Νέα

Viagra/Cialis και συναφή

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα Stalker
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 14K
  • Εμφανίσεις 3M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 6 άτομα (0 μέλη και 6 επισκέπτες)

Χρησιμοποιείς Viagra κ.λ.π. στο σεξ;

  • Ναι, το χρειάζομαι

    Ψήφοι: 256 15,8%
  • Οχι ποτέ!

    Ψήφοι: 327 20,1%
  • Πότε-πότε για...όργιο!

    Ψήφοι: 570 35,1%
  • Το σκέφτομαι

    Ψήφοι: 472 29,0%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    1.625

souk

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2015
Μηνύματα
35
Like
0
Πόντοι
0
http://[URL unfurl="true"]www.eonlinepharmacystore.com/cp/prdImgBig/33.jpg[/img[/URL]]

Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Αργεί λίγο να πάρει μπρος αλλά μετά είσαι δύο μέρες φουλ μες στις κάβλες και το καλύτερο χωρίς καμία παρενέργεια.Ότι φάση καθόταν ανταποκρινόμουν ακαριαία.Βέβαια μετά τις πρώτες φορές αργείς πολύ να χύσεις.Καλή φάση.Παράγεται από την Fortune Healthcare.
 

brabus67

Σπουδαίος
Εγγρ.
9 Οκτ 2010
Μηνύματα
36.289
Like
19.220
Πόντοι
2.606
έχω κανά δυο levitra και sandoz που έχουν ημερομηνία λήξης 01/2016. Αν τα πάρω μες τον Φλεβάρη λέτε να υπάρχει θέμα;
τυπε εδω άλλοι πάνε με γυναίκες που εχει περάσει η ημερομηνία λήξης τους προ πολλού και δεν έπαθαν τιποτα  :2funny:
 

aaa1980

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
5 Ιαν 2015
Μηνύματα
1.297
Κριτικές
11
Like
466
Πόντοι
546
http://[URL unfurl="true"]www.eonlinepharmacystore.com/cp/prdImgBig/33.jpg[/img[/URL]]

Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Αργεί λίγο να πάρει μπρος αλλά μετά είσαι δύο μέρες φουλ μες στις κάβλες και το καλύτερο χωρίς καμία παρενέργεια.Ότι φάση καθόταν ανταποκρινόμουν ακαριαία.Βέβαια μετά τις πρώτες φορές αργείς πολύ να χύσεις.Καλή φάση.Παράγεται από την Fortune Healthcare.
[/quote]τι ουσία περιέχει???
 

souk

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2015
Μηνύματα
35
Like
0
Πόντοι
0
Ταδαλαφίλη.Το λέει και πάνω.
 

KINDEREKPLIXI_@1976

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Σεπ 2014
Μηνύματα
902
Like
1.242
Πόντοι
206
http://[URL unfurl="true"]www.eonlinepharmacystore.com/cp/prdImgBig/33.jpg[/img[/URL]]

Ότι καλύτερο έχω δοκιμάσει. Αργεί λίγο να πάρει μπρος αλλά μετά είσαι δύο μέρες φουλ μες στις κάβλες και το καλύτερο χωρίς καμία παρενέργεια.Ότι φάση καθόταν ανταποκρινόμουν ακαριαία.Βέβαια μετά τις πρώτες φορές αργείς πολύ να χύσεις.Καλή φάση.Παράγεται από την Fortune Healthcare.
[/quote]

παιζει στα φαρμακεια οπως τα αλλα ή παραγγελια απο net????
 
Εγγρ.
12 Μαΐ 2008
Μηνύματα
46.944
Κριτικές
61
Like
50.715
Πόντοι
24.385
.........

....... Κατόπιν προσωπικής έμπειρίας τό 100άρι viagra κομμένο στά 4 κεντάει !!

Καί ή τιμή του συμφέρουσα , 29 εύρώ τό κουτί !!
 

sise

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
16 Ιουλ 2009
Μηνύματα
185
Κριτικές
11
Like
486
Πόντοι
311
Και το γενόσημο του από την SANDOZ 16€ Ακόμα καλύτερα !!!
 

vabiri(1)

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2014
Μηνύματα
336
Like
155
Πόντοι
1
αγνωστο δεν το εχω δοκιμασει(αλλα σκεφτομαι λογω κρισης) αλλα αυτοι που γραφανε στο site  της εταρειας το περνουν πανω απο 1 ετος.καποιοι γραφανε οτι ειναι κ καλυτερο απο το cialis!!τι να σου πω!
 

souk

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2015
Μηνύματα
35
Like
0
Πόντοι
0
Θα κανω test drive και το επισημο cialis για να κανω συγκριση με το tadalista και θα σας πω.Παντως το συγκεκριμενο τα σπαει! Ουτε πονοκεφαλο ουτε τιποτα αλλα εμενα θελει ενα 5ωρο για να παρει μπρος καλα.Μετα ομως 2 μερες non stop δουλευει δυνατα.Απο το επισημο σαιτ της εταιριας για να κανεις αγορα ζηταει συνταγη γιατρου κανονικα οποτε δεν ειναι κανενα φαρμακειο της πλακας και ψαχνοντας λιγο το προφιλ της φαρμακευτικης πιστευω οτι ειναι αρκετα αξιοπιστη.
 

vabiri(1)

Μέλος
Εγγρ.
2 Ιουν 2014
Μηνύματα
336
Like
155
Πόντοι
1
Θα κανω test drive και το επισημο cialis για να κανω συγκριση με το tadalista και θα σας πω.Παντως το συγκεκριμενο τα σπαει! Ουτε πονοκεφαλο ουτε τιποτα αλλα εμενα θελει ενα 5ωρο για να παρει μπρος καλα.Μετα ομως 2 μερες non stop δουλευει δυνατα.Απο το επισημο σαιτ της εταιριας για να κανεις αγορα ζηταει συνταγη γιατρου κανονικα οποτε δεν ειναι κανενα φαρμακειο της πλακας και ψαχνοντας λιγο το προφιλ της φαρμακευτικης πιστευω οτι ειναι αρκετα αξιοπιστη.
αυτο με την συνταγη το ειδα κ εγω το αλλο περιεργο ειναι οτι δεν εκτελει παραγγελιες σε καποιες χωρες οπως γερμανια,γαλλια, ιταλια,κυπρο κ αλλες .αγνωστο γιατι.παντως το βρηκα απο αλλο σαιτ κ με δωρεαν ματαφορικα.
 

lefteris38

Μέλος
Εγγρ.
14 Νοε 2005
Μηνύματα
3.676
Like
843
Πόντοι
96
γεννοσημο απο ινδια απο την εταιρεια fortune health care με τιμη  τα 20 χαπια των 20 mg 24$  k δωρεαν μεταφορικα.
και εγώ σας λέω οτι τα κολλυβα δεν βγαινουν σε γεννοσημα,ουτε και τα μεταφορικα με την νεκροφορα ειναι δωρεαν, αλλα  θα τα ακριβοπληρωσουν οι δικοι σας εδω.....
 

souk

Μέλος
Εγγρ.
19 Μαρ 2015
Μηνύματα
35
Like
0
Πόντοι
0
και εγώ σας λέω οτι τα κολλυβα δεν βγαινουν σε γεννοσημα,ουτε και τα μεταφορικα με την νεκροφορα ειναι δωρεαν, αλλα  θα τα ακριβοπληρωσουν οι δικοι σας εδω.....
Δεν είναι όλα επικίνδυνα ούτε θανατηφόρα, ξεκολλάτε το μυαλό σας και κοιτάτε λίγο το προφίλ των φαρμακευτικών εταιριών που τα παράγουν.Εκτός πια και αν δέχεστε μόνο ότι κυκλοφορεί αμερική και εγκρίνει ο FDA, ο ίδιος FDA που επιτρέπει την ασπαρτάμη..
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom