Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
μαλλον θα βαλεις τα κλαματα....Ανοιξτε και κανα θρεντ με ρώσικο ντύσιμο να λιώσουμε στο γέλιο ..
"κρεμάστηκε "Ο Νικος κρεμάστηκε στη Σιβηρία :'( :'( :'( :'(
βασικά η ρώσικη σχολή είναι μία πολύ καλλή σχολή ρεαλιστών, μπορεί η καλύτερες ταινίες να τις κάναν αντι-σοβιετικοί, αλλά η μη καταστροφή αυτής της σχολής(ο Μπαλαμπάνοφ την εκπροσωπεί) σώθηκε λόγω της σοβιετικής ένωσης, μιας και προστάτεψε άθελά της , τον πολιτισμό της μετέπειτα χώρας από αμερικάνικες παρεμβολές. Το σενάριο το διάβασα μάλλον δεν πρόκειται να την δω(η καρδιά τα έπαιξε) μπορεί σε κάποιους μήνες ή χρόνια δεν ξέρω. πάντως από την Ρωσία μπορείς να βρεις ταινίες που δεν γυρίστηκαν για να εμπορικές πλέον(και οι ταινίες τέχνης εμπορικές είναι αλλά για συγκεκριμένο κοινό) με αποτέλεσμα να βγαίνου στον γκρί χώρο που πλέον δεν βλέπεις, αυτόν που είναι προσιτός για τους περρισσότερους, αλλά αρκετά σοφιστικέ για να αποτελέσει μέρος της κουλτούρας. σιχαίνομαι όταν βλέπω πάντως ελληνικές ταινίες οι περισσότερες σε κάνουν να θές να ξεχάσεις το που γεννήθηκες. Απλές αντιγραφές μες τα κόμπλεξ, οι ξένες και αυτές έχουν υποπέσει στα δόντια της εμπορικής ταινίας, δεν έχω κάτι κατά του εμπορίου, να μην παρεξηγηθούμε εδώ, αλλά δεν είναι σωστό να τα θυσιάσεις τα πάντα για αυτό.ο ρωσικος κινηματογραφος εχει βγαλει πολλα απο τα αριστουργηματα της εβδομης τεχνης.απο την εποχη του αιζενσταιν εως και σημερα θα ελεγα.στον συγχρονο ρωσικο σινεμα συνοπτικα απο την δεκαετια του 80 περα απο ταρκοφσκι κ.α. η ταινια που ξεχωρισε για μενα ειναι το "come and see".τεραστια ταινια του 1985 απο τις μεγαλυτερες πολεμικες-αντιπολεμικες ταινιες που εχουν γινει ποτε.ο σκηνοθετης λεγεται ελεμ κλιμοφ και η ταινια ισως να προβαλεται που και που σε αιθουσες των αθηνων.σχετικα με τον συγχρονο ρωσικο κινηματογραφο ψαξτε να δειτε την ταινια "war" του σκηνοθετη balabanov γυρισμενη το 2002 σχετικα με τον πολεμο στην τσετσενια.ωμη ρεαλιστικη ταινια καταπληκτικη.υπηρχε σε dvd-club.επισης μια αλλα ταινια του balabanov ειναι το φορτιο 200.σοκαριστικη ταινια βασισμενη σε αληθινα περιστατικα.αυτα εν ολιγοις...επισης θελω να δω τη ταινια του κουροσαβα σε ρωσικη γλωσσα που πηρε το οσκαρ το 1975 το "dersu uzala".υπαρχει σε dvd club αθηνα.
τυπε ποτε δεν ημουν υπερ της ομαδοποιησης στην τεχνη γενικως.πιστευω πως ο μπαλαμπανοφ ειναι απλως ενας ανεξαρτητος σκηνοθετης που δινει βαση στον ωμο ρεαλισμο και καλα κανει αναλογα με το αποτελεσμα παντα...βασικά η ρώσικη σχολή είναι μία πολύ καλλή σχολή ρεαλιστών, μπορεί η καλύτερες ταινίες να τις κάναν αντι-σοβιετικοί, αλλά η μη καταστροφή αυτής της σχολής(ο Μπαλαμπάνοφ την εκπροσωπεί) σώθηκε λόγω της σοβιετικής ένωσης, μιας και προστάτεψε άθελά της , τον πολιτισμό της μετέπειτα χώρας από αμερικάνικες παρεμβολές. Το σενάριο το διάβασα μάλλον δεν πρόκειται να την δω(η καρδιά τα έπαιξε) μπορεί σε κάποιους μήνες ή χρόνια δεν ξέρω. πάντως από την Ρωσία μπορείς να βρεις ταινίες που δεν γυρίστηκαν για να εμπορικές πλέον(και οι ταινίες τέχνης εμπορικές είναι αλλά για συγκεκριμένο κοινό) με αποτέλεσμα να βγαίνου στον γκρί χώρο που πλέον δεν βλέπεις, αυτόν που είναι προσιτός για τους περρισσότερους, αλλά αρκετά σοφιστικέ για να αποτελέσει μέρος της κουλτούρας. σιχαίνομαι όταν βλέπω πάντως ελληνικές ταινίες οι περισσότερες σε κάνουν να θές να ξεχάσεις το που γεννήθηκες. Απλές αντιγραφές μες τα κόμπλεξ, οι ξένες και αυτές έχουν υποπέσει στα δόντια της εμπορικής ταινίας, δεν έχω κάτι κατά του εμπορίου, να μην παρεξηγηθούμε εδώ, αλλά δεν είναι σωστό να τα θυσιάσεις τα πάντα για αυτό.
τρομερο...Η ΣΦΑΓΗ ΣΤΙΣ ΣΚΑΛΕΣ ΤΗΣ ΟΔΗΣΣΟΥ! ΤΑ ΠΙΟ ΣΥΓΚΛΟΝΙΣΤΙΚΑ ΠΛΑΝΑ ΣΤΗΝ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΟΥ ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΟΥ ΜΕ ΤΗΝ ΠΙΟ ΑΓΩΝΙΩΔΗ-ΤΡΑΓΙΚΗ ΜΟΥΣΙΚΗ! (11η Συμφωνία Σοστακόβιτς: 2ο μέρος: 9 Ιανουαρίου (1905), Η Ματωμένη Κυριακή!
Άκου όταν είπα είναι γενικά μία σχολή ρεαλιστών, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ανεξάρτητοι ρεαλιστές, καλλιτεχνικοί, ή κωμικοί ότι άλλο αλλά βάσει το πως διαμορφώθηκε η τέχνη αυτή στη Ρωσσία μιλάμε για μία ιδιότροπη σχολή ρεαλιστών, πχ ταινίες τύπου χόλυγουντ από Ρωσσία είναι φαινόμενο που δεν συναντάται συχνα, αν και διαβάζοντας το σενάριο του φορτίου δεν είναι ρεαλιστικό ακριβώς μιας και έχει πολλά μέρη από ταινίες τέχνης(χαρακτήρες πχ που αντιπροσωπεύουν κάτι παραπάνω από τον ρόλο τους) αλλά άμα με ρωτήσεις συμφωνώ μαζί σου και θα ήθελα να δω μία πιο λάϊτ ταινία του αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.τυπε ποτε δεν ημουν υπερ της ομαδοποιησης στην τεχνη γενικως.πιστευω πως ο μπαλαμπανοφ ειναι απλως ενας ανεξαρτητος σκηνοθετης που δινει βαση στον ωμο ρεαλισμο και καλα κανει αναλογα με το αποτελεσμα παντα...
εδω κανεις λαθος.η ταινια ειναι βασισμενη σε αληθινα περιστατικα.Άκου όταν είπα είναι γενικά μία σχολή ρεαλιστών, δεν σημαίνει ότι δεν υπάρχουν ανεξάρτητοι ρεαλιστές, καλλιτεχνικοί, ή κωμικοί ότι άλλο αλλά βάσει το πως διαμορφώθηκε η τέχνη αυτή στη Ρωσσία μιλάμε για μία ιδιότροπη σχολή ρεαλιστών, πχ ταινίες τύπου χόλυγουντ από Ρωσσία είναι φαινόμενο που δεν συναντάται συχνα, αν και διαβάζοντας το σενάριο του φορτίου δεν είναι ρεαλιστικό ακριβώς μιας και έχει πολλά μέρη από ταινίες τέχνης(χαρακτήρες πχ που αντιπροσωπεύουν κάτι παραπάνω από τον ρόλο τους) αλλά άμα με ρωτήσεις συμφωνώ μαζί σου και θα ήθελα να δω μία πιο λάϊτ ταινία του αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
κι ας έχει κόψει αρκετά από το κείμενοαπό τρία σάιτ: είπα δεν μπορώ να το δω τώρα μπήκα στον κόπο να δω γιατί είναι ορίστε τα σάϊτ:εδω κανεις λαθος.η ταινια ειναι βασισμενη σε αληθινα περιστατικα.
που διαβασες το σεναριο του φορτιου?πως και μπηκες στον κοπο αυτο?αν αλες αληθεια γιατι εδω δεν ξερω τι να πιστεψω πλεον...
ολη η ταινια ειναι βασισμενη σε αληθινα περιστατικα που ελαβαν χωρα στην πρωην εσσδ.εχω διαβασει κριτικες απο την ταινια.από τρία σάιτ: είπα δεν μπορώ να το δω τώρα μπήκα στον κόπο να δω γιατί είναι ορίστε τα σάϊτ:
εγώ δεν λέω πράματα που δεν μπορώ να τα βασίσω πουθενά, και στην στιγμή να μην μπορώ μετά θα μπορώ
παρεπιπτόντως έχωω το προφίσιενσυ, γιατί χωρίς τις γνώσεις στην αγγλική δεν θα μπορουσα να τα διαβάσω.
πάρε και ένα ακόμα που τώρα βρήκα:
βάσει του πρώτου τα πραγματικά γεγονοτα παίζει να είναι μόνο τα φορτία των φερέτρων και ο πόλεμος γιατί μοιζει πολύ
με μία αμερικάνικη ταινία(το πραγματικό γεγονός δεν αναφέρεται ποιο είναι) μπορεί και να είναι όλη η ταινία βασισμένη
σε πραγματικό γεγονός.
για τα περί τέχνης διάβασε το πρώτο σάϊτ που σου έστειλα.
αλλά όπως είπα την ταινία θα την έβλλεπα μόνο με γυναίκα που θα ήθελα και θα σκόπευα να παντρευτώ χρειάζεσαι σταθερές βάσεις
για να ξεπεράσεις το τράυμα.