Αυτά από κοντά, όπως τόλμησε και ο τσιλιμπίθρας και τις έφαγε παπάρα![]()
![]()
![]()
![]()
Άλλο σου λέω, άλλο μου απαντάς. Ξαναδιάβασε και ξαναέλα, χωρίς άσχετα.
Αυτά από κοντά, όπως τόλμησε και ο τσιλιμπίθρας και τις έφαγε παπάρα![]()
![]()
![]()
![]()
Nayomi κοπρολαγνία παρέχεται στο πρόγραμμα ή πρέπει να πληρώσω εξτρά;
το κάνω κι από δω δεν χρειάζεται να έρθεις

are you talking to me???
Άλλο σου λέω, άλλο μου απαντάς. Ξαναδιάβασε και ξαναέλα, χωρίς άσχετα.
Για να σε παραθέτω.

ξέρει και ενγγγγλέζικα ο επιδειξιομανης![]()
![]()
![]()
![]()
εσύ μου λες να μην γράφω και να χωθώ στη φωλιά μου ρε στόκε.
Πολλά δεν είπες; Μάθε να βάζεις ένα τέλος. Και να φέρεσαι.
Ξαναλέω: Πολλά δεν είπες; Άντε στην φωλιά σου.
Άλλο σου λέω, άλλο μου απαντάς. Ξαναδιάβασε και ξαναέλα, χωρίς άσχετα.
απειλη ηταν αυτο συντροφε;;;
εχεις γαμηθει στις selfies κ μιλας και για επειδηξη...!
IQ κουνουπιου
άσε αγορίνα και κάποιος θα μας βγάλει και μας όπως μας αξίζεινα σου στειλω 10 ευρω να πας να γαμηθεις;ζηλεύεις. Εδώ δεν έχω βάλει σέλφιες και φυσικά ούτε θα ξαναδείτε φωτό μου. Αυτά στα μοντέλα και στους φωτογράφους σας![]()
![]()
![]()
άσε αγορίνα και κάποιος θα μας βγάλει και μας όπως μας αξίζει
να σου στειλω 10 ευρω να πας να γαμηθεις;

εμενα ρωτας;που να πάω![]()
εμενα ρωτας;

να πάω να γαμηθώ με ποιον και τι να τα κάνω τα 10 ευρώ. Μαλάκες θα σκάσετε χι χι χι![]()
![]()
Να του τα δώσεις.
προφανώς έχουμε πήξει στη μαλακία όλοι 
με κανενα σκυλο της ρατσας σουνα πάω να γαμηθώ με ποιον και τι να τα κάνω τα 10 ευρώ. Μαλάκες θα σκάσετε χι χι χι![]()
![]()
ζηλεύεις. Εδώ δεν έχω βάλει σέλφιες και φυσικά ούτε θα ξαναδείτε φωτό μου. Αυτά στα μοντέλα και στους φωτογράφους σας![]()
![]()
![]()
άσε αγορίνα και κάποιος θα μας βγάλει και μας όπως μας αξίζει
με κανενα σκυλο της ρατσας σου

χέστηκαοτι πεις κουκλιτσα
βαρεθηκα