Νέα

Πράσινε Θεέ Παναθηναϊκέ

  • Μέλος που άνοιξε το νήμα -
  • Ημερομηνία ανοίγματος
  • Απαντήσεις 152K
  • Εμφανίσεις 4M
  • Tagged users Καμία
  • Βλέπουν το thread αυτή τη στιγμή 57 άτομα (0 μέλη και 57 επισκέπτες)

Ποιό όνομα θα θέλατε για το νέο γήπεδο του Παναθηναϊκού;

  • Παύλος & Θανάσης Γιαννακόπουλος

    Ψήφοι: 122 27,4%
  • Όνομα χορηγού

    Ψήφοι: 48 10,8%
  • Panathinaikos Arena

    Ψήφοι: 178 40,0%
  • Γιώργος Καλαφάτης

    Ψήφοι: 34 7,6%
  • Μίμης Δομάζος

    Ψήφοι: 45 10,1%
  • Δημήτρης Σαραβάκος

    Ψήφοι: 20 4,5%
  • Κριστόφ Βαζέχα

    Ψήφοι: 30 6,7%

  • Μέλη που ψήφισαν συνολικά
    445

ΑΝΤΖΕΛΟ

Ανώτατος
Εγγρ.
12 Μαρ 2012
Μηνύματα
57.791
Like
57.746
Πόντοι
12.756
Τώρα θα ερθει και ο Έκτορας. :grin:εχουμε ραντεβού κα τη Κυριακή. :sunglasses:
 

Hristidis 7

Ανώτερος
Εγγρ.
7 Μαρ 2009
Μηνύματα
13.062
Κριτικές
17
Like
731
Πόντοι
5.123
δυναμο μοσχας 9

αιντχοβεν 4

εστοριλ  3

παο 1

μαθηματικα ειμαστε μεσα
τυπε δηλαδη θα μου μαζεψεις ποντακια να παιζω απευθειας ομιλους;
ετσι μπραβο...κανε με να χυνω ...
:2funny: :2funny: :2funny:
 

χρηστος1011

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
19 Οκτ 2013
Μηνύματα
15.325
Like
3.092
Πόντοι
606
παιδια ετσι να δουλευουμε να παει μπροστα αυτος ο τοπος :)
 

pinwxlwrines

Μέλος
Εγγρ.
22 Σεπ 2014
Μηνύματα
39
Like
0
Πόντοι
0
τυπε δηλαδη θα μου μαζεψεις ποντακια να παιζω απευθειας ομιλους;
ετσι μπραβο...κανε με να χυνω ...
:2funny: :2funny: :2funny:
του αλλαξε τα χαπια ο γιατρος φιλε, παλι για τον πρεσβη μιλαει το συμπαν
 

liakosartaki

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2013
Μηνύματα
161
Like
0
Πόντοι
1
Ο Διαμαντίδης βαριέται μου φαίνεται.Πόσο καιρό έχει ακόμα συμβόλαιο;
γαυρος ειμαι.δεν εχω καμια διαθεση να κοροιδεψω αλλωστε στο μπασκετ και εμεις που ειμαστε ''φαβορι'' εχουμε τα χαλια μας.
o διαμαντιδης φιλε δεν βαριεται καθολου.απλα δεν μπορει πλεον.ειναι ο πιο αργος παικτης του παναθηναικου μετα τα σεντερ.ακομα και το φωτση που τον λενε τελειωμενο μερικοι εγω πιστευω οτι ειναι ψιλομπουρδες αφου παιζει και προσφερει περισσοτερο απο το διαμαντιδη πλεον και ας ειναι και αυτος σχεδον στο τελος πλεον ....ο διαμαντιδης ειναι σε χειροτερη κατασταση απο το φωτση.εχει ηδη τελειωσει απο περσυ. ο διαμαντιδης απο φυσικη κατασταση ειναι ενα ματσο χαλια πραγματικα.εχει το μυαλο βεβαια και τη ψυχολογια αλλα αμα ηταν μονο μυαλο το μπασκετ θα εβγαινε ΜVP ο αινσταιν.
παντως και τα αλλα γκαρντ(πλην ισως του μπλουμς) για να ειμαι ειλικρινης δεν δειχνουν να ειναι σε καλυτερη κατασταση απο το διαμαντιδη.πχ ο παπας σερνοταν παλι.αυτος ο ραιτ θα φυγει νυχτα
τα γκαρντ που παιζουν  σε μας και σε σας πλην του λαφαγιετ ειναι πλεον αστειοι...(βαζω και το σπανουλη και το διαμαντιδη μεσα και τους διεθνεις μαντζαρη σλουκα και το κακο συναπαντημα).
ελληνικο μπασκετ τελος πλεον σε συλλογικο επιπεδο τουλαχιστον.σε καμια 5ετια βλεπουμε
 

mauros gatos

Μέγας
Εγγρ.
10 Οκτ 2011
Μηνύματα
1.503
Κριτικές
41
Like
4.648
Πόντοι
4.587
γαυρος ειμαι.δεν εχω καμια διαθεση να κοροιδεψω αλλωστε στο μπασκετ και εμεις που ειμαστε ''φαβορι'' εχουμε τα χαλια μας.
o διαμαντιδης φιλε δεν βαριεται καθολου.απλα δεν μπορει πλεον.ειναι ο πιο αργος παικτης του παναθηναικου μετα τα σεντερ.ακομα και το φωτση που τον λενε τελειωμενο μερικοι εγω πιστευω οτι ειναι ψιλομπουρδες αφου παιζει και προσφερει περισσοτερο απο το διαμαντιδη πλεον και ας ειναι και αυτος σχεδον στο τελος πλεον ....ο διαμαντιδης ειναι σε χειροτερη κατασταση απο το φωτση.εχει ηδη τελειωσει απο περσυ. ο διαμαντιδης απο φυσικη κατασταση ειναι ενα ματσο χαλια πραγματικα.εχει το μυαλο βεβαια και τη ψυχολογια αλλα αμα ηταν μονο μυαλο το μπασκετ θα εβγαινε ΜVP ο αινσταιν.
παντως και τα αλλα γκαρντ(πλην ισως του μπλουμς) για να ειμαι ειλικρινης δεν δειχνουν να ειναι σε καλυτερη κατασταση απο το διαμαντιδη.πχ ο παπας σερνοταν παλι.αυτος ο ραιτ θα φυγει νυχτα
τα γκαρντ που παιζουν  σε μας και σε σας πλην του λαφαγιετ ειναι πλεον αστειοι...(βαζω και το σπανουλη και το διαμαντιδη μεσα και τους διεθνεις μαντζαρη σλουκα και το κακο συναπαντημα).
ελληνικο μπασκετ τελος πλεον σε συλλογικο επιπεδο τουλαχιστον.σε καμια 5ετια βλεπουμε
Για να μην είναι σε καλή φυσική κατάσταση πάει να πως δεν προπονείται σωστά και αρκέτα.Οι διακόπουλες στην Μύκονο δεν ξέρω αν τον ωφελούν αγωνιστικά.Αναρωτιέμαι μήπως παίζει φέτος μόνο και μόνο για να μη χάσει τα φράγκα.
 

ntany223

Μέλος
Εγγρ.
17 Ιουν 2012
Μηνύματα
2.634
Κριτικές
2
Like
22
Πόντοι
16
Από Μητσικώστα.
Γιατί οι βάζελοι παίζουν χαρτιά με 39 φύλλα?
Γιατί τους λείπουν οι...... κούπες.
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
γαυρος ειμαι.δεν εχω καμια διαθεση να κοροιδεψω αλλωστε στο μπασκετ και εμεις που ειμαστε ''φαβορι'' εχουμε τα χαλια μας.
o διαμαντιδης φιλε δεν βαριεται καθολου.απλα δεν μπορει πλεον.ειναι ο πιο αργος παικτης του παναθηναικου μετα τα σεντερ.ακομα και το φωτση που τον λενε τελειωμενο μερικοι εγω πιστευω οτι ειναι ψιλομπουρδες αφου παιζει και προσφερει περισσοτερο απο το διαμαντιδη πλεον και ας ειναι και αυτος σχεδον στο τελος πλεον ....ο διαμαντιδης ειναι σε χειροτερη κατασταση απο το φωτση.εχει ηδη τελειωσει απο περσυ. ο διαμαντιδης απο φυσικη κατασταση ειναι ενα ματσο χαλια πραγματικα.εχει το μυαλο βεβαια και τη ψυχολογια αλλα αμα ηταν μονο μυαλο το μπασκετ θα εβγαινε ΜVP ο αινσταιν.
παντως και τα αλλα γκαρντ(πλην ισως του μπλουμς) για να ειμαι ειλικρινης δεν δειχνουν να ειναι σε καλυτερη κατασταση απο το διαμαντιδη.πχ ο παπας σερνοταν παλι.αυτος ο ραιτ θα φυγει νυχτα
τα γκαρντ που παιζουν  σε μας και σε σας πλην του λαφαγιετ ειναι πλεον αστειοι...(βαζω και το σπανουλη και το διαμαντιδη μεσα και τους διεθνεις μαντζαρη σλουκα και το κακο συναπαντημα).
ελληνικο μπασκετ τελος πλεον σε συλλογικο επιπεδο τουλαχιστον.σε καμια 5ετια βλεπουμε
τυπε τα χρονια περνανε για ολους
 

liakosartaki

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2013
Μηνύματα
161
Like
0
Πόντοι
1
τυπε τα χρονια περνανε για ολους
ναι ισχυει αλλα οπως κανεις λιφτινγκ προσωπου κανεις και λιφτινγκ ομαδας.οι προεδροι και οι περιξ των δυο ομαδων εχουν βαλθει να ξεφτιλησουν και να εκθεσουν τους παλιους παικτες...
 

apolyto_arseniko

Ενεργό Μέλος
Εγγρ.
2 Μαρ 2008
Μηνύματα
77.467
Like
220
Πόντοι
866
ναι ισχυει αλλα οπως κανεις λιφτινγκ προσωπου κανεις και λιφτινγκ ομαδας.οι προεδροι και οι περιξ των δυο ομαδων εχουν βαλθει να ξεφτιλησουν και να εκθεσουν τους παλιους παικτες...
αυτο επειχηρησε να κανει ο τρακης τυπε
να φερει καλαθη σαν διαδοχο διαμαντιδη που σταματαει λιγικα το καλοκαιρι
 

liakosartaki

Μέλος
Εγγρ.
15 Απρ 2013
Μηνύματα
161
Like
0
Πόντοι
1
Για να μην είναι σε καλή φυσική κατάσταση πάει να πως δεν προπονείται σωστά και αρκέτα.Οι διακόπουλες στην Μύκονο δεν ξέρω αν τον ωφελούν αγωνιστικά.Αναρωτιέμαι μήπως παίζει φέτος μόνο και μόνο για να μη χάσει τα φράγκα.
η προπονηση οντως σε διατηρει σε μια καλη κατασταση οσο μεγαλωνεις παντως εχει σημασια και το σκαρι του καθε παικτη.πχ ενας αθλητικος παικτης οπως ο φωτσης ή ο πριντεζης ακομα και οταν γερασουν και χασουν λιγη απο τη φυσικη τους κατασταση θα εξακολουθουν να παραμενουν μαχιμοι.οι παικτες ομως που ειχαν παντα χειροτερα αθλητικα προσοντα οταν πλησιασει η ωρα να αποσυρθουν θυμιζουν παλαιμαχους παικτες.
παντως η αληθεια ειναι οτι και ο παο στο δημιουργικο κομματι πλην του διαμαντιδη δεν φροντισε να παρει κανεναν...ετσι παλι αναγκαστηκε παλι η ομαδα να παιζει 25 λεπτα μ.ο. ο αλλος παλι.
και οι δυο ομαδες επελεξαν να ζησουν και να πεθανουν μονο με το σπανουλη και το διαμαντιδη. και θα το πληρωσουν συντομα ετσι οπως παει...
 

kironas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
Περυσι που εγραψα για Διαμαντιδη εφαγα πετρες.
Βλεπω πως το αντιλαμβανονται ολοι σιγα σιγα.καλο αυτο.

Το θεμα ειναι να γινει ομαλα η μεταβαση στη μετα Διαμαντιδη εποχη.
Δηλαδη μη το παρατησει ο ιδιος,να δεχτει πως θα καθεται στο παγκο και να δινει πραγματα 10-15 λεπτα (που μπορει να δωσει)
 

kironas

Μέλος
Εγγρ.
20 Ιουλ 2006
Μηνύματα
2.600
Κριτικές
1
Like
4
Πόντοι
16
Απο τωρα το φ-4 ειναι το εξης.
Ρεαλ
Τσσκα
Μια τουρκικη
Και μια εκ των Μακαμπι-Οσφπ
 

Stories

Νέο!

Stories

Top Bottom