Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).


ΚΑΛΟ??Απάντηση #12961,Απάντηση #12965,Απάντηση #12966 ειναι ολες οι πληροφοριες που μπορω να δωσω...την πηρες χωρις λεφτα?πως εγινε αυτο?ειχατε σχεση η κατι?
σε ρωτησα πως εγινε κ τη γαμησες τσαμπα τυπε!δεν αφορα αυτην,αφορα εσενα!κ επειδη σε κοβω να μου λες παπαριες τοση ωρα κ κακως ασχολουμαι συνεχισε μονος ...
ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ μας μπερδευεις λιγοδεν ξερεις πολλα για αυτην λoιπον πisτεψε με.......αν θες μας λες πως της το εφερες το θεμα και πως τσιμπησε στην τιμη......ή δειχνεςι ακομα και την συνομιλα.....τωρα tofb της πιστευω οτι το εχουν πολλοι γιατι εμενα δεν μου το εδωσε αυτη...το εβγαλε μονο του ενω μιλαγαμε πιαθναως απο το πργραμμα που κανει διασταυρωσεις στο email....επισης εγω ΔΕΝ την εχω παρει με λεφτα
ΑΛΛΟ ΓΡΑΦΕΙΣ ΕΔΩ
εχεις δικιο καποιος πρεπει να κανει δοκιμη χωρις λεφτα η με λεφτα..... μεγαλο διλημα..δε μου δινετε εμενα το τηλ της να κανω τον εμπειρογνωμονα?ετσι για να ελεγξω αν το βυζι ειναι πεσμενο ή οχι
![]()
πολυ μας μπερδευεις....ΔΕΝ την εχω παρει με λεφτα = την εχω παρει με λεφτα
????
δεν ειναι το ιδιο, απαραιτητα
παικτη εχω μεινει παγωτο!κατσε να φωναξω αλπουλα κ ψωλαρα να σε γλεντησουν....

ΔΕΝ την εχω παρει με λεφτα = την εχω παρει με λεφτα
????
δεν ειναι το ιδιο, απαραιτητα
για μενα το λες αυτο?
θα λιωσεις ρε συ![]()
![]()
βρε μπας κ εισαι ο καψωνης?ετσι ετσι![]()
![]()
βρε μπας κ εισαι ο καψωνης?
μαναρακι μονο η χριστιαννα...![]()
εχουμε βαλει 100σταρα![]()
![]()