Φευγουν κατα εκατονταδες οπως μου ειπε μια γνωστη μου.....με τις ΒουλγαροΡουμανες θα μεινουμεΑν η ρωσσομούνα δεναπό την περιφερειακή οδό και στο τέλος δεν ακούσεις ...ευχαριστώ σε οποιαδήποτε γλώσσα.. τότε κάτι δεν πήγε καλά.. Κοινώς Βαγγέλη ψάξου..που έλεγε και ο Μπέος για άλλο λόγο.
Και εντάξει δεν είναι πάγια κατάσταση το thanks αλλά κάτι έστω γενικό...''καλά ήτανε'' και τέτοια πρέπει να ακουστεί! Για να προλάβω τις αντιδράσεις των συναγωνιστών και συντρόφων η διευκρίνηση στο μέτρο και στο βαθμό.
Τελευταία πάντως παρατηρώ μια ''παγωμάρα'' στο ''γκετο''. Περίεργη ησυχία!
Μπορεί και να είναι σαν την κατάσταση ηρεμίας πριν τον...σεισμό!
Άντε να πάρουν τους ''δρόμους'' και άλλες. Όσο ποιό πολλές τόσο ποιο καλά για όλους.![]()
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
από την περιφερειακή οδό και στο τέλος δεν ακούσεις ...ευχαριστώ σε οποιαδήποτε γλώσσα.. τότε κάτι δεν πήγε καλά.. Κοινώς Βαγγέλη ψάξου..που έλεγε και ο Μπέος για άλλο λόγο. 

