Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
απολυτε η Ζ ΜΑΚ,ΤΑ ΕΤΑ,ειναι πολλυ καλα οργανωμενοι...μην τα μηδενιζεις...
o χρηστάκος νομίζω είναι ο πλέον καθ΄ύλην αρμόδιος να ενημερώσειοχι ρε αυτο μουπε ενας τυπος
σιγουρα οι ε.δ οπως και ναναι ειναι πιο αξιομαχες απο πεζικα και λοιπα
o χρηστάκος νομίζω είναι ο πλέον καθ΄ύλην αρμόδιος να ενημερώσει
Λοιπον η δικια μου συμβουλη ειναι να πεις στην μανα σου να σε μαθει να πλενεις(κυριως καλτσες και εσωρουχα),να ραβεις και να μπαλωνεις.Ηρθε και μένα η ώρα μου. Μέρα Δευτέρα, 12 του μηνός, πάω να κάνω το μαλάκα για έναν ολόκληρο χρόνο, χωρίς λόγο, αιτία κι αφορμή. Οποιος έχει να πεί μια γνώμη, να δώσει μια συμβουλή ή να πεί κανά καλό, ας το κάνει, ευπρόσδεκτο είναι...
Υ.Γ. Μπαίνω Πυροβολικό στη Θήβα. Τι παίζει εκεί μέσα; Ξέρει κανείς; Καμιά... καλή μετάθεση για μετά;
ΠΑΝΟS

Ο ποδολάγνος...ποιος ειναι ο χρηστος ρε?
ο ποδολάγνος αλλοδαπών για να είμεθα ακριβείς..........
παιδες ηρθε και για μας η ωρα του στρατου... μπαινω πυροβολικο θηβα την επομενη τεταρτη. τπτ ινφο για το κεντρο εκει εχετε να δωσετε?
με τι ;-Ότι δεν κινείται το βάφεις.[/b]
με τι ;
καλά άντε να χεις και ψυχολογικά και να τα βάζεις όλα γκρι....Με χρώμα. (Γκρίζο βεβαίως).
Στο δίνει η περεσία.
με τι ;

με τι ;

άσπρο δλδ.......![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
με αυτο ρε!
Τι ερωτησεις κανεις και εσυ περσονα![]()
Κοιτα πως εχουν τα πραγματα.λιγα πραματακια......o χρηστάκος νομίζω είναι ο πλέον καθ΄ύλην αρμόδιος να ενημερώσει
απόλυτος!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!3-Ολοι σου φερονται καλα αν σου αξιζει.......αν εισαι μαλακας θα παιρνεις καμψεις μεχρι να παιθανει ο χαιλαντερ!