Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Περιμένω πως και πως.Εδώ θα συζητάμε τα πάντα όλα για το GTA V,το παιχνίδι μύθος που αναμένεται απο όλο τον κόσμο..Όλοι οι φανς εδώ!
γιατι το λες αυτο?εμενα με εντυπωσιασε!ειδικα τα epxpansions lost and damned και η μπαλαντα του γκει τονυ ηταν ολα τα λεφτα!Ελπίζω ότι καταλάβανε τι σκουπίδι φτιάξανε στο GTA IV και θα το διορθώσουν. Αλλιώς Saints Row.
Θεωρω το GTA San Andreas αξεπεραστο. Μακαρι να καταφερουν να φτιαξουν κατι ισαξιο με το San Andreas αλλα φοβαμε οτι εκει στη Rockstar εχουν βολευτει στο ονομα που εφτιαξαν και θα μας σερβιρουν καμια πατατα σαν το IV.
To καινουριο GTA για να ειναι καλο θα πρεπει να εχει.
Μεγαλο χαρτη, ωραια τοπια, πολλα μαγαζια, γυμναστηριο, ραδιοφωνικους σταθμους με πολλα και διαφορετικα ειδη μουσικης (π.χ. στο IV ο σταθμος που επaιζε reggae ειχε μονο τραγουδια του Bob Marley) και φυσικα καλο σεναριο και γραφικα. Υπομονη και βλεπουμε.
Δεν είσαι ο μόνος.Ποοοοοοοοοοοολλλλλλλλλλλλλυυυυυυυυυυυυ καψιμο με GTA εχω φαει

Φαινεται υπερβολικα γαματο! Θα το σηκωνει ο υπολογιστης μου? Αρχιδια ε? Τι κριμα!
ειχα καει με το vice city μικροτερος και σκοτωνα τους περαστικους για πλακατετοια γκειμς κονσολατα αξιζουν
Και ποιος δεν το κανε. Επισης γαμαει για μαθηματα οδηγησης.ειχα καει με το vice city μικροτερος και σκοτωνα τους περαστικους για πλακα![]()

ειχα καει με το vice city μικροτερος και σκοτωνα τους περαστικους για πλακα![]()
αλλα το καλυτεροηταν το μολ πανω δεξια στο χαρτη εκει εκανα σουζιτσες με ενα σκουτερακι κοκκινο![]()
δεν ειχα καταφερει ποτε να φτασω το 5 αστερι για καταζητουμενος..αμα πεταγες εξω ταξιτζη κ του επαιρνες το ταξι εκανες εσυ κουρσα πηγαινες περαστικους κ σου εδιναν λεφτα![]()
δεν ειχα καταφερει ποτε να φτασω το 5 αστερι για καταζητουμενος..
μεχρι 4 αστερια εφτανα ... στο 3 αστερι εμφανιζεται ενα ελικόπτερο, στο 4 η αντιτρομοκρατικη με τους μασκοφορους μπατσους..
5 αστερι δεν θυμαμαι να ειχα πετυχει.. εξαλου εμπενα σπιτη και δεν μπορουσαν να με πιασουν![]()
υπηρχε ευκολο τσιτ να σβηνουν τα αστερια οποτε μπορεις να μαλακιζεσαι οση ωρα θες αν εχεις κ οπλα κ αμο
αν ειχες πολλα αστερια στην εστηναν αλλου κ εβαζαν καρφια στο δρομο να σκασουν τα λαστιχα
εγω ειχα τσακιστει με την εντουρο που ειχε
σε σημείο να σταματήσουν να μου δίνουν αποστολές...