Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
To "δεν φαινοταν για βιζιτα" μην το πολυλες...Καμία δεν φαινεται για βιζιτα,αλλα πόσες κοπελιτσες της διπλανης πόρτας είναι....Αλλωστε το βίζιτα εχει και την εννοια του "σημερα με γαμας και με πληρωνεις και σου βγαζω γουστα"..δεν χρειαζεται να εχει αγγελια και να πηγαινει με 10 την ημερα..Αν με πιανεις τί εννοω...Ασε που παιζει να ειναι κι αλλα..πχ φιλες απο τις χορευτριες στα μαγαζια που πανε και κανουν τετοια μικρα σκηνικα (σιγα και τι εκανε)...το marketing σε αυτο το χωρο δεν ειναι μόνο μια απλη διαφημιοση αδερφε...Φίλε δεν φαινόταν για βίζιτα. Μια χαρά κοπέλα ήταν. Αλλωστε δεν έπαιξε κανένα άλλο σκηνικό. Ήπιαν το ποτάκι τους και χαίρεται και μεις με την ψωλή πέτρα.
Αλλα εχω ενα παραπονο απο το μαγαζι...τοσες φορες πηγα...μια βυζοαννανεωση...Παλια ήταν και η μισελ τεκερο..(καλα,αυτο ηταν θηριο)...αλλα 2-3 τζουλιες ακομη και θα εκαναν καποιους απο μας,να ξημεροβραδυαζομαστε εκει..
Συμφωνω απολυτα....Μαλλον εχουμε τον ιδιο τροπο σκεψης... ;)Τό δυνατό βυζί είναι μεγάλη αρχοντιά στή γυναίκα φίλε συμφωνώ. Γκόμενες ακόμα καί καύλες κορμάρες αλλά μέ μικρό βυζί νιώθουν κόμπλεξ άμα μπεί βυζούμπα στόν χώρο τους, πρόσεξε πώς ζαρώνουν στήν αρχή και μετά αντιδρούν αρνητικά στήν πρώτη ευκαρία. Δέν είναι τυχαίο πού πλούτησαν οί βυζομάστορες πλαστικοί παγκοσμίως.
1.κανε μια περιγραφη της κοπελαςΠαιδια πηγα σημερα στο Le cabaret για να βρω μια Νικόλ που την ειχα δει πριν αρκετους μηνες και μου ειχε αφησει τις καλυτερες εντυπωσεις. δεν πατησα για καιρο στο μαγαζι και σημερα ελειπε. ξερετε μηπως αν δεν δουλευε τη συγκεκριμενη μερα ή αν εφυγε οριστικα; πλιζ βοηθηστε!! και τι δε θα δινα για την ξαναβρω
Μία που είναι Ελληνίδα από τη Ρόδο;Η κοπελα ηταν ξανθια ψηλη και χωρις τα τακουνια με πολυ ομορφο προσωπο καπως γλυκο. απο σωμα δεν ειχε κατι το αξιοσημειωτο, οπως οι περισσοτερες ειχε ενα πολυ καλο σωμα.
Λοιπον απο τις κοπελες δεν εμεινα ευχαριστημενος, μια ονοματι ευα που εχω κανει αρκετες φορες πριβε μαζι της ηταν εκει (ευτυχως) αλλα οι αλλες πολυ ουδετερες προς το κακο. Για μια Σιμονα ακουσα οτι κανει εξαιρετικο χορο και για μια καινουργια την Ελιζα (ή Λιζα). Κατα αλλα τιποτα. θα ξαναπαω τη παρασκευη που μαζευει κοσμο μπας και φερει καλυτερες κοπελες
Ρε μαν και εσύ έπρεπε να ρωτήσεις στο μαγαζί αφού ήσουν εκεί.βοηθηστε μαγκες οποιαδηποτε πληροφορια ειναι χρησιμη
Eννοεται αυτο....Οσα περισσοτερα αφηνεις,τοσο πιο κουκλος εισαι....δεν πας να σαι και 150 κιλα και απλυτος...αν τ ακουμπας γι αυτες εισαι ο Μπραντ ΠιτΈχετε παρατηρήσει ότι είτε είναι όμορφοι είτε άσχημοι οι πελάτες, είναι για τις στριπτιτζούδες όλοι ίσα κι όμοια;![]()
Έχετε παρατηρήσει ότι είτε είναι όμορφοι είτε άσχημοι οι πελάτες, είναι για τις στριπτιτζούδες όλοι ίσα κι όμοια;![]()
Για να περάσεις πολύ καλά θα πρέπει να ξοδεύεις ή πολλά ή "καθόλου".