Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
θεωρεις επενδυση τις πουτανες?και μάλιστα αφορολογητα?πες το μου κι αυτο...οικονομικη κριση, κλεινουν από κομμωτήρια και ιατρεια μεχρι μασατζιδικα. Ενας επιχειρηματιας σταθμιζει τις καταστασεις και παιρνει τα ρισκα του. Η Ελλαδα σημερα αποτελει απλα μια μη επενδυσιμη χωρα :S
οικονομικη κριση, κλεινουν από κομμωτήρια και ιατρεια μεχρι μασατζιδικα. Ενας επιχειρηματιας σταθμιζει τις καταστασεις και παιρνει τα ρισκα του. Η Ελλαδα σημερα αποτελει απλα μια μη επενδυσιμη χωρα :S
Το δάχτυλο της Βικάρας έγιανε??Πιθανόν να ειναι τα τελευταία λογια που γράφω. Περάσαμε πολλα κάποια ευχάριστα κάποια δυσάρεστα έκανα πολλούς φιλους και περισσότερους εχθρούς. Κάποιοι με λάτρεψαν κάποιοι με χλεύασαν κάποιοι με απείλησαν και κάποιοι απλά αδιαφόρησαν... Εγω προσπάθησα να προσφέρω σε αυτο το χωρο οτι καλύτερο μπορούσα. Ειδα πολυ ρομαντικά μια δουλεια που για αλλους λέγεται νταβατζής για μένα λέγεται μάνατζερ. Κατηγορήθηκα απο πολλούς και με πολέμησαν άλλοι τόσοι. Δυστυχως για κάποιους φιλους και ευτυχως για κάποιους εχθρούς αποχωρώ οριστικά. Πολέμησαν και τη τελευταια μου προσπάθεια και τα κατάφεραν. Δε λυγίζω και σίγουρα δε το βάζω κάτω. Αλλα η Ελλάδα παντα θα παραμείνει μια καταπιεσμένη χώρα που ακομα και στον αγοραίο ερωτα θα ειναι στις εποχές του μεσαίωνα. Κάποιοι δεν επιτρέπουν να γίνονται σωστές και καινοτόμες κινήσεις που θα επιτρέψουν στην όμορφη και υγιη συνεύρεση πελατών και κοριτσιών. Γιατι απλά θέλουν παντού να βάζουν το χέρι τους. Έβγαλα πολλα λεφτα απο αυτή τη δουλεια έζησα πολλα και μου τα έκλεψαν ολα. Γνώρισα υπέροχες γυναικες κάποιες τις λάτρεψα κάποιες τις θαύμασα και όλες τις αγάπησα. Δυστυχως η Ελλάδα δεν ειναι για μένα και εγω δεν ειμαι για την Ελλάδα. Φεύγω οριστικά και μόνιμα στο εξωτερικο. Ισως κάποτε επιστρέψω με ενα βιβλίο όπου θα μάθετε όλη την αληθεια για ολους... Να περνάτε παντα καλά. Και μη ξεχνάτε... Γαμάτε γιατι χανόμαστε...... Γιωργος-Μάριος
Αντίο...πληγωμένο μου σπουργίτι...Φεύγω και σας αφιερώνω ενα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια

Αντίο...πληγωμένο μου σπουργίτι...![]()

τσάμπα οι αφιερώσεις ρε Μάριε!Φεύγω και σας αφιερώνω ενα απο τα αγαπημένα μου τραγούδια
Ο χώρος μας χρειαζεται σοβαρούς ανθρώπους στην οργάνωση αξιόλογες γυναικες στη συμπεριφορά και στις υπηρεσίες τους και πελάτες με σεβασμό και εκτίμηση... Μονο τοτε θα πετύχουμε αυτο που όλοι αναζητάμε... Καλη διαθεση καλες υπηρεσίες με σεβασμό και εχεμύθεια....
Επιστρέφω λοιπόν με τις δυο καλύτερες παρουσίες του χώρου αυτή τη στιγμή...
Καλεστε με 6993402755.....
έγραψα οτι είναι η δεύτερη φορά,αρά υπήρχε απο μέρους μου ενημέρωση και πριν απο αυτήν,όταν είχαμε μιλήσει στο τηλ...θυμήθηκες?η τηλεφωνική ενημέρωση με sms ειναι για πιο άμεση επικοινωνία σαφώς οποίος δεν επιθυμεί το εκδηλώνει και αμεσως βγαίνει η επαφή του απο τη λίστα πελατών. Δε νομίζω πως τίθεται θεμα εχεμύθειας και επαγγελματισμού... Κάπως πρεπει να ενημερώνεστε .