Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Η προσφορά έχει να κάνει με τις σουίτες στο "Πριαμος"
Τις κλείνουν τα κορίτσια με 30 ευρώ.
Το 2ωρο πάντα στα 250 ήταν.
Εκτός κι αν ο "Μάριος" δεν λέγεται Μάριος! ;) ;)
Διότι αυτό το "μάλιστα κύριε Γιάννη" (έτυχε και το όνομα ίδιο) κάτι μου θυμίζει!!
oxi...κατηγορηματικα!Μπας και ειναι ο καραφλας?![]()
Εκτός κι αν ο "Μάριος" δεν λέγεται Μάριος! ;) ;)
Διότι αυτό το "μάλιστα κύριε Γιάννη" (έτυχε και το όνομα ίδιο) κάτι μου θυμίζει!!
Μπας και ειναι ο καραφλας?![]()
ρε παιδια τι σημασια εχει ποιος απανταει το τηλ.
μονο για αυτους που θελουν να νομιζουν οτι μιλανε με την γκομενα τους.εμεις ενα πουτσο θελουμε να ριξουμε

Άν μου επιτρέπετε. Για μερικούς, παραπέμπει σε κάτι πιό οργανωμένο από το : ανεξάρτητα cg.![]()
δεν μπορει να πιστευετε οτι ειναι ανεξαρτητες... και φιλες που δουλευουν ολες μαζι... ολες δινουν ποσοστο σε αυτο το μαριο και την ευα και ειναι γραφειο κανονικο. απο τα 150 ζητημα να κραταει τα 8ο η καθεμια απο αυτες και ειμαι 100% σιγουρος γι αυτο γιατι μου το εχει πει κοπελα απο αυτες. και εδω μεσα δεν γραφει καμια ευα , πενυ και τζουλι σε ολα αυτος ο μαριος απανταει. και τα διαχειριζεται. οχι πως εχει σημασια ιδιαιτερη γιατι εμας το πηδημα μας ενδιαφερει αλλα να μην λεμε και οτι θελουμε με τις φιλες!!!...μα ένα κώλυμα που έχουμε φάει...
"που τις είδατε/με τις ανεξάρτητες???????????????????"
καλησπερα σας μωρα μου καλο καλοκαιρι να εχουμε. πραγματι με σκοπο το ραντεβου μας να γινεται σε πιο ωραιο χωρο και η εμπειρια που σας προσφερουμε να σας μενει αξεχαστη εγω και οι φιλες μου εχουμε κανει μια συμφωνια με κεντρικο ξενοδοχειο στην αθηνα. για πληροφοριες καλεστε στο τηλ.
οσον αφορα την τηλεφωνικη εξυπηρετηση σας οντως εχουμε αναθεσει σε καποιον να ρυθμιζει τα ραντεβου μας με ευγενεια και συνεπεια. αντιλαμβανεστε πως οταν ειμαστε σε ραντεβου δε γινεται να απανταμε στα τηλ και θεωρησαμε πιο σωστο για την ταχυτερη εξυπηρετηση σας αυτο το τροπο. φιλακια πολλα. απο μενα και τις φιλες μου.
Για να κλειστεί το ραντεβού τελικά , χρειάζεται να στείλουμε μόνο sms ή θα πρέπει να πάρουμε απ'ευθείας τηλέφωνο να μιλήσουμε??
Αργούν να απαντήσουν γενικά?
Το αναφέρω αυτό μιας και δεν έχει τύχει να τιμήσω καμιά κοπέλα της παρέας μέχρι σήμερα και το σκέφτομαι να το κάνω άμεσα αν δοθεί η ευκαιρία!