Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Στην Ασπροβάλτα με την ωραία θάλασσα και τις υπέροχες παραλίες;Αν ναι ας κοιταξετε στην Αφροδιτη,θα βρειτε καποια που ψαχνετε
Μαζέυει πολλούς ανατολικούς εκεί ως τουρίστες.Εκει βρισκετε το Αστερι της Ουγγαριας.
Δεν στηρίξαμε μαλλον όσο έπρεπε στο Γκολντ.Πριν 4-5 ημερες πηγε εκει για δουλεια
Το ένα είναι κουμαρτζίδικο και το άλλο στέκι ρωσοπόντιωνΣτη Μαρτίου όπως ανεβαίνεις δεξιά, πριν φτάσεις στην Παπαναστασίου έχει κανά δυο καφέ λίγο ύποπτα.Ιδίως στο παρελθόν.
για το προσφατο παρελθον (πριν λιγα χρονια) γνωριζεις τιποτα;Το ένα είναι κουμαρτζίδικο και το άλλο στέκι ρωσοπόντιων
Οχι, αλλά μάλλον εσύ γνωρίζεις και θα ήθελα να μου πείς, έστω και σε pmγια το προσφατο παρελθον (πριν λιγα χρονια) γνωριζεις τιποτα;

)
)
αντε...σας καλομαθα κωλοπαιδα!
και φυσικα σιγα μην δεν πηγαινα σε μαγαζι που τελειωνει σε ...γκολντ....το αφησα τελευταιο κυριακη βραδυ πριν το ξημερωμα της δευτερας......εκει τα ματακια μου ειδαν πραματα και θαματα!επειδη ομως τον ειχα παιξει στο ξενοδοχειο βλεποντας το φιλικο του θρυλου ημουν ντεκαφ-λωμενοςσε βιντεο,ειπα να κανω μια εξορμηση να δουμε τί λεει απο κειθε...και ειδα τα κατωθι...
1)βαλμιρα καουτσοβα(αισθητικος απο κισινεφ)
2)σεμια ζαλροβα(περιπτερου στη σοφια,της το εκαναν καλοκαιρινο μου ειπε)
3)μπρατσια κορδοβα(αργεντινα απο ελληνα μπαμπα και μανα απο τασκενδη,ανεπαγγελτη)
4)σασα καστουροβιτς(πρωην ηθοποιος)
5)μελινα καουτσοβα(πρωην μοντελο του κριστιαν ντιορ)
6)αιντα γεσπικα
7)αιντα θες
8)σουλμιρα κερατοβα(πρωην γυναικα μου)
9)πιρινα κεσματοζιτς(πρωην διευθυντρια του κεντρου διαπαιδαγωγησης χωρισμενων αρσενικων κοτοπουλων!)
10)ισμαελα σντρισκοβα(νυν λαικατζου τα πρωινα..)
11)κορινα σανταλοφ(ιδιοκτητρια σπα αντιφραπε στο μενιδι κορινθιας)
12)σαμπρινα ξεκοκολιαροβα(πασχει απο νευρικη ανορεξια)
13)σκυλκοβα λαικονοβα(πρωην αδεσποτο)
14)μπιρινκονα ασλαιτος(σλοβακα πρωταθλητρια ξιφασκιας)
15)ζελιμιρ πυθμουνοβα(πρωην πηγαδι...)
θελετε και αλλες?δεν βαρεθηκατε?
βγαινοντας εξω αυτη τη φορα δεν ειδα τιποτα.αντε...σας καλομαθα κωλοπαιδα!
![]()
![]()
Φίλε πραγματικά δε το βρίσκω και πολύ αστείο αυτό που έκανες.. Κάθησες Αυγουστο μήνα και έγραψες ενα σωρο παπαριές.
Περαστικά σου
ελεος.!!!!!!!!!!
μα πολυ ελεος.