Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μας εβγαλες τα ματια ρε φιλεΤο απογευμα θα ιμε στιν αγρια στισι του χισιναου κ εχο πελορια αναγκι να κανιβαλισουμε κ να τρανταξουμε στο γαμισι μολδαβικα ατακτα εδια μαζι με θιο τασο παρτουζολαγνια.!!!![]()
ελα πορνοσ!!!μας εβγαλες τα ματια ρε φιλε

Εδω Τάσο πότε θα έρθεις?Ετοιμάζομαι για Πορνοεκρομη στο θρυλικό Νόβγκοροντ.Αν ειναι θα σε πάρω σκά'ι'π να τα πούμε.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Θεός
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Αν ανέβαινες νωρίτερα θα έκανες τρομερό ντουέτο με έναν δικό μου νεαρό που είναι εδώ το τελευταίο δεκαήμερο,δύο πολύ καλά χτύπησε στο Κισινάου και ένα αστεράκι στο Τίρασπολ.
Τα λέω αυτά γιατί σε έχω δει και ξέρω πως είσαι εμφανισιακά,θα ταιριάζατε απόλυτα και λόγω ίδιας ηλικίας.Μιλάω για γκόμενες με λογικά έξοδα σε κεράσματα στα κλάμπ-καφέ και όχι για βίζιτες φυσικά.Οι πουτάνες εδώ είναι τελειωμένη υπόθεση δεν αξίζουν,ειδικά Τίρασπολ πήραμε τηλ μια παλιά γνωστή τσατσά και πήγαμε να δούμε τι έχει...φύγαμε τρέχοντας κάτι μπαζα που ζητούσανε και πενήντα δολλάρια για μια ώραείχε και κάτι άλλες vip μας είπε που παίρνανε ογδόντα δολλάρια την ώρα
![]()
![]()
Πήγαινε στο Vintage γίνεται του μουνιού το πανηγύρι σαββατοκύριακο,είναι το καινούργιο in στέκι στην Τίρασπολ...ξένος εκεί μέσα δεν υπάρχει![]()
![]()
![]()

θελω κι εγω !!θελω κι εγω!!υπάρχει ανάγκη για τιτανώδες εκπόρνευση στη σοβιετική στέπα πόρνος
πρέπει να με μυήσεις στη σοβιετική ηδονή
Νε εκπορνευτι μου!!!θα σε εκπορνευσο στιν αγρια σοβιετικι στεπα παρεα με τιτανοδεσ ελινεσ πλειμποιδεσ πορνομεταναστεσ!!!
Ι αναγκι πλεον ινε αυστιρα πομποδεσ!!!
θελω κι εγω !!θελω κι εγω!!
Αυτι τι στιγμι ιμε κοκοσ με θιο τασο κε καμακονουμε τα καλιτερα μουνια του χισιναου!!!ευχαριστο τον θιο τασο που με μιι στισ πτιχεσ του πορνοδεσ γκρικ καμακι!!!
σιντομα παρτουζολαγνια!!!
Πορνομεταναστι σκισαμε με θιο τασο στο κλαμπ!!!
Ακαταμαχιτο κ γοιτευτικο πλειμποι θιοσ τασοσ!!!
Εχο αναγκι να εκπορνευτο κ με παναγιοταρο!!!
Ελα πορνοσ!!!Mάγγες πόσα λεφτά χρειάζονται για ενα καλό ξενοδοχείο στο Κισινάου και πόσο κοστίζει η τιμή λευκού κρέατος αυτή την εποχή εκεί ? Απο οτι κατάλαβα οι τιμές είναι χαμηλότερες απο Βουλγαρία Ρουμανία απο στριπτιτζάδικα τι λέει γίνονται φορτώματα ?
Θιε αλαν ι εκπορνευσουλα μ θιο τασο ιταν μαγια!!!Ανηψιεεε, χωρις φωτο θα καταταχθης και εσυ στους ψευτες κατα Δημητρακη μνημονιο ...
Δωσε τροφη στον λαο ή σωπα............
αναλυτικη αναφορα - φωτο - τιμες κλπ ξερεις εσυ ...
Θιε αλαν ι εκπορνευσουλα μ θιο τασο ιταν μαγια!!!
πορνομεταναστι ιρθε κ ο παναγιοταροσ κ εγινε πανικοσ.
Πολι γλικοσ ακαταμαχιτοσ καζανοβασ ολα τα μορα τον κοζαραν σινεχοσ.ι επιτιχια ιταν μεγαλι κ τιν ιχα προβλεψι.
εγινε πανικοσ!!!

