Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Σ'ωραιοςΤο θεμα αυτο ειναι μονο για να αναφερουμε τις Φολες-κομοδινα στα μπουρδελα της Θεσσαλονικης.
Χειρότερη φόλα που έχω φάει μέχρι στιγμής μέσα στο '15: Άννα, πρώην Μαξίμ. Ξανθιά με κοντό μαλλί. Μακριά.
Αν και καλή ιδέα για να δουλέψει σωστά θα πρέπει να μαζεύονται ονόματα από τις κοπέλες και μέρος συνάντησης στο αρχικό post από αυτόν που ξεκίνησε το νήμα με λινκ στο/α post/s. Αλλιώς θα χαθούν στην πορεία και κανείς δεν θα κάθεται να ψάχνει.
και σε μια από τις τσάρκες-συναντήσεις να μοιράσουμε τα βραβεία 
Αν και καλή ιδέα για να δουλέψει σωστά θα πρέπει να μαζεύονται ονόματα από τις κοπέλες και μέρος συνάντησης στο αρχικό post από αυτόν που ξεκίνησε το νήμα με λινκ στο/α post/s. Αλλιώς θα χαθούν στην πορεία και κανείς δεν θα κάθεται να ψάχνει.
Σωστο. Οπως επισης για ειναι χρησιμο, πρεπει αυτος που γραφει να μην ειναι κακεντρεχήςπολύ σωστό![]()
κατ'εμέ ειναι οχι αυτη που 
Διαθεση μηδεν.
Σου έστειλα πμ. Οκ μην απαντάς. Που να το φανταστώ αυτό; Εντάξει στο Βαρδάρη την είχε πάθει φίλος από εκείνη την μελαχρινή με τα 12ρια τα βυζιά, την ντεμέκ Γερμανίδα αλλά εκεί ήταν Βαρδάρης!Φιλε πρεπει να σε καυτηριασω με το φλογιστρο(αυτο που κολλάω τις μονώσεις-ασφαλτοπανα στις ταράτσες) για να γίνεις καλα
Σου έστειλα πμ. Οκ μην απαντάς. Που να το φανταστώ αυτό; Εντάξει στο Βαρδάρη την είχε πάθει φίλος από εκείνη την μελαχρινή με τα 12ρια τα βυζιά, την ντεμέκ Γερμανίδα αλλά εκεί ήταν Βαρδάρης!
γιατί ο Λάγνος ξέρει απο μουνοψειρες?Πλάκα σε κανω ρε συ,μη μασάς,ρωτα τον τραβεστολαγνο να σου πει τι να κανεις,περαστικά..

μαλλον θα κατεβασε κανα 2 μπουκαλια βοτκα.....δεν εξηγειται αλλιως....ο συναγωνιστης κολλησε μουνοψειρες....τι να κανω ρε αγιατί ο Λάγνος ξέρει απο μουνοψειρες?![]()
![]()
Το ακουσαμε κι αυτό!![]()
μαλλον θα κατεβασε κανα 2 μπουκαλια βοτκα.....δεν εξηγειται αλλιως....ο συναγωνιστης κολλησε μουνοψειρες....τι να κανω ρε α![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ζαζελ;τον γιατρο;;;;;;;