Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
50????? 20 κ πολλα ειναι!
20 κ θα μου δωσει κ ρεστα κ all included μη χεσω!
ρε παιδια αυτα ειναι σαπάκια μιλάμε........με δυο μπυρες τα πηδαει κανεις αυτα! ειναι ντροπη να σκαμε και φταλε.............ειναι γκομενες τωρα αυτες? οτι γουστο και να εχει κανεις δηλαδη!
και να πληρωνω εκει χαχαχαχαχα
Έτσι το λένε τώρα
δεν υπαρχει σωστος η λαθος εδω......οπως το αντεχει ο καθένας το θεμα ειναι.,,και οικονομικα και σε βαση αρχων.......απλα την γνωμη μου λεωπερίπου σωστός
δεν υπαρχει σωστος η λαθος εδω......οπως το αντεχει ο καθένας το θεμα ειναι.,,και οικονομικα και σε βαση αρχων.......απλα την γνωμη μου λεω
χαχαχααχα αυτο ειναι ενα θεμα ναι.........χαχαχαχα'Απλα σου λέω ότι είναι τα ίδια περίπου έξοδα... και δεν νομίζω ότι θες να τις κυκλοφορήσεις
χαχαχααχα αυτο ειναι ενα θεμα ναι.........χαχαχαχα
Τι κυτταρίτιδα είναι αυτή ρε μάγκες???Ποοοοοοοοο και ήθελα και να πάρω..Καλύτερα που είχε 2-3 φωτο στην αρχή τώρα γέμισε και είναι πολύ πιο χάλια απ΄οτι φαινόταν...80??? ούτε 10 σε μπουρδέλο..

Μολις τελειωσε συναντηση με Σοφια στο σπιτι μου. (μενουμε κοντα)
Απο κοντα ειναι καλυτερη απο τις φωτο. Παροτι στο Μamba ειναι Ελληνιδα. Καθαρη και ευγενικη, ανθρωπος που μπορεις να πεις και 2 κουβεντες. Στα του αγωνα ... Βαθια πιπα, γλυψιμο @@, δεχεται γλωσοφιλα, γλυψιμο στις τρυπουλες της... Αντεχει το σφυροκοπημα. Τιμη? Απο 100 ξεκινησε αλλά χωρις πολλα παζαρια πηγε στα 80. Θα το ξανακανα για Long time με συμφερουσα τιμη

Μπράβο ρε φίλε….άξιος…άξιος!!!! έδωσες και 80 !!! και σχεδιάζεις και long-time συνάντηση μαζί της…
Αλλά εκείνο που με εντυπωσίασε είναι ότι δέχεται….. γλυψιμο στις τρυπουλες της… παναγία μου!!!…το έκανες κι αυτό ?![]()
![]()
Άβυσσος η ψυχή του ανθρώπου…τι άλλο να πω![]()

το δεύτερο (το πιο καινούργιο) σετ από φωτογραφίες που είδα σήμερα, δεν έπρεπε να το ανεβάσει τουλάχιστον μερικές φωτογραφίες που τη δείχνουν από πισω, καλά δεν τις είδε πριν τις ανεβάσει; μόνο κολακευτικές δεν είναι