Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αυτο που εμφανήσθει είναι ένα μεγαλο σπυρί στον δεξί μηρό το οποιο κοκκινησε και εσπασε βγαζοντας υγρο και αιμα, μετα μικρηνε αλλά δεν εξαφανήσθηκε είναι εκεί. Στην ίδια περιοχή εμφανίσθησαν και μικές φουσκάλες με διάφανο υγρό. Στην δεξιά μεριά των όρχεων εμφανίσθηκε κοκκινήλα, εντονη φαγούρα και το δέρμα σκλήρηνε.καλά την έπαθα...πάντα φοβόμουν ό,τι κάτι θα κολλήσω απο ιερόδουλο.
![]()
Δεν θεραπευόμαστε ποτέ από τον ιό των κονδυλωμάτων και μένουμε φορείς δια βίου, αλλά το ανοσοποιητικό μας σύστημα (όταν είναι σε καλή κατάσταση) τον κρατά υπό έλεγχο. Αν όμως το ανοσοποιητικό μας καταπέσει, τα κονδυλώματα μπορεί να ξαναβγούν, όπως και συμβαίνει με άλλους ιούς (π.χ.έρπητας).
Καθησα σημερα το πρωι και διαβασα και τις 13 σελιδες του θεματος..Πρηστηκαν τα ματια μου κανονικα! Προφανώς έβρισκα αυτά που διάβαζα πολύ ενδιαφεροντα αφου κι εγώ από εδώ μέσα ανακάλυψα ότι έχω "μαργαριταροειδή βλατίδες". όμως έχω ένα διαφορετικό πρόβλημα που δεν ειναι κονδύλωμα (συμφωνα με αυτά που ξέρω). Πριν κανα χρόνο περίπου έβγαλα ένα σπυρί με πυον κάπως μεγάλο, περίπου σαν φακή (σαν αυτά που βγάζει κάποιος που εχει ακμή) στη μέση περίπου του "κορμού" το οποίο ψιλοπονούσε μέχρι που ξεράθηκε, μια μέρα που έκανα μπάνιο βγήκε το πυον και αυτό ηταν όλο. μετα έμεινε ένα ανεπαίσθητο σημάδι από το σπυρί αλλά δεν έδινα σημασία. Μια βδομάδα τώρα το σπυρί ξανα μεγάλωσε και γέμισε πυον. Έχει κανείς κανένα παρόμοιο περιστατικό ακούσει?
Φιλε χιστι !! ΑΚΡΙΒΟΣ το ιδιο πραγμα ειχα και εγω !
συνολικα απο πιτσιρικας το θυμαμαι να μου εχει τυχει 4-5 φορες...τωρα εχει 1-2 χρονια να μου ξανασυμβει, αν θες επικοινωνησε μαζι μου με pm
παντως μη πανικοβαλεστε.τα κονδυλωματα ,επειδη εχω ρωτησει πολλους δερματολογους,ειναι απο τα πιο ηπια αφροδισια με μονη εξαιρεση τα οξυτενη κονδυλωματα τα οποια ομως αντιμετωπιζονται και αυτα.παντα καποτα και οχι μαλακιες με τα κοριτσια απο τα μπορδελα,ακαποτα εννοωΜάγκες γρήγορα σε δερματολόγο, αυτά δεν είναι να τα αφήνεις, το λέω εγώ που το πάθημα μου έγινε μάθημα...
Φιλε χιστι !! ΑΚΡΙΒΟΣ το ιδιο πραγμα ειχα και εγω !
συνολικα απο πιτσιρικας το θυμαμαι να μου εχει τυχει 4-5 φορες...τωρα εχει 1-2 χρονια να μου ξανασυμβει
Βρε αντε πήγαινε σε γιατρό να βρείς την υγεία σου.οποτε μαλλον δν ειμαι ο μονος! ψαχνω απο χθες σε διαφορα site να βρω κατι σχετικο με αυτο το προβλημα αλλα δεν βρισκω τπτ... ισως να μην ψαχνω σωστα...
ναι γιατι ενω τη γαμας ο κωλος της ακουμπαει στη βαση του πουτσου σου.αν εχει θα κολλησεις γι αυτο παντα να ριχνεις μια ματια ,φαινονται αν ειναι μεγαλα,αν οχι...προσευχησου οπως ολοι μας,και απεφυγε κοπελες που δεχονται ακαποτο,συνηθως ειναι μολυσμενεςπαιδιά να σας ρωτήσω κατι, υπαρχουν πιθανοτητες να κολήσεις κονδυλώματα στην περίπτωση που παντα χρησιμοποιείς καποτα σε πουτάνα?
ηρεμηστε ρε,το πιο πιθανο ειναι να μην ειναι τιποτα αυτο που εχεις.ειπαμε κολλας διαφορα αλλα χαλαρωστε,μικροβια κολλας απο παντου φορα εσυ την καποτα σου και ηρεμα.αν ητν τοσο χαλια η κατασταση δε θα πηγαινε κανεις σε μπορδελο και ολοι θα ηταν αρρωστοι,ΗΡΕΜΗΣΤΕπαιδιά εδω και δυο μερες απο την στιγμή που σας εκανα πιο πανω την ερωτηση ειμαι σε χαλια κατάσταση. Ψιλαφίζοντας την περιοχή γυρω απο το οργανο μου, δηλαδή στο μερος που ειναι οι τριχες, βρηκα μια μαλακία η οποία δεν μπορώ να καταλαβω τι ειναι. ειναι σαν ενα εξογκοματακι που δεν μοιαζει βέβαια με κονδύλωμα αλλα ειναι σαν μια ελιτσα αλλα οχι στρογγυλο. ουτε σαν το σχημα των κονδυλωματων.ειναι πολύ μικρο , μερικα χιλιοστα..αλλα μεχρι την στιγμή που θα παω στον δερματολογο νιωθω πως πως θα πεθανω..αν ειναι αυτο...
ρε πουστη μου ειναι δυνατον με 30 φορες που πηγα σε πουτανα παντα με προφυλαξεις και χωρις ακαποτα και τετοια να επαθα κατι...? ειναι τοσο ευκολο να βγαλεις κονδυλωμα τοσο μακρια απο το πεος??
ασχετη ερώτηση που μου δημιουργήθηκε.. υπάρχει περίπτωση να έχεις κονδυλώματα λίγο πιο μέσα στο κώλο, και όχι έξω, με την προϋπόθεση ότι δεν έχει αρπάξει κανά πουλί ο κώλος σου ?!?
[/quoteσυνηθως οι ψωλαρπαχτρες τα βγαζουν εκει,παντως μη κολλατε στο τι λεει οτι σαιτ διαβαζετε,μονο ο δερματολογος θα σου πει πιο ουσιαστικα πραγματα .καποτα πανω απ ολα και προσοχη με ποιες πατε.και κοπελα κανονικη να ναι αμα σου πει ακαποτο μακρια,συνηθως ειναι βρωμιαρες