Αυτό το τριήμερο τυχαίνει να είμαι και εγώ Βουκουρέστι...σιγά να μην σχίζουν και τα ρούχα τους όταν βλέπουν έλληνα"""Απ: Ρουμανία
« Απάντηση #1229 στις: σήμερα στις 22:45 »
Παράθεση από: lycienr στις 12/04/13, 17:05
Παιδιά γύρισα μόλις σήμερα το μεσημέρι από Βουκουρέστι
τα κορίτσια έχουν ξεσαλώσει, βλέπουν έλληνα κι ορμάνε !
ειδικά αν φοράει κουστούμι, κάνουν κανονικό πέσιμο, κοανονικότατο
όσοι είστε ανενεργοί και μαραζώνετε εδώ κάτω, μαζέψτε τα και βρείτε έναν τρόπο να ανεβείτε
η ελληνική παροικία σκίζει και δέρνει στο Βουκουρέστι ! και οι πρώτοι μάγκες !
ΑΝΤΕ ΚΑΙ ΜΠΑΙΝΕΙ Η ΑΝΟΙΞΗ ! ΒΑΛΤΕ ΠΛΑΤΗ ΑΓΑΠΟΥΛΕΣ !!!"""""""

Η ελληνική παροικία πάντως εδώ όντως είναι δύναμη.
.Τωρα σχετικα με το οτι οι γκομενες αν ακουσουνε Ελληνας τρεχουνε απο πισω του ειναι σεναριο επιστημονικης φαντασιας.Οι Ρουμανοι οπως και οι ντοπιοι εδω στην ΠΜΡ ψιλο
δεν ειναι ανικανοι σαν τους Ρωσσους της Αγιας Πετρουπολης.Γιατι η γκομενα να διαλεξει τον Ελληνα?Αφου να πηδηχτει μπορει να βρει και ενα ντοπιο

κρίμα που δεν είχες τον κολλητό σου τον δημητρακι με τη φουστανέλα να γυρίζει τον οβελία