Τι να μας πει το γατάκι...εδώ έχουμε τον μάστερ nofapper....
[video]http://www.vice.com/gr/read/o-antras-pou-den-aunanistike?utm_source=facebook&utm_medium=cpc&utm_campaign=promo[/video]
Μερικές παρατηρήσεις σχετικά με τη συνέντευξη:
Πόσο συχνά αυνανιζόσουν, πριν απ’ αυτό;
Καθημερινά. Όπως είπα πριν, κατέληξε να είναι απαραίτητο,
γιατί κάθε φορά που αγχωνόμουν, ένιωθα την ανάγκη να κλειστώ στο δωμάτιό μου και να μαλακιστώ ή να κάνω σεξ. Ακόμα και ο ύπνος μου, ήταν εξαρτώμενος απ’ αυτό. Το να χύσω πριν κοιμηθώ, είχε γίνει συνήθειο. Μάλλον, θα έπρεπε να έχω και άλλους τρόπους να αντιμετωπίζω τα προβλήματα της ζωής, από το να στραγγίζω, κάθε φορά, τ’ αρχίδια μου.
Αυτή η αποχή, συμπεριλάμβανε και το σεξ;
Καθόλου εκσπερμάτωση. Ούτε αυνανισμός, ούτε σεξ.
Φανταστείτε σε τι επίπεδο μαλακίας έχει φτάσει ο άνθρωπος, που θεωρεί ότι είναι ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ το να μαλακιστεί με το να κάνει σεξ. Το ότι κοιμάσαι σαν πουλάκι μετά το γαμίσι, το θεωρεί κάτι σαν εξάρτηση, όχι ότι κοιμάσαι γλυκά επειδή είσαι ικανοποιημένος. Έτσι λέει αντιμετώπιζε τα προβλήματα της ζωής!!!!
Ποια είναι τα σχέδια σου τώρα, σχετικά με τον αυνανισμό; Πίσω στον παλιό, καλό σου εαυτό ή θα αλλάξεις συνήθειες;
Μα ακόμα κι αν δεν μαλακίζεται, η μαλακία του έχει πειράξει τον εγκέφαλο σε τέτοιο βαθμό που ακόμα κι αν δεν ξαναγγίξει το πουλί του η βλάβη έχει γίνει πια μόνιμη. Βέβαια έχει ένα οικονομικό όφελος, δεν θα πληρώνει τίποτα σε γαμίσια, εξόδους σε μέρη που συχνάζουν γκόμενες κλπ. Μέχρι να τα φάει όλα στους ψυχίατρους.
Όταν πέρασαν οι 100 μέρες τις επιτυχίας, πόσο σου πήρε για να τον ξαναπαίξεις; Έκανες κάποια προετοιμασία;
Η τελευταία μέρα ήταν η καλύτερη. Ήταν ο τελικός του Παγκόσμιου Κυπέλλου, και τον είδα με ένα φίλο. Όταν έφυγε, έκανα γυμναστική και καθάρισα το σπίτι.
Ξυρίστηκα με την ησυχία μου, σε όλο μου το σώμα, και περιποιήθηκα τον εαυτό μου, για ‘μένα. Έκανα ποδήλατο, για να περάσει η ώρα, και μετά, κοντά μεσάνυχτα, βγήκα με τους φίλους μου για ποτό. Ο συγκάτοικός μου, έλειπε από το σπίτι, για να μπορώ να κάνω όση φασαρία ήθελα. Ευχαρίστησα κάποιους ανθρώπους στο Twitter, και όταν ήρθε η ώρα, γδύθηκα και το ευχαριστήθηκα για ακόμα μια φορά. Μου πήρε μόλις λίγα λεπτά, και το τελείωμα ήταν εκπληκτικό.
Με λίγα λόγια, ετοιμάστηκε για ραντεβού με τον εαυτό του!!! Έχουμε τρελαθεί τελείως; Και καλά, αυτός ο ΜΑΛΑΚΑΣ (με όλη τη σημασία της λέξης) κάνει μπάνιο, ξυρίζεται, αρωματίζεται για να την παίξει. Γιατί του αξίζει συνέντευξη σε δημοσιογράφο κι όχι συνέντευξη με Ψυχίατρο;