από Αθήνα είναι οπότε σίγουραξερει κανεις αν θα κατεβει ξανα αθηνα;
Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
από Αθήνα είναι οπότε σίγουραξερει κανεις αν θα κατεβει ξανα αθηνα;
πρέπει να κατέβηκε σήμερα. είδα το ts-date
Μάλλον θα είναι κουρασμένη.πρέπει να κατέβηκε σήμερα. είδα το ts-date

Μεγάλε καβαλάρη καλές οι κριτικές σου αλλα νομίζω λίγο στυγνές και στεγνές.ΕΝΤΑΞΗ λοιπον ειναι καλη ... αλλα για να δουμε και τη βαθμολογια της ....
Εμφάνιση (πρόσωπο) ---> 7,5 χανει λιγο σε προσωπο και δοντια !!
Εμφάνιση (σώμα)---> 8 (το στηθος ειναι το κλασικο των τρανς που εχουν οσες
εχουν καλη κατασκευη) οχι κατι το ιδιετερο ομως οπως ειδα
να γραφουν εδω ... και εχω γλυψει πανω απειρα σιλικονατα
βυζομπαλα στη δολια τη ζωη μου ...
Γενική συμπεριφορά ---> 8
Επικοινωνία -----> 9
Διάθεση στο σεξ/συμμετοχή ---> 8
Σχέση απόδοσης/τιμής ----->9
πιπα ---> χωρις προφιλακτικο
φιλια κανωνικα
Θα ξανασυναντούσες την κοπέλα ΄(80%)
τιμη 100 ευρο μεχρι να τελειωσεις
η φωτο 100% αληθινες
γενικα απο αυτα ποθ διαβασα εδω τη περιμενα πιο μαχιμη ....
Μεγάλε καβαλάρη καλές οι κριτικές σου αλλα νομίζω λίγο στυγνές και στεγνές.
Πές και κάποιες λεπτομέρειες της συνευρεσης να δέσει καλλίτερα το γλυκό.
Πχ αυτό το 80% που λές πως το τεκμηριώνεις?
Φιλικά πάντα και με σεβασμό στην εδώ προσφορά σου.
καλύτερο από την δανάη???Φενια = Απολυτο GFE
Τελοςςς![]()
φιλολογικά απαντώντας... ναι... πολύ καλό...φιλολογικά ρωτάω , κάνει καλό ενεργητικό ;
φιλολογικά πάντα, ναίπήγες γίγαντα ; (πάντα φιλολογικά)
καλύτερο από την δανάη???
σαν πακέτο ναι, η Φένια έχει καλύτερη εμφάνιση και πολύ πιο ωραίο εργαλείο, επιπλέον για όσους ενδιαφέρονται είναι και ενεργητικήκαλύτερο από την δανάη???