madoka
Μέλος
- Εγγρ.
- 24 Ιουλ 2013
- Μηνύματα
- 1.154
- Like
- 0
- Πόντοι
- 16
εσενα ειληκρινα δεν θελω να σε πηδηξω
δε ξερω αλλα δε μου κανεις το κλικ
ομως σε βγαζω αυριο για καφε
ετσι θελω να κανω ενα μπαρος τεστ![]()
Χέστηκα τι κλικ σου κάνω. Μόνο τον νέο θα συναντήσω για ευνόητους λόγους και τέλος τα ραντεβουδάκια από ΄δω μέσα.




