Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 42 άτομα (0 μέλη και 42 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

billy13

Τιμημένος
Εγγρ.
23 Μαρ 2008
Μηνύματα
29.051
Κριτικές
123
Like
212
Πόντοι
3.090
κοιτα να δεις κατι πραγματα μπιλυ, οσο ηταν ακομα στο 0-0 ηταν ολοι "στο γηπεδο ή αλλου" και ξαφνικα μετα το γκολ ειναι εδω.
κοτολαγοι γαβροι
Ο Αντζελο εχει φαει πακετο λεει,τον πιστευω... :)
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Ο Αντζελο εχει φαει πακετο λεει,τον πιστευω... :)

αλλο αυτο και περαστικα του, αλλα οσο ηταν στο 0 δεν ποσταρε παριστανε τον εξοδουχο απο φοβο μη ερθει απο την αλλη μερια το γκολ
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
Αναλυτικά η δήλωση του Γιάννη Αλαφούζου στο ΣΚΑΪ:

Αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα. Ο Ολυμπιακός αδυνατεί να νικήσει χωρίς μπαμπεσία.

Είχαμε σκοπό να προβούμε σε αποκαλύψεις για τη διαιτησία, αλλά δεν το κάναμε για να μην δυναμιτίσουμε το κλίμα.

Οι αρχές και το ήθος παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτή τη ζωή. Ο Ολυμπιακός είναι μία μέτρια ομάδα και αν δεν είχαν τη βοήθεια της διαιτησίας, θα τους είχαμε πατήσει όπως και πέρυσι.

Η Κυβέρνηση είναι απαράδεκτη, είναι ντροπή να ανέχεται τέτοιες κατάστασεις.

Για να νικήσουν, πρέπει να στέλνουν φέρετρα, να κάνουν διαδηλώσεις, να μιλάνε με πακιστανικά τηλέφωνα με τον πρόεδρο της ΕΠΟ.


εδω ειναι η ουσια της παραγκας στην ελλαδα
 

ZeroTolerance

Moderator
Γλομπεο-στέλεχος
Εγγρ.
7 Σεπ 2005
Μηνύματα
22.059
Κριτικές
499
Like
43.603
Πόντοι
45.097
172304_201300876551291_100000141412309_848171_569364_o.jpg
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
Αναλυτικά η δήλωση του Γιάννη Αλαφούζου στο ΣΚΑΪ:

Αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα. Ο Ολυμπιακός αδυνατεί να νικήσει χωρίς μπαμπεσία.

Είχαμε σκοπό να προβούμε σε αποκαλύψεις για τη διαιτησία, αλλά δεν το κάναμε για να μην δυναμιτίσουμε το κλίμα.

Οι αρχές και το ήθος παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτή τη ζωή. Ο Ολυμπιακός είναι μία μέτρια ομάδα και αν δεν είχαν τη βοήθεια της διαιτησίας, θα τους είχαμε πατήσει όπως και πέρυσι.

Η Κυβέρνηση είναι απαράδεκτη, είναι ντροπή να ανέχεται τέτοιες κατάστασεις.

Για να νικήσουν, πρέπει να στέλνουν φέρετρα, να κάνουν διαδηλώσεις, να μιλάνε με πακιστανικά τηλέφωνα με τον πρόεδρο της ΕΠΟ.


εδω ειναι η ουσια της παραγκας στην ελλαδα
να πάει να γαμηθεί κι αυτός....ας έφερνε παίκτες να μην τον νοιάζει τίποτα...αλλά πούτσες....αρχικαβούριας....
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
βαλτε να ακουσετε σεντρα φμ τον καραφλομαλακα
 

Συνημμένα

  • κκκκ.JPG
    κκκκ.JPG
    115,6 KB · Εμφανίσεις: 75

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
αλλο αυτο και περαστικα του, αλλα οσο ηταν στο 0 δεν ποσταρε παριστανε τον εξοδουχο απο φοβο μη ερθει απο την αλλη μερια το γκολ

Δεν ισχυουν αυτα που λες για τον άντζελο παικτη, για οποιον αλλον θες πες τα
 

Roumanolagnos1313

Μέλος
Εγγρ.
14 Ιουλ 2013
Μηνύματα
6.324
Κριτικές
78
Like
351
Πόντοι
146
να πάει να γαμηθεί κι αυτός....ας έφερνε παίκτες να μην τον νοιάζει τίποτα...αλλά πούτσες....αρχικαβούριας....

ε καλα σιγουρα η ομαδα θελει ηγετη και δυστυχως δεν ξερω τι γινεται ... γι αυτο δεν παω και γηπεδο
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.717
Πόντοι
12.756
το αναφερω απλως σχετικα με το γηπεδο οτι και καλα εκανα οτι πηγα...δεν το εχω αναγκη να πω ψεματα 23 χρονια χρονια παω συνεχως μεσα εξω και εξωτερικο...απλως φετος λογο του προβληματος που εχω δεν μπορω να πηγαινω συνεχως..αυτα παιδια... :)
 

master21

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
3 Μαρ 2010
Μηνύματα
35.254
Κριτικές
1
Like
46
Πόντοι
366
αλλο αυτο και περαστικα του, αλλα οσο ηταν στο 0 δεν ποσταρε παριστανε τον εξοδουχο απο φοβο μη ερθει απο την αλλη μερια το γκολ
Και περυσι μετα το 0-3 ειχαν παει βολτα.Και σημερα χαιρονται επειδη νικησαν τον χειροτερο βαζελο ολων των εποχων με 1-0 με 0 ευκαιριες,και ειχαν κλειστει πισω μετα το 75 για να μην φανε γκολ απο τον...καρελη.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
Δεν ισχυουν αυτα που λες για τον άντζελο παικτη, για οποιον αλλον θες πες τα

η δηλωση του οτι ποσταρει συνεχεια απο το πρωι ισχυει οτι ειναι ψεμα ή οχι? επικυρωνει απολυτα αυτο που λεω.
 

talos43

Μέλος
Εγγρ.
7 Φεβ 2006
Μηνύματα
9.547
Like
9
Πόντοι
66
πάντως ο γαύρος με 6πλάσιο μπατζετ και με το ζόρι κέρδισε μια μετριότατη ομάδα....τι να πανηγυρίσει.....μεγαλύτερη κατάντια είναι αυτός....
 

LION7

Ανώτερος
Εγγρ.
26 Ιουλ 2007
Μηνύματα
30.790
Κριτικές
16
Like
10.400
Πόντοι
8.645
η δηλωση του οτι ποσταρει συνεχεια απο το πρωι ισχυει οτι ειναι ψεμα ή οχι? επικυρωνει απολυτα αυτο που λεω.

Προφανώς εννοούσε οτι ειναι απλά ονλάιν κι όχι οτι ποστάρει
 

alex71

Ανώτερος
Εγγρ.
5 Σεπ 2010
Μηνύματα
154.287
Κριτικές
1
Like
32.315
Πόντοι
8.006
Αναλυτικά η δήλωση του Γιάννη Αλαφούζου στο ΣΚΑΪ:

Αλλοιώθηκε το αποτέλεσμα. Ο Ολυμπιακός αδυνατεί να νικήσει χωρίς μπαμπεσία.

Είχαμε σκοπό να προβούμε σε αποκαλύψεις για τη διαιτησία, αλλά δεν το κάναμε για να μην δυναμιτίσουμε το κλίμα.

Οι αρχές και το ήθος παίζουν κάποιο ρόλο σε αυτή τη ζωή. Ο Ολυμπιακός είναι μία μέτρια ομάδα και αν δεν είχαν τη βοήθεια της διαιτησίας, θα τους είχαμε πατήσει όπως και πέρυσι.

Η Κυβέρνηση είναι απαράδεκτη, είναι ντροπή να ανέχεται τέτοιες κατάστασεις.

Για να νικήσουν, πρέπει να στέλνουν φέρετρα, να κάνουν διαδηλώσεις, να μιλάνε με πακιστανικά τηλέφωνα με τον πρόεδρο της ΕΠΟ.


εδω ειναι η ουσια της παραγκας στην ελλαδα
Εχει κουρασει ο Αλαφούζος πολύ.
 

ektor lopez

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
9 Αυγ 2008
Μηνύματα
36.183
Like
57
Πόντοι
366
το αναφερω απλως σχετικα με το γηπεδο οτι και καλα εκανα οτι πηγα...δεν το εχω αναγκη να πω ψεματα 23 χρονια χρονια παω συνεχως μεσα εξω και εξωτερικο...απλως φετος λογο του προβληματος που εχω δεν μπορω να πηγαινω συνεχως..αυτα παιδια... :)

περαστικα αντζελο, συνεχισε να μιλας για αλλα και οχι για αυτα που εκτεθηκες  ;)
 

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.773
Like
57.717
Πόντοι
12.756
ρε εκτορα τι μαλακιες φιλε μου λες το εχασες...που ειμαι εξαφανισμενος εχω σπιτι καλεσμενους να δουμε το παιχνιδι και θα μπαινω να ποσταρω φιλε μου.... :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny: και εξαλλου εσυ ειπες μην χαθουμε μετα το παιχνιδι χαθηκαμε τελικα? :think: :2funny: :2funny: :2funny: :2funny:
 

Stories

Νέο!

Stories

Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Top Bottom