Stories
Δεν υπάρχει καμία ιστορία αυτή τη στιγμή. Δημιούργησε μία! (click + στο avatar).
Αφου για βιντεο, office και internet το θελει ο τυπος, τι τον μπερδευεις?
ΥΓ το dell που του προτεινα εχει 3 χρονια εγγυηση on site


Ρε μεγαλε κανω την δουλεια 15 χρονια, τι παπαριες για πλαισια μου λες?ρε τυπε δεν του λες και τιποτα του τυπου ομως
μονο οτι εχεις ακουσει απο τους ασχετους στο πλαισιο![]()
να αναλυσεις τα χαρακτηριστικα που του δινεις να δει ξερεις?
εδω καλα καλα δεν ξερω να τα αναλυσω εγω γιατι θελουν ειδικο ψαξιμο
600 ευρω θα δωσει πχ και ολοι αυτοι βασιζονται στην ΑΓΝΟΙΑ μας
του δινεις να δει ενα μηχανημα που λεει ειναι το πιο γρηγορο αντε παρτε το![]()
![]()
Ρε μεγαλε κανω την δουλεια 15 χρονια, τι παπαριες για πλαισια μου λες?
Και να γινω ενας ακομα μαλακας που θα του λεω πραγματα που δεν καταλαβαινει? παρε αυτο και τελος...
Αν θες μικροτερο απο 17 παρε αυτον που ποσταρες. Κατα την γνωμη μου μην φυγεις απο dell, προσωπικα ειμαι μεγαλος fanΤώρα εχω ένα vaio 2,1 dual core,17άρι,4mb μνήμη
Μια χαρά είναι αλλά γκουμούτσα.
Θέλω πιο μικρό κι εύχρηστο για το σπίτι.

Προφανως δεν εχεις μαθει ακομα οτι και διαφορετικο να ειναι το fsb, χρονιζονται ολα στην μικροτερη ταχυτητα.Αν το FSB του επεξεργαστη δεν ειναι το ιδιο με την ταχυτητα της ΡΑΜ
αυτο ειναι ενα ελλατωμα πχ... οριστε τι δεν καταλαβε? θα του κολλαει
κανεις και την δουλεια 15 χρονια και δεν εχεις μαθει να εισαι υπευθυνος
σε αυτους που θα στα ακουμπησουν?
Μαυροοο δαγκωτο και τελος

Για μαθηματα πληροφορικης χρεωνω 40+ΦΠΑ ανα ωρα. Συμβουλες δινω τσαμπα...επισης το ΣΑΤΑ που λεει στον σκληρο και το DDR τι ειναι?
και σε τι χρησιμευουν? βαραινετε τους απλους πολιτες με ενα καρο
αγνωστες ορολογιες και περιμενετε να βρειτε καποιο προβατο
να πουλησετε ολοι στο μουλτιραμα και στο πλαισιο ειναι ασχετοι παντελως
εισαι ικανοποιημενος τωρα?
Προφανως δεν εχεις μαθει ακομα οτι και διαφορετικο να ειναι το fsb, χρονιζονται ολα στην μικροτερη ταχυτητα.![]()
Για μαθηματα πληροφορικης χρεωνω 40+ΦΠΑ ανα ωρα. Συμβουλες δινω τσαμπα...
ναι ναι για να στο φερει μετα εσενα να του κανεις
overolocking εξτρα και να του τσιμπησεις 100ευρο
Με ξεσκεπασες...Εγω εχω την dell Ελλαδαςεισαι υποχρεωμενος να τα πεις ολα
αγορασει δεν αγορασει ο τυπος.
ΕΕιδαλλως εισαι απατεωνας αυτη ειναι η γνωμη μου
Ναι την κανειΞεκολάτε ρε σεις.
Απάντήστε απλά αν αυτό μου κάνει τη δουλειά μου,να τσεκάρω τιμές και μαγαζιά
thanxΝαι την κανει