Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Την έχω πάρει... Η φωτογραφία της βέβαια δεν ειναι η πραγματική.εχει παρει κανεις τη να μου πει καμια γνωμη?επειδη σκεφτομαι να την δοκιμασω
εχει παρει κανεις τη να μου πει καμια γνωμη?επειδη σκεφτομαι να την δοκιμασω

Πω πω να χαρώ κάτι καύλες πρωί πρωί
καλή Σαρακοστή

να τι μου απάντησε και εμενα η ΉραΗ καριόλα απαντάει στην ερώτηση γιατί χώρισε τον boyfriend και έφυγε από Ελλάδα:
-because crisis u havein greece and noone has money, so no chanse to meet with him( he went bankrupted(
i live in moscow and allways did)
here is perfect, everyone is fine.
α ρε Πούτιν...με τις Πουτίνες σου
Μόνο πούτσα και στο δρόμο...τ'ακούς Γέοπαααααα!!!!
να τι μου απάντησε και εμενα η Ήρα
όταν τις πρότεινα 150 για 1 ώρα (μου ζήταγε 500 το δίωρο)
#
Ира
sopa ego den exo pesie se ikonomiko krisie akoma
#
2 march 2011 at 15:59
Manos
ksereis oti ehoume pesei sthn ikonomiki krisi Ira mou. 150 gia 1 ora
Δεχτηκε 2 ωρο με 100 euro και πρωκτικο.. ειναι βεβαια αμφιβολου εμφανισεως και δεν εχει αλλη φωτο.. ξερει κανεις τιποτα περισσοτερο?
Σεβασμο στη γνωμη του Palermo..ακου τον..Δεν είναι αμφιβόλου εμφανίσεως φίλε....
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι χάλια!!!!
Δεν είναι αμφιβόλου εμφανίσεως φίλε....
Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι είναι χάλια!!!!
να τι μου απάντησε και εμενα η Ήρα
όταν τις πρότεινα 150 για 1 ώρα [size=20pt](μου ζήταγε 500 το δίωρο)[/size]
#
Ира
sopa ego den exo pesie se ikonomiko krisie akoma
#
2 march 2011 at 15:59
Manos
ksereis oti ehoume pesei sthn ikonomiki krisi Ira mou. 150 gia 1 ora
Επειδη τα φαινομενα πολλες φορες απατουν ομως την εχει δει κανεις live να μας πει... γιατι η τιμουλα σε σχεση με αυτα που κανει δεν ειναι ασχημη..
Πολλές φορές οι φωτογραφίες τους είναι άσχετες με την πραγματικότηταΕπειδη τα φαινομενα πολλες φορες απατουν ομως την εχει δει κανεις live να μας πει... γιατι η τιμουλα σε σχεση με αυτα που κανει δεν ειναι ασχημη..
Επειδη τα φαινομενα πολλες φορες απατουν ομως την εχει δει κανεις live να μας πει... γιατι η τιμουλα σε σχεση με αυτα που κανει δεν ειναι ασχημη..
[/quoteλοιπον ειναι πολυ καλυτερη απο οτι δειχνει στην φωτο. Κοντα στα 30, με κοριτσιστικο αδυνατο σωματακι και μικρο βυζι. Στην πιπα μετρια δεν το εχει.... Δεκτικη και προθυμη για δια φορα παιχνιδια.Επειδη τα φαινομενα πολλες φορες απατουν ομως την εχει δει κανεις live να μας πει... γιατι η τιμουλα σε σχεση με αυτα που κανει δεν ειναι ασχημη..
λοιπον ειναι πολυ καλυτερη απο οτι δειχνει στην φωτο. Κοντα στα 30, με κοριτσιστικο αδυνατο σωματακι και μικρο βυζι. Στην πιπα μετρια δεν το εχει.... Δεκτικη και προθυμη για δια φορα παιχνιδια.