Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
cgfucker get a life man!

Και κατά τα άλλα, η λεγάμενη θεωρείται από μερικούς "υπόδειγμα επαγγελματία". Ου να μού χαθείτε, ανθρωπάκια.


Μπήκα να δω σε ποιο επεισόδιο είναι το "Καλημέρα ζωή"....και ξαναβγαίνω. Τι Φώσκολος και παπαριές, ΒΟU ΡΕ!

Τύπε κουβαλάς πολύ οργή μέσα σου. Ακολουθείς λάθος δρόμο και θα συνεχίσεις να χαλιέσαι άνευ λόγου και αιτίας. Προσπάθησε να βρείς κάτι όμορφο στη ζωή σου, όσο χάλια και να είναι τα πράγματα πάντα υπάρχει κάτι που αξίζει το κόπο, το τυφλό μίσος θολώνει και πιθανόν να το προσπερνάς. Α και εγώ ως ανθρωπάκι, μιας και συμπεριλαμβάνομαι σε αυτούς που την θεωρούν υπόδειγμα επαγγελματία (μαζί με τους υπόλοιπους 41 που έχουν ανεβάσει κριτική και που όλοι μα όλοι έχουν γράψει ότι σε συμμετοχή, υπηρεσίες, καθαριότητα, social time είναι παραπάνω από άψογη) σου συστήνω ανεπιφύλακτα να διαβάσεις το Άκου Ανθρωπάκο του Βίλχελμ Ράιχ.
Βέβαια αν είσαι κάτι τέτοιο:
![]()
ξέχνα τα παραπάνω, απλά δεν υπάρχει σωτηρία, ξεκίνα τους μπάφους, ίσως βγει κάτι.
Nayomi έχεις μεγάλα αρχίδια κορίτσι μου...
το πληροφοριακο μερος βαζω στοιχημα σε νορμαλ ανθρωπους ειναι πληρες αδιαφορο,το διασκεδαστικο ομως τυπε,δεν παιζεται.δεν υπαρχει πουθενα αλλου.Αν μη τι άλλο το site εκτός από πληροφοριακό είναι και άκρως διασκεδαστικό !
Συμφωνώ ότι το "ου να μού χαθείτε ανθρωπάκια", ίσως ήταν αχρείαστο. Αν κάποιος αισθάνεται θιγμένος είμαι έτοιμος να ανακαλέσω.
Απευθυνόμενος σε εσένα προσωπικά τώρα, όπως θα είδες απάντησα στο μακροσκελές χτεσινό σου κείμενο με ένα επίσης μακροσκελές κείμενο, στο οποίο επιμελώς απέφυγα τις προσωπικές επιθέσεις και οξύτητες. Αυτό πρέπει να το παραδεχτείς, ανεξάρτητα αν συμφωνείς ή όχι με το περιεχόμενό του. Σήμερα εσύ, όμως, δεν απέφυγες τον πειρασμό να καταφύγεις σε αυτές.
Τύπε, άμα έχεις χαρακωθεί δε θίγεσαι από λογάκια.
Α, χρησιμοποίησα υποθετικό σύνδεσμο, αν πρόσεξες, αν (η εργασία βλέπεις, κάνω βασική ερμηνευτική - νομολογιακή ανάλυση, όταν χρειάζεται, κάτι μαθαίνεις).
Πρέπει να υπάρχει μία λογική εξήγηση σε όλο αυτό το δράμα, έτσι δεν είναι;![]()
,απο τα καλυτερα που εχω δοκιμασει.αντεχει σφυροκοπημα και δειχνει να γουσταρει...
"... ΠΑΡΕ ΑΛΛΗ ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΟΥ ΑΡΕΣΩ...." χα χαχ αχα![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nayomi έχεις μεγάλα αρχίδια κορίτσι μου... Α ρε μάνα Σαλονίκη τι κοριτσια βγάζεις...
UNPECTABLE απαντηση..
Unpectable?
Αν ερχοσουν στο μαγαζι μου να πιεις καφε και μου ελεγες "παλικαρι μπορεις να μου πεις σε παρακαλω τι καφε χρησιμοποιεις?" και εγω σου απαντουσα "σηκω φυγε μεγαλε εδω δεν θα σου αρεσει" πως θα σου φανει?