και λειτούργησε καλά δεδομένου οτι πριν απο κάποιες ωρες είχα αδειάσει με άλλο τρόπο. Αλλά μέχρι εκεί, τπτ το ιδιαίτερο.
Συμπέρασμα, για καλύτερη απόδοση το στομάχι πρέπει να είναι εντελώς άδειο.
Εάν δεν υπάρχει εγκεφαλικό ερέθισμα ούτε το viagra παίζει.
Ωραία ενημέρωση φίλε. Γιατί όμως πήρες τόσο μεγάλες δόσεις?
Βασικά ηθελα να ξεκινησω με Viagra των 50.
Αλλά όταν πήγα να αγορασω το κουτι ο φαρμακοποιός μου λεει ότι δεν έχει.
Είχε μόνο των 100.
Τότε τον ρωταω εαν το χάπι κοβεται στη μεση.
Προφανως ο τύπος επειδή δεν ηθελε να χασει το πελατη μου λεει ΝΑΙ.
Μετα βέβαια ανακάλυψα οτι αυτο δεν ειναι εφικτό.
να πώ κάποιες σκέψεις μου με αφορμή τα λεγόμενα graf και νικου παπαδόπουλου
τα οποία είναι ειλικρινά καλοπροαίρετα και χωρίς διάθεση να "την πώ" σε κάποιον
καταρχήν να διευκρινήσω ότι και γω χρησιμοποιώ αυτές τις καραμέλες λόγω "αυξημένων απαιτήσεων"...
η σκέψη μου είναι : μήπως είναι φυσιολογικό να έχουμε στυτική δυσλειτουργία ?
δλδ πρέπει οπωσδήποτε να ικανοποιήσουμε την άλλη ακόμα και αν το σώμα μας αντιδρά ?
γιατί έχουμε την ανάγκη να λειτουργήσουμε με καλή απόδοση ενώ κατά βάθος δεν γουστάρουμε ?
να αποδείξουμε τι ? και σε ποιόν ? ...νιώθω ότι είναι ένας ψυχαναγκασμός χωρίς ουσία ...
ειδικά εσύ graf ...γαμείς την γυναίκα σου κάθε μέρα , γαμείς την άλλη 1-2 φορές την βδομάδα θέλεις να γαμήσεις και την 3η και απορείς
γιατί έχεις στυτικές δυσλειτουργίες ?...νισάφι πια ...
...οι "καραμέλες" θα σε βοηθήσουν μεν ...αλλά πιστεύω ότι είναι αλλού το
πρόβλημα ...γιατί έχεις την ανάγκη να ικανοποιήσεις όλες αυτές τις μαλακισμένες ? ...δεν πιστεύω ότι είναι εσωτερική σου ανάγκη να ικανοποιήσεις τον εαυτό σου ...αλλά ανάγκη-υποχρέωση -καταναγκασμός να ικανοποιήσεις τον άλλο χωρίς να το θέλεις επι της ουσίας εσύ ...
Ανθρώπινη ματαιοδοξία (τίποτα αλλο)....