Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
ΟΧΙΙΙΙΙΙ: η ΟΑΚΚΕ μόλις ανακοίνωσε πως δεν θα κατέβει σε αυτές τις εκλογές!καμια απο τις δυο μπαζολες, μονο αλιντι![]()
![]()
![]()
τυπε πεθανε ενας ψηφοφορος και η κεντρικη επιτροπη εκτιμησε πως δεν ειναι φρονιμο να κατεβουμε γνωριζοντας εξ αρχης πως θα εχουμε απωλειες της ταξης του 50% :SΟΧΙΙΙΙΙΙ: η ΟΑΚΚΕ μόλις ανακοίνωσε πως δεν θα κατέβει σε αυτές τις εκλογές!
τυπε μας φιμωσαν :S
Αρα μενει το ΕΕΚ τύπετυπε πεθανε ενας ψηφοφορος και η κεντρικη επιτροπη εκτιμησε πως δεν ειναι φρονιμο να κατεβουμε γνωριζοντας εξ αρχης πως θα εχουμε απωλειες της ταξης του 50% :S

η ενωση κεντρωων ειναι το φετεινο στανταρακι ;)Αρα μενει το ΕΕΚ τύπε![]()
η ενωση κεντρωων ειναι το φετεινο στανταρακι ;)
θα τριβετε τα ματια σας φετος τυπε ;) ενωση κεντρωων και ελ.λα.δα. θα σας εκπληξουν ;)τυπε εχει η ενωση κεντρωων αρκετους ψηφοφορους,η θα τους πεθανει κι εκει κανενας και θα χασουν ολη την εκλογικη δυναμη τους; :S
θα τριβετε τα ματια σας φετος τυπε ;) ενωση κεντρωων και ελ.λα.δα. θα σας εκπληξουν ;)

ο προεδρος λεβεντης φετος δικαιωνεται 100% στις προβλεψεις του και ο λαος θα το εκτιμησει δεοντως...το ελλαδα με κολοκοτρωνη και παπαφλεσα στα ψηφοδελτια και τετοιο υπερκαλτ υμνο θα το ψηφισουνε οι μπουρδελιαρηδες κατα συρροηνφετος θα εχουν περισσοτερους ψηφοφορους απο υποψηφιους τυπε;![]()
![]()
![]()


Ψηφισες?χαχαχα τι μλκ ειναι αυτο παλι![]()

οχι ρε ποτε δεν ψηφιζω στο σαιτ, εκτος αν ειναι δικες μου ψηφοφοριες, μην πεις τιποτα στον μπλιζ θα με κυνηγαειΨηφισες?