Ο κόσμος του ποδοσφαίρου είναι μια μικρογραφία της κοινωνίας μας, το ξέρω δεν λέω κάτι νέο αλλά πραγματικά ισχύει. Θα πρέπει να ξεκαθαρίσουμε μέσα μας τι ακριβώς ψάχνουμε με την ενασχόληση μας με τον χώρο του αθλητισμού, θέλουμε να βλέπουμε το χ,ψ άθλημα; χαιρόμαστε το παιχνίδι; θέλουμε να είμαστε με μια συγκεκριμένη ομάδα ανεξάρτητα από τα αποτελέσματα; θέλουμε να είμαστε με τους νικητές; θέλουμε να κερδίζουμε και να δέρνουμε και τον αντίπαλο; θέλουμε να την λέμε σε διάφορους μα βάση αυτά που γίνονται στο γήπεδο; θέλουμε να εκτονώνουμε την ενέργειά μας;
ο κατάλογος είναι ατελείωτος και ας βάλει ο καθένας όποιο άλλο ερώτημα θέλει
το μόνο σίγουρο είναι πως από όποια οπτική και να βλέπει κανείς τα αθλητικά πράγματα (αφού μιλάμε για την κατηγορία αυτή) υπάρχουν χιλιάδες πράγματα να αντιπαραθέσει σε κάποιον που έχει άλλη άποψη... και η πλάκα είναι πως από την λογική του θα έχει δίκιο...
ο κατάλογος είναι ατελείωτος και ας βάλει ο καθένας όποιο άλλο ερώτημα θέλει
το μόνο σίγουρο είναι πως από όποια οπτική και να βλέπει κανείς τα αθλητικά πράγματα (αφού μιλάμε για την κατηγορία αυτή) υπάρχουν χιλιάδες πράγματα να αντιπαραθέσει σε κάποιον που έχει άλλη άποψη... και η πλάκα είναι πως από την λογική του θα έχει δίκιο...
κλπ)και κερδίζοντας από τυχόν μεταπώληση...δεν είναι δυνατόν να μήν υπάρχουν κάποια παιδιά με αξιοπρόσεχτο χαρακτήρα,τεχνική κατάρτιση,όρεξη και πάθος να διακριθούν κλπ....δεν το δέχομαι..δεν δικαιολογείται σε καμμία περίπτωση να μην υπάρχουν τέτοιοι έλληνες ποδοσφαιριστές...δηλαδή δεν πιστεύω ότι υπάρχει λόγος να δίνεις σαν παναθηναικός σε αυτόν τον μάπα τον σπυρόπουλο που δεν μπορεί να βγάλει μιά σέντρα της προκοπής 100000 ευρώ το χρόνο ας πούμε και να μην βγάζεις ή έστω αγοράζεις πολύ φθηνά έναν καλύτερό του από τη δράμα,τις σέρρες,την λάρισα,τα γιάννενα ή όπου αλλού σκατά θέλουν!!!είναι παντελώς ανίκανοι,γελοίοι,άχρηστοι και λαμόγια όλοι αυτοί που ασχολούνται με το ελληνικό ποδόσφαιρο...και εμείς ασχολούμαστε με τα τουίτερ του τουίτυ και τις ψευτομαγκιές του χοντρού...το ότι δεν υπάρχει άνθρωπος σοβαρός να βρεί ποδοσφαιριστές για τις πρώτες ομάδες καλούς και ταλαντούχους δεν απασχολεί βλέπω και πολύ κανέναν...μόνο οι ανίκανοι διαιτητές και τα οπαδιλίκια ενδιαφέρουν τον πολύ λαό...εγώ όταν πάω στο καραισκάκη και βλέπω οργανωτές της εξέδρας να έχουν μονίμως γυρισμένη την πλάτη στον αγωνιστικό χώρο όπου παίζεται το άθλημα και να συνθηματολογούν νομίζοντας ότι πιάσαν τον παπά από τα αρχίδια αγνοώντας πλήρως βασικά πράγματα για το ποδόσφαιρο όχι απλά σιχτιρίζομαι,αλλά θέλω να τους πετάξω μεντεσέδες,πλακάκια και ότι άλλο στη κεφάλα τους γιατί μόνο άμα πέσεις στο είπεδό τους αυτοί οι στούρνοι μπορεί και να εξαφανιστούν από προσωπού γής και να πάνε εκεί που ζούν τα σκουλήκια,κάτω από τη γή δηλαδή να ξεβρωμίσει ο τόπος...αυτό ισχύει βέβαια και για τους θύρες 13,21,4,σούπερ 3 και δε συμμαζεύεται...Γελοία φαρσοκωμωδία σε ένα γελοίο κράτος που απαρτίζεται από γελοίους και επικίνδυνους έλληνες

