Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Περιμένουμε, να προτείνουν οι ειδικοί, η δουλειας τους αυτη ειναι
Πολύ εριστικος εισαι παληκαρι. Εχασε το κομμα σου ?Περιμένουμε, να προτείνουν οι ειδικοί, η δουλειας τους αυτη ειναι
τιποτα μεταμεσονυχτιο παιζει?πρεπει να γιορτασουμε το ενα επιπλεον ετος...
κόπτεσαι και συ για το πως θα προγραμματίσει(χρόνο/χρήμα) ο οποιοσδήποτε τα γαμήσια του και ΓΙΑΤΙ ΠΗΔΑΕΙ?Tι λες ρε υπεργολαβε...ειπα βλεπω απο το πρωι μεχρι το βραδυ να γραφει εδω μεσα, να παρακολουθει την ροη διαφορων θεματων και να εμφανιζεται σαν να εχει παρει το 99% οσων κοριτσιων πλασαρονται στο φορουμ.....ειπα λοιπον πως γινεται να τα προλαβαινει ολα τετοιες εποχες.......το παραξενο της σκεψης μου που ειναι........α και κατι ακομα το '10 μιλαγαμε για κατι τελειωμενες γκομενες απο το ζοο.....τωρα πλεον πανε αυτα, πηγαν καλα οι δουλειες μπραβο.
;) ;)Παρε την Κελλυ/Τιφανυ...καλη και τιμια επιλογη στα λεφτα που ζηταει
Τα παντα ολα οσο αντεχεις.....


εμενα προσωπικα ΔΕΝ με ενδιαφερει τι κανει ο καθενας εδω μεσα...αρκει να σεβεται τους αλλους μεσα στο μπουρδελο που ειμαστε ολοι μελη. Ας κανουμε το σωστο και να ενημερωνουμε οσο μπορουμε ολους, να μοιραζομαστε κανενα καλο η κακο ετσι ωστε ολοι να γνωριζουμε τι στο διαολο γινεται ΜΟΝΟ με τις τανες. Οκ, καμια φορα θα γινονται και οι παρεξηγησεις (πιστευω οτι ειναι λογο του γαμημενου του πληκτρολογιου-αλλα θελουμε να πουμε και αλλα λεμε...τα δακτυλακια μας ας ειναι πιο προσεκτικα στο πληκτρολογιο και πιο απροσεκτα σε αλλα μερη που ολοι εδω κυνηγαμε). Παω στοιχημα πως ΕΞΩ απο εδω αν υπηρχε δυνατοτητα να βρεθουμε ολοι μαζι θα καναμε και γαμω τις παρεες χωρις παρεξηγησεις και τετοιες μαλακιες. Πολλες αντιληψεις θα ανατρεπονταν και θα ηταν ολα ΟΚ. Λοιπον στα του forum, επιστροφη στις υπαρξεις που μας εχουν καταντησει αρρωστους και φυσικα στους φιλους εδω μεσα και βεβαια στους λιγο πιο πολυ (5-6) φιλους που τυχαινει να λεμε κατι παραπανω. Τωρα κατι τελευταιο. Αν καποιος-οποιοσδηποτε δεν με ενδιαφερει μπορει και μοιραζεται info και επισης μπορει και να μας συμβουλευει σε κατι παραπανω ειναι περισσοτερο απο welcome να το κανει. Τι μας νοιαζει τι κανει στην ζωη του αρκει να ειναι σωστο μελος.![]()
ειναι λιγο περιεργη στην επικοινωνια.σε ανταμοιβει ομως με το προγραμμα της.εμφανιση,επιεικως μετρια. :Sγια καποιο λογο την εχω αποριψει αυτην,,,ειχαμε μιλησει καποιες φορες οταν πρωτοεσκασε μυτη αλλα δεν εκατσε,,,κατι με χαλαγε,,,
μπλα μπλα μπλα οταν βλεπεις τετοια μακρια broτι παιζει με αυτη ?
τι παιζει με αυτη ?
κόπτεσαι και συ για το πως θα προγραμματίσει(χρόνο/χρήμα) ο οποιοσδήποτε τα γαμήσια του και ΓΙΑΤΙ ΠΗΔΑΕΙ?
Απύθμενα απωθημένα βγάζει...
Για σύνελθε λιγάκι κοάλα, έχεις κουράσει με την ίδια παπαριά κάθε φορά.
σου είχα ξαναγράψει πως προσωπικά δεν με αφορά πόσες θα πηδήξει έκαστος, στο φόρουμ είσαι μόνο ''κουβέντα για να γίνεται'' και όχι για να ενημερώνεις όπως φαίνεται
Την έχεις φάει φίλε ?
Θέλει πολύ προσπάθεια (μπλά μπλά ...) ?
........εριστικος ναι γινομαι τελευταια με τα 'μελη΄ που το οφελος το λιγο δεν τους αρκει....η προωθηση των κοριτσιων δεν γινεται εδω μεσα μονο απο τα ιδια, πιστευω ειναι αντιληπτο.