Ειδες ρε ιποοτη κατι ανωμαλοι που κυκλοφορουν;Ναι!ρε,φιλαρα...εσυ,πως χυνεις???κανονικα???![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Ειδες ρε ιποοτη κατι ανωμαλοι που κυκλοφορουν;Ναι!ρε,φιλαρα...εσυ,πως χυνεις???κανονικα???![]()
Εγω ειμαι αδερφαρα ρε?Εσυ γουσταρεις να γλυφεις πουτσες !!!Εγω μονο γυναικες γαμαω παλιολουγκρα του ελεους!Ρε,φιλε!!!!!!!!!!!!εσυ παντα μου την βγαινεις,με κοκκινο!σαλτα γαμησου!!!κομπλεξα,αδελφαρα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ρε μεγαλε και γαμω τις φασεις σκεφτηκες απο το να μαζευομαστε και να βλεπουμε μπαλα καλυτερα να παιζει ο ενας το καβλι του αλλου εισαι ωραιοοοοοος!2/8 θα είμαι μόνος… γουστάρω φίλους από 20 -50 να έλθετε σπίτι μου, να καθίσουμε.. τσαντούλα, προστυχόλογα, και άλλα, και πολύ ΜΑΛΑΚΙΑ! και ΧΥΣΙΜΟ!αρκετο…. όποιος γουστάρει ας στείλει μήνυμα……![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Βεβαια ρε,μπαλλα βλεπουν οι αδερφες!Οι αληθινοι αντρες τον παιζουν ο ενας του αλλουνου!!!Ρε μεγαλε και γαμω τις φασεις σκεφτηκες απο το να μαζευομαστε και να βλεπουμε μπαλα καλυτερα να παιζει ο ενας το καβλι του αλλου εισαι ωραιοοοοοος!
Θα λειπουν οι γονεις σου και θα ξεσαλωσεις;2/8 θα είμαι μόνος… γουστάρω φίλους από 20 -50 να έλθετε σπίτι μου, να καθίσουμε.. τσαντούλα, προστυχόλογα, και άλλα, και πολύ ΜΑΛΑΚΙΑ! και ΧΥΣΙΜΟ!αρκετο…. όποιος γουστάρει ας στείλει μήνυμα……![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

*P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *P *PΕγω ειμαι αδερφαρα ρε?Εσυ γουσταρεις να γλυφεις πουτσες !!!Εγω μονο γυναικες γαμαω παλιολουγκρα του ελεους!
Αντε να βρεις τον λιλα να κανετε χωριο ξεφτιλισμενε.

Ελα,ρε Φιλε!εκει,κολλας?????Κάτσε ρε τύπε...αλληλομαλακία λέγεται το θρεντ...όχι ομαδική μαλακία... ;)

Λοιπόν μάγκες! όσοι γουστάρετε ΜΑΛΑΚΙΑ! ομαδική στης 27/7/2014 σπίτι μου… στείλτε μήνυμα… ΑΝΤΡΕΣ! όμως και μόνο ΜΑΛΑΚΙΑ! ομαδική… θα τσεκαρωνται τα άτομα πρώτα τηλ/κως… οκ….ελατε,για πολύ ΧΥΣΙΜΟ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ελα,ρε Φιλε!εκει,κολας?????![]()
![]()
![]()
Τα παντα,φιλε!απο Σουβλάκια,πιτσα,μεχρη και ΣΟΥΣΣΙ!!!!Θα 'χει και πίτσα;

Τι λέει το άτομο!Λοιπόν μάγκες! όσοι γουστάρετε ΜΑΛΑΚΙΑ! ομαδική στης 27/7/2014 σπίτι μου… στείλτε μήνυμα… ΑΝΤΡΕΣ! όμως και μόνο ΜΑΛΑΚΙΑ! ομαδική… θα τσεκαρωνται τα άτομα πρώτα τηλ/κως… οκ….ελατε,για πολύ ΧΥΣΙΜΟ!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Εσυ..ξερεις,ρε καυλα??????Κολλάω στο ότι ανεβάζεις φωτό,από συγκεκριμένο προφίλ και GYM....του Διαμαντή....του Γιάννη και του Οδυσσέα....ξέρεις εσύ... ;)
Φίλε πάρ'το λίγο αλλιώς...την άλλη φορά δεν σου είπα τίποτα...τέλος από εμένα...![]()
Τύπε δηλαδή γνωρίζεις προσωπικά κάποιους από αυτόυς που βάζει ο ιπποτης; Απο πού τους αναγνώρισες, από τον κώλο ή από το πουλί;
