Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
καλησπερα καλη χρονια με υγεια!
Κυροι τα φωτα σας..
η πρώτη είναι αυτή
Η δευτερη ειναι η γνωστη Φραντζεσκα ειναι και μελος εδω.Κριτικες θα δεις πολυ πιο πισω αν ψαξειςκαλησπερα καλη χρονια με υγεια!
Κυροι τα φωτα σας..
Έχει 2 προφίλ . Όλο κλαιγόταν ότι δεν είχε λεφτά και χρειαζόταν 200 Ευρώ . Μόλις της έλεγες , ε να κατέβω μια βόλτα να σε βοηθήσω το άλλαζε το παραμύθι . Τα προτιμούσε ταχυδρομικός
θυμιστε μου που εχω διαβασει για αυτη
τι να διαβασω? δεν εχω δει κανενα τηλεφωνο πουθενα.μπορεις να μου δωσεις τα φωτα σου ευχαριστω.Διάβασε πριν ρωτήσεις.........
άντε και Καλή Χρονιά.
Μακρυα κι αλάργα φίλε. ΞΕΠΕΤΑ καί ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ τού κερατά.....τι να διαβασω? δεν εχω δει κανενα τηλεφωνο πουθενα.μπορεις να μου δωσεις τα φωτα σου ευχαριστω.
σελίδες επί σελίδων για τη συγκεκριμένη....τι να διαβασω? δεν εχω δει κανενα τηλεφωνο πουθενα.μπορεις να μου δωσεις τα φωτα σου ευχαριστω.
η πρωτη βριζει συνεχως , την ξερει καποιος?
η δευτερη ζηταει 200, την εχει δοκιμασει καποιος?
δεν αξιζει καθολου? την εχεις επισκεφτει φιλε?Μακρυα κι αλάργα φίλε. ΞΕΠΕΤΑ καί ΚΟΜΠΛΕΞΙΚΗ τού κερατά.....
δεν αξιζει καθολου? την εχεις επισκεφτει φιλε?
