Νέα

Τι χρώμα βρακί φοράνε οι στριπτηζούδες;;;

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα βυζολάγνος
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 86
  • Εμφανίσεις 6K
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 1 άτομα (0 μέλη και 1 επισκέπτες)

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.748
Πόντοι
5.035
Λαμβάνω την πρωτοβουλία να ανοίξω ένα θέμα που τόσο έλειπε απ'το σάιτ!!! :rockon: :rockon: :rockon:
Παρακαλώ να το αντιμετωπίσετε με τη δέουσα σοβαρότητα!!! :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses:
 

evabb

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
4.137
Like
4
Πόντοι
16

sonyp900

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
16 Σεπ 2005
Μηνύματα
7.432
Like
28
Πόντοι
66
Άμα έχει πάρει χρώμα από την απλυσιά μετράει????????????
 

stranger88

Μέλος
Εγγρ.
15 Μαρ 2008
Μηνύματα
3.105
Κριτικές
3
Like
119
Πόντοι
16
Ανοίξτε και ένα θρεντ για το πόσες φορές την μέρα χέζουνε οι στριπτιτζούδες. :headbang: :headbang: :headbang:
 
OP
OP
βυζολάγνος

βυζολάγνος

Τιμημένος
Εγγρ.
6 Σεπ 2007
Μηνύματα
7.781
Κριτικές
18
Like
5.748
Πόντοι
5.035
:smitten: :smitten: :smitten: :smitten: :smitten: μονο και μονο γτ το ανοιξες εσυ δεν θα σπαμαρω εδω

Και γιατί να μη σπαμάρεις; :-* :-* :-*
Εξάλλου έβαλα στόχο να σπάσει το ρεκόρ των θρέντ με τις ελλεεινίδες!!! :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
η μάρκα που συνήθως φοράνε είναι francois bonacci (made in usa) είναι νάυλον και συνήθως τα χρώματα που παίζουν είναι κίτρινο, κόκκινο, άσπρο, μαύρο και πορτοκαλί.

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:
 

rouli

Τιμημένος
Εγγρ.
31 Ιαν 2006
Μηνύματα
666
Like
0
Πόντοι
6
εγώ πάντως αυτό που ξέρω τεκμηριωμένα και ότι να πείτε εσείς απλώς είστε άσχετοι και κακόγουστοι,
είναι ότι οι στριπτηζούδες φοράνε το βρακί τους ανάποδα

άσχετοι ε άσχετοι!
 

rouli

Τιμημένος
Εγγρ.
31 Ιαν 2006
Μηνύματα
666
Like
0
Πόντοι
6

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
εγώ πάντως αυτό που ξέρω τεκμηριωμένα και ότι να πείτε εσείς απλώς είστε άσχετοι και κακόγουστοι,
είναι ότι οι στριπτηζούδες φοράνε το βρακί τους ανάποδα

άσχετοι ε άσχετοι!
είναι ντάμπλ φέις ρουλι......... γι αυτό κόβουν την ετικέτα....
:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
η μάρκα που συνήθως φοράνε είναι francois bonacci (made in usa) είναι νάυλον και συνήθως τα χρώματα που παίζουν είναι κίτρινο, κόκκινο, άσπρο, μαύρο και πορτοκαλί.

:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Ότι θες λες μου φαίνεται. Τι είδους στριπτιτζού έχεις γνωρίσει; :grin:
 

evabb

Μέλος
Εγγρ.
28 Απρ 2008
Μηνύματα
4.137
Like
4
Πόντοι
16
να ποσταρω βρακια ρε παιδια ενα λεπτο  :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Ότι θες λες μου φαίνεται. Τι είδους στριπτιτζού έχεις γνωρίσει; :grin:
έλα σπίτι για καφέ να δεις με τα μάτια σου........
με πολλές από αυτές έχεις πιει και καφέ......

Υ.Γ.
Μιλάμε για παλιές εποχές αγόρι μου.....
Σιρόκο Μπέιμπυ Ο τέσσερα.......
Τώρα φοράνε μινέρβα μάλλον....

:rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:

Υ.Γ.
τα καλά κομμάτια μόνο από Αμερική.....
την μάνα του στρίπ...... :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon: :rockon:
 

leonoro

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
28 Δεκ 2006
Μηνύματα
14.482
Like
10
Πόντοι
166
Θα περάσω για φωτό και σουβενίρ :cheesy:
 

1personanongrata

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
10 Δεκ 2007
Μηνύματα
60.677
Like
14
Πόντοι
866
Θα περάσω για φωτό και σουβενίρ :cheesy:
ελα έχω και χρησιμοποιημένα....
έχω φτιάξει ραφάκια όπως στα μουσεία..........

τα καλύτερα είναι αυτά που από τα υγρά έχουν λιώσει στο επίμαχο σημείο......
:tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth: :tooth:
:bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses: :bounce-glasses:
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom