Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
την έχει γαμήσει κανείς να μας πει εντυπώσεις;
μα εδώ υποτίθεται πως της την έπεσε ο εισαγγελέας για αδήλωτα έσοδα (και είμαι σίγουρος πως τελικά θα έχει μια υπέροχη βραδιά μαζί της χωρίς να γίνει τελικά τίποτα) και το καημένο κοριτσάκι λέει πως όλος ο ντόρος γίνεται επειδή βγήκαν έξω οι προσωπικές στιγμές της...χαχαχαΔεν κάνει βίζιτες η Σάσα!
Υ.Γ.Άμα κρίνουμε από το πλασάρισμα της πρώτη τσόντας Αλεξανδράτου που τάχα ήτανε σε προσωπικές στιγμές κ κρυφά την βιντεοσκοπήσαν ετοιμαστείτε για τσόντα!!!!!!![]()
Δεν κάνει βίζιτες λέμε,ούτε παίζει σε τσόντα!!!αλλά η Σασούλα θα ακολουθήσει την πορεία όλων αυτών των κυριών...
θα σβήσει μόλις περάσει η μπογιά της και βγούνε νέα πορνίδια στη θέση τους
εκτός αν είναι αρκετά έξυπνη να έχει κάνει επιχείρηση πάνω στην ώρα που το μουνί της πουλάει
δεν είπα πως κάνειΔεν κάνει βίζιτες λέμε,ούτε παίζει σε τσόντα!!!![]()
Πώς το ορίζειςδεν είπα πως κάνει
αλλά και από το "τραγούδι" να βγάζει κάποια χρήματα όσο περνάει η μπογια της (πάνε λιγούρηδες για να την "ακούσουνε"), μόλις η μπογια της φθαρεί ή έρθουν άλλες πιο φρέσκες...πάπαλα
εκτός αν είναι αρκετά έξυπνη να έχει κάνει επιχείρηση πάνω στην ώρα που το μουνί της πουλάει
Δεν κάνει βίζιτες η Σάσα!
Η Σάσα Μπάστα σε συνέντευξή της σε μηνιαίο περιοδικό ξεκαθάρισε πως ούτε έκανε, ούτε πρόκειται ποτέ να κάνει βίζιτες, εκτός αν υπάρξει ανάγκη για χρήματα προκειμένου να βοηθήσει τη μητέρα της στο πρόβλημα με την υγεία της!
Μέχρι και ένα βήμα από την αυτοκτονία έφτασε η Σάσα Μπάστα για τα όσα ακούγονταν γύρω από το πρόσωπό της. Αυτό ήταν ότι κάνει βίζιτες και πίνει ντραγκς, κάτι που διέψευσε η ίδια σε συνέντευξή της στο περιοδικό Nitro. «Δεν έχω μετανιώσει για το σέξι προφίλ μου.
Έτσι είναι ο τρόπος μου, έτσι θα μιλήσω, έτσι θα αγγίξω κάποιον, έτσι είναι ο χαρακτήρας μου. Αυτό δεν σημαίνει ότι κάνω βίζιτες και πίνω ντραγκς», είπε μεταξύ άλλων η Ελληνίδα τραγουδίστρια, η οποία αποκάλυψε πως θα το έκανε μόνο αν με αυτόν τον τρόπο μπορούσε να βοηθήσει τη μητέρα της να ξεπεράσει το πρόβλημα υγείας της
Υ.Γ.Άμα κρίνουμε από το πλασάρισμα της πρώτη τσόντας Αλεξανδράτου που τάχα ήτανε σε προσωπικές στιγμές κ κρυφά την βιντεοσκοπήσαν ετοιμαστείτε για τσόντα!!!!!!![]()
καλό το ανέκδοτο...

και άλλη μια και σταματάω....γιατί με ξεσηκώνουν οι αναμνήσεις...
Ε ναι.....Με καποιεs γυναικεs ειναι απολαυση
Ε ναι.....Με καποιεs γυναικεs ειναι απολαυση
Μην κοιταs που απο...υποχρεωση κοιταμε αλλου![]()
![]()

που θα ξανασοβατισουμε τους αντιδραστηρες στη Φουκουσιμα"Kαθαρίζω το μπάνιο ολόγυμνη και είμαι στα τέσσερα"
Η τραγουδίστρια δήλωσε πως είναι νοικοκυρά και καθαρίζει τα πλακάκια στο μπάνιο του σπιτιού της, ολόγυμνη στα τέσσερα, για να μην λερώνει τα ρούχα της ....από την χλωρίνη, ενώ όταν μαγειρεύει φοράει μόνο την ποδιά της...Υποστήριξε πως όλοι της οι σύντροφοι πάντα ήθελαν από τον πρώτο μήνα να την αλλάξουν και να την παντρευτούν, ενώ η ίδια δηλώνει πως της αρέσει που είναι κ...παιδο!Η Σάσα Μπάστα χθες ήταν καλεσμένη στην εκπομπή "ΟΛΑ 11" και έδειξε στους πρώην συνεργάτες της, το καινούριο της στήθος, ενώ μίλησε και μαζί του (με το νέο στήθος)! sarotiko
ρε ολο γυρω γυρω μας το γυρναει η Σασα. τη μια θα εκανε την πορνη για να βοηθησει τη μανα της, τωρα αυτο, λες να μας ετοιμαζει τιποτα καλο? πολυ τζουλια μου θυμιζει η φαση. αντε να δουμε. ανα γινει τιποτα τετοιο θα εχει να πεσειπου θα ξανασοβατισουμε τους αντιδραστηρες στη Φουκουσιμα
